𝑊ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟?

379 33 22
                                    


Veronikanın ağzından:yerde kanlar içinde yatan annemi görünce hemen yanına koştum yanına çömelip ağlamaya başladım.

Veronika:ne yaptın sen! Neden öldürdün onu! Ha neden baba neden?

Steve içeri daldı ve babam ordan kaçtı ağlayarak steve'e ambulansı aramasını söyledim. 15-20dakika sonra ambulans geldi ve hastaneye gittik. Amilyathanenin kapısında ağlayarak annemi bekliyodum.

Steve:Veronika merak etme iyi olucak inşallah

Veronika:steve anneme bişey olursa ben ne yaparım bilmiyorum o olmadan yaşayamam ben

Bunları söylerken hıçkırarak ağlıyordum ve steve bana sarılıp saçımı okşamaya başladı ama ağlamam dahada hızlandı.

Kapıdan içeri doktor girdi tam 2saattir bekliyorduk

Doktor:maria Blackin yakınları sizmisiniz?

Veronika: evet ben kızıyım

Doktor:hastanın kalbi amilyatta 2kez durdu ama nafile. Kurşun o kadar derine inmişki iç organlarına zarar vermiş yani diyeceğim oki yastayı kaybettik başınız sağolsun.

Doktor son sözü söylediğinde yere çöküp deli gibi ağlamaya başladım. Steve ne yapıcağını bilemez şekilde sadece benim saçımı okşuyor yada bana güçlü durmam için birşeyler söylüyordu. Ama annesini kaybeden birisi nasıl güçlü durabilirki?

Biraz kendimi toparkadıktan sonra polisler gelip ifademi aldılar.

Polis:eve girdiğinde evde kim vardı yada ne oldu?

Veronika:eve girmeden evden bi silah sesi yükseldi. *silah sesi zihnimin içinde duyulmuştu tüm o anlar gözümün önüne bir bir gelmişti*eve girdim elinde tabanca olan babamı gördüm sonra annemi hemen annemin yanına koştum sonra içeri steve geldi *anlatırken gözlerimden yavaş yavaş yaşlar süzülüyordu

Polis:steve kim?

Veronika:arkadaşım

Polis:devam et

Veronika:işte sonra babam Denicek adam kaçtı sonra ambulansı aradık.

Aradan 2gün geçmişti artık stevde kalıyordum kendimi o kadar korumasız hşssediyordumki her an babam gelip beni de öldürücekmiş gibi. Her gün annemin öldüğü geceyi rüyamda görüyodum.

Gece

*Veronika terler içinde uyanır*

Steve:Veronika iyimisin?!

Veronika ağlayarak:steve ben dayanamıyorum artık her gün aynı rüyayı görüyorum.

Steve başımı göğsüne yasladı be saçlarımı okşamaya başladı. Beni tek rahatlatan şey steve'di

Steve:geçti geçti hadi uyu

Sabah uyandığımda kapı alıcaklı gibi çalıyodu steve uyandı ve kapıyı açmaya gitti bende peşinden gittim kapıyı açtığında karşımda babam vardı.

Steve:ne istiyorsun:

Baban:bişey istemiyorum polislere bişey anlattınızmı

Steve:anlatmadık hadi işine git
Diyerek kapıyı sertçe yüzüne kapattı. Ve gelip bana sarıldı.

Steve:her şey düzelicel merak etme
Ve saçımı öptü

353kelime

Vote ve yorum atmayı unutmayın asklarimm

𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶  //steve harringtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin