Jeny's pov
Ξέρετε πως είναι να ξυπνας απο την μία μέρα στην άλλη και να είναι ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ?!
Απλά πως πέρασε σχεδόν η μισή χρόνια τόσο γρήγορα?!
Αχ ναι από την απλή καθημερινότητα...
Ξύπνησα πλήθηκα και έβαλα Χριστουγεννιατικα ρούχα και ζεστές καλτσουλεςςςςς.
Λατρεύω τα Χριστούγεννα με το ζεστό τζάκι, το χιόνι εξω και μια ατμόσφαιρα που σε μαγεύει κάπως όσο και να το απολαμβάνεις ή οχι.Βγήκα από το δωμάτιο μου και δεν έχασα την ευκαιρία να εκνευρίσω τον αδερφό μου άσχετα και τι μέρα ειναι~
Άρχισα να βαράω την πόρτα του δωματίου του μέχρι να ανοίξει. Εν τέλη άνοιξε.J: ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Είπα τσιριζοντας... δεν ξέρω από που τέτοια υπερένταση χιχι...
Jm: Κορίτσι μου μπορείς να πεις γιατί ουρλιάζεις?! ΗΣΥΧΑ ΛΙΓΟ.
J: ΠΩΣ ΗΣΥΧΑ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ.
Jm: ΜΩΡΗ-
Μ(αμα): Για ησυχα! Τι γίνετε εδώ; Πρωί ειναι ειλικρινά πηγενται ανοίξτε τα δώρα σας καλύτερα.
J: Εντάξει!Σαν τον κλόουν κάνω. Με τα πολλά με τα λίγα κατέβηκα κάτω στο σαλόνι όπου είχαμε το δέντρο και από κάτω ήταν τα δώρα. Έκατσα κάτω και περίμενα τον Jimin ο οποίος ήρθε αμέσως.
J: Λοιπόν; Να τα ανοίξουμε;
Jm: Ρωτάς?!Εντάξει δεν είχα και πολλά να ανοίξω ένα κουτί ήταν όχι όπως του jimin που είχε ουυυυ. Καλά λιγότερες δουλειές έχω να κανωωω.
Άνοιξα το κουτί και βρήκα μέσα 2 βιβλία με 400 σελίδες και κάμποσους σελιδοδείκτες που αγόρασα τις προάλλ- Έφερε ο αι Βασίλης. Γέλασα μόνη μου, κοιταξα να δω τι είχε ο jimin όχι πως δεν ήξερα. Ένα καινούριο λαπτοπ με όλο τον εξοπλισμό και ακριβά παπούτσια.
J: Με για σου να τα χαρείς!!
Jm: Σε ευχαριστώ πολύ και εσύ καλό διάβασμα. Οπότε θες να χρησιμοποιείς το λαπτοπ!
J: Σε ευχαριστώ πολύ!!Τον αγκάλιασα και πήγα με τα δώρα μου στο δωμάτιο μου.
Πήρα το κινητό μου, έστειλα ευχές στις φίλες μου, σε γνωστούς και κάθισα να μιλήσω λίγο με τις κολλητές μου.
Mary♡
Jenyahh τι σχέδια έχεις για τα γενέθλια σου;;;Stella♡
Είσαι και αιγόκερως πουλάκι μουυυChloe♡
Αυτό τι σχέση έχει τώρα?Jeny
Αχ να σας πω την αλήθεια δεν ξέρω άμα τα κάνω.. βλέπεται έχω και τη δουλειά στο βιβλιοπωλείο, έχω και να πάω και στην βιβλιοθήκη~
VOCÊ ESTÁ LENDO
Given up the you for us //J.jk ff//
FanficΉρθε το τέλος; Δηλαδή εδώ όλα τελειώνουν..; Ήμουν καθισμένη δίπλα από τη μπανιέρα αγκαλιάζοντας τα γόνατα μου... ένιωθα το κεφάλι μου βαρύ και το σώμα να παραλύει. Πέρασαν φλασιες στη μνήμη μου από διάφορες στιγμές... όλο στιγμές κακίες και μελαγχο...