soluk gök yüzünü izlerken aklımda sadece iki kelime yankılanıyordu.
"aiko... gomenne." mikey'i hala seviyor muydum bilmiyorum ama onu yanımda istiyorum. 12 yıl önceki hali aklıma geldiğinde hafifçe gülümsüyor, sonra her şeyi mahvettiğimi hatırlayıp bir boşluğa düşüyordum. bir anda herkese karşı olan öfkem yıkılmıştı. muhtemelen bunu tetikleyen de chifuyu ile konuşmamdı. kapı çalındığında sakince kafamı döndürdüm. gel dememe kalmadan içeri gelen kişiye baktığımda başka birisi olsa şuan mezarını kazardım ama ran'a bir şey yapmayacaktım.
r"hey... sıcak çikolata getirdim. dışarısı çok soğuk. kar yağacakmış."
a"umarım yağar." ran sıcak çikolataları sehpaya bırakıp yanıma geldi. elimden tuttuğunda kendimi artık ona bırakmıştım. ayağa kalkıp onu takip ettim. odadaki kadife(istiyosaniz deri diyin) üçlü koltuğa oturtmuş, ardından da kendi oturmuştu. bir battaniye alıp ikimizi de sardığında tamamen ona dayanmıştım. artık cidden kaldırabilecek gücüm kalmadı. her şey çok üst üste geldi.
r"farkındayım, fazlasıyla yoruldun. elimden geldiğince sana destek olacağım, tamam mı? gel, önce çikolataları içelim sonra dizime veya göğsüme yat uyu, olur mu?"
kafa sallayıp ona gülümsedim.
a"teşekkürler ran."
timeskip
gözlerimi açıp uyuyan ran'a baktım. göğsünde yatıyordum. derin bir iç çekip ayağa kalkacaktım ki belimden sarıldığını fark edip ayağa kalkmaktan vazgeçtim. zaten bahane arıyordum.
tekrardan göğsüne yatıp gözlerimi kapattım.
"daha ne kadar uyuyacaksın?"
"mikey?"
"eveett! hadi uyan da dorayaki yemeye gidelim!" ne olduğunu anlayamıyordum.
"sen... gerçek misin?"
"neyden bahsediyorsun akami!"
"değilsin..."
"evet öyleyim! bak bana!!!"
"gerçek mikey bana akami demez."
"tch." önümdeki vücut şekilden şekile girerken ben korkup uyanmıştım. gözlerimi açtığımda altımda yatan yine ran değildi.
"buradan çıkamazsın."
"noluyor mk?"
saniyeler sonra hoplayarak gözlerimi açtığımda bu sefer karşımdaki ran'dı.
"ran..."
r"iyisin değil mi? kabus mu gördün?" yaşadığım şeyi ona nasıl anlatabileceğimi bilmiyordum.
"kabus gibiydi ama kabustan beterdi."
r"titriyordun."
"mikey'i görmemiz lazım."
timeskip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1/Manjiro Sano x Reader
FanfictionTamamlandı 💗 ✨female reader✨ bol küfür oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın <3 🦋#1 manjirosano #1 Ryugujiken