𝐹𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑜𝑚

337 28 4
                                    


Uyarı! Bölümde ölüm ceset gibi eylemler rahatsız olanlar okumasın.

Sabah sessizce evden çıktım ve babamın evine gittim. Kapıyı çaldım ve kapıyı babam açtı.

Veronika:selam baba eğer izin verirsen seninle yaşamaya devam etmek istiyorum..

Baban yüzünde anlam verememiş bi ifadeyle:neden?

Veronika:sen benim babamsın ve ne dersen be yaparsan senin yanında olmam gerekli olduğunu düşündüm.

Baban:e gel o zaman

İçeri girmiştim biraz sohoet etmiştik benden şüphelenmesini istemezdim. Tuvalete gitme bahanesiyle babamın odasına girip annemi öldürdüğü silahı aramaya başladım.
En sonunda çekmecede buldum silahı arkama sakladım ve babamın yanına gittim.

Veronika:baba.. annemi neden öldürdün sadece merak ediyorum.

Bu sırada cebimde ses kayıt cihazıda vardı eğer bana zarar vermekle kalkışırsa polise ses kaydını verir ve suçlu olmamış olurum.

Baba:bu konuyu açma Veronika.

Veronika:neden baba ha? Yoksa korktunmu seni bırakıp kaçıcak diye.

Baba:annen gibi senide öldürürüm Veronika konutu kapat dedim!

Veronika:bi öldürmediğin kalmıştı zaten! Ha doğru onuda yaptın.

Babam bana Tokat atmıştı

Veronika:senin gücün anca bize yeter baba. Artık sende hakettiğin yere gideceksin yani cehenneme annemin kanını yerde bırakmayacağım.

Belime sakladığım silahı babama doğrulttum.

Veronika: annemi öldürdüğün silahla şimdi ben seni öldürüverin baba..Bize Yaşattığın her şey için iyi bi eş ve baba olamadığın için.

Gözlerim dolmaya başlamıştı sesimde titriyordu.

Veronika:En çokta anne senin için..

Babama doğrulttuğum silahın tetiğini çektim ve babamı vurdum.

Aynı annem gibi yerde kanlar içinde yatıyordu annemin intikamını aldığım için öok mutluydum. Kimsenin farketmeyeceğiz şekilde evden çıktım ve steve'in yanına gittim.

Steve:NERDESİN SEN ÇOK KORKTUM.

Veronika:burdayım işte babamla ilgili bişeyi hallettim.

Steve:kimse gördümü?

Veronika:hayır

Steve derin bi iç çekti ve bana sarıldı.

Steve:Ölüsünü ne yaptın??

Veronika:orda bıraktım.

Steve:salakmısın neden orda bıraktın?

Veronika:be bileyim bıraktım işte. Hem boşver çürüyüp gitsin şerefsiz.

Steve:Veronika çok rahat davranıyorsun.

~

Aradan 3gün geçti ve cesetten bi haber yoktu.

Birden kapı alacaklı gibi çalmaya başladı gidip kapıyı açtığımda karşımda polisler vardı.

Veronika:buyrun?

Polis:babanız(isim bulamdım b diyelim) yani bay b hakkında konuşucaktım:

Veronika:dinliyorum

Polis:babanız evinde ölü bulundu başınız sağolsun.

Yanıma steve gelmişti ve ne olmuş diye sordu.

Steve:ne olmuş?

Veronika:steve babam ölmüş..

Yalandan bi kaç göz yaşı döktüm ve steve'e sıkıca sarıldım. Hiç sarılmadığım kadar sıkı.

Polis:geçmiş olsun biz gidelim artık.

Ve gitmişlerdi alttan steve'e bakıp gülümsedim sen sarılmayı bırakmadım.

Steve:sarılmak rahat galiba

Veronika:çoook

Steve gülümsemişti onun gülümsemesiyle bende gülümsedim ve ayrıldık steve o an yanağımdan öpmüştü neden diye hiç sorgulamadım çünkü hoşuma gitmişti.

405 kelime

Selamm bu bölümde steve çok yoktu özür dilerim ana diğer bölümlerde biraz yakınlaştırmayı düşünüyorum hihi vote ve yorum atmayı unutmayın canlarimmn

𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶  //steve harringtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin