Jeny's pov
Ξύπνησα περίπου λίγες ώρες περασμένα μεσάνυχτα ακούγοντας ομιλίες από το δωμάτιο του αδερφού μου. Κόλλησα το κεφάλι μου στον τοίχο για να ακουσω τι λένε. Δεν άκουγα καλά λόγω της ηχομόνωσης, τι την ήθελα και αυτήν! Άκουσα όμως λίγα πράγματα..
Jm: Και δηλαδή τι θες να κάνω?! Καθόμαστε μέχρι τώρα για να μου εξηγήσεις ένα πράγμα!
Άκουσα κατι ακαταλαβιστικα και μετά Άκουσα τη φωνή του κολλητού μου.
Rm: Αυτό είναι τώρα αποκλειστικά δικός σου ρόλος να το κάνεις. Θα σε βοηθήσουμε όσο μπορέσουμε όλοι μας..
Μετά από λίγο σταμάτησαν και κοιμήθηκαν.
Έπιασα το κινητό μου με την ευκαιρία και έστειλα στην ομαδική. Η ώρα ήταν 4.30... δεν νομίζω κάποια να ειναι ξύπνια τώρα.. έστειλα δύο μηνύματα και δεν πήρα απάντηση και έτσι παράτησα το κινητό και ξάπλωσα πάλι.
7.30
Είχα κάποιον να με ταρακουνάει. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον κολλητό μου.
Rm: Καλημέρα! Τι βαθύ ύπνο που έχεις, μέχρι να σε ξυπνήσω μου έφυγε η πίστη!
J: Καλημέρααα.Σηκώθηκα και τον αγκάλιασα.
Rm: Πάνε πλυσου, έλα κάτω να φας και μετά φεύγουμε.
J: Έγινε!Πήγα έκανα τα απαραίτητα, ντύθηκα ωραία και κατέβηκα κάτω. Δεν έφαγα τίποτα απλά ήπια ενα ποτήρι νερό. Πήρα την τσάντα μου και φύγαμε μαζί για το σχολείο.
Καθώς περπατούσαμε ο Jimin με τον Namjoon πήγαν πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να περπατάω δίπλα με τον Jungkook.
Jk: Πώς νιώθεις σήμερα;
J: Είμαι εντάξει, σε ευχαριστώ. Εσύ πως είσαι;
Jk: Μία χαρά.Του χαμογέλασα και συνεχίσαμε να περπατάμε και να μιλάμε ταυτόχρονα.
Jk: Η δουλειά στη βιβλιοθήκη πως πάει; Είναι δύσκολη;
J: Κοίταξε χρειάζεται χρόνος και μέσα στα διαλείμματα αυτό δεν επιτυγχάνεται. Θα χρειαζόμουν έναν ακόμα βοηθό βέβαια...
Jk: Μμμ μάλιστα...Ήθελε να συνεχίσει αυτό που έλεγε αλλά φτάσαμε ήδη στο σχολείο, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να δώσω στα μέλη κάποιες υποχρεώσεις οπότε δεν είχαμε χρόνο να μιλήσουμε.
Δεν πρόλαβα να δώσω σε όλους τις λίστες επειδή χτύπησε το κουδούνι για να μπούμε μέσα.
Έφτασα στην τάξη μου και δεν ήταν μέσα ο καθηγητής. Καθισα στην θέση μου και έπιασα συζήτηση με τα κορίτσια. Ευτυχώς οι πρηχτηδες δεν μας έπρηξαν μέχρι τώρα!
VOUS LISEZ
Given up the you for us //J.jk ff//
FanfictionΉρθε το τέλος; Δηλαδή εδώ όλα τελειώνουν..; Ήμουν καθισμένη δίπλα από τη μπανιέρα αγκαλιάζοντας τα γόνατα μου... ένιωθα το κεφάλι μου βαρύ και το σώμα να παραλύει. Πέρασαν φλασιες στη μνήμη μου από διάφορες στιγμές... όλο στιγμές κακίες και μελαγχο...