6.

79 5 0
                                    

- Kész is van. Nagyon szép lett! - mosolygok Darcyra, miközben elé tartom a kistükröt.

- De szép! Köszönöööm apucii! - vigyorog rám a kis csorba fogaival, mire nyomok egy puszit a homlokára. Éppen ekkor csengetnek, így feltápászkodok és az ajtóhoz megyek. Először megnézem óvatosan, hogy ki az - csak elővigyázatosság - majd mikor látom, hogy csak Higgs, kinyitom az ajtót.

- Szia Harry! - köszönt kedvesen biccentve felém. - Itt vannak a cuccok, amiket kértél. Egy tipp, ezzel ne etesd a gyereket, mert cukormérgezése lesz. - bök a zacskó tetején lévő dobozos Nesquick kakaóra, mire automatikusan elmosolyodom.

- Az nem a kicsiké. Lou issza. - felelem. - Van..van róla hír? - kérdezem reménykedve.

- Küldött néhány infót, amivel tovább haladhat a nyomozás. Sokat segített, és eddig úgy néz ki, leplezetlen az álcája, úgyhogy még tart az akció. - mondja, mire hatalamas sóhaj hagyja el a számat.

- Jól van? Ugye nem sérült meg? - aggodalmaskodok tovább.

- Erős gyerek. - mondja végül egy kis hezitálás után. Sóhajtok egyet, mert ez ugyan nem kerek válasz, le tudom szűrni a válaszából, amit tudni akarok.

- Higgs bácsi! - szalad el a lábam mellett Darcy, és már öleli is a férfi lábát.

- Szevasz, kölyök! - mosolyog rá a kislányra, majd rám néz, és egy pillantásába sűrít mindent. Bólintok köszönésképp, majd rászólok Darcyra.

- Pici, gyere, Higgsnek dolga van még! - mosolygok a lányomra, mire hevesen integetve elköszön Higgstől, és becsukom az ajtót.

- Apuci, játszol velem Barbiesat? - néz rám csillogó szemekkel Darcy, miután nagy nehezen felszenvedte magát a konyhaszigetre.

- Persze, baba. - bólintok felöltve egy hamis mosolyt.

- Idehívom Timmyt! - jelenti ki boldogan, mire hümmögök egyet válaszul, ő pedig leugrik a pultról és elszalad.

Coming Home - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now