𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟

326 28 38
                                    



Bi kaç saat sonra polis bizi aradı ve karakola babmın ölümüyle ilgili ifade vermek için çağırdı ve gitti

Steve:her şey konuştuğumuz gibi tamammı Veronika?

Veronika:tamam..

Polis beni çağırdı ve ifade vermeye gittim.
Çıktığımda steveinde ifadesini aldılar ve  eve gittik.

Veronika:Steve hadi gel film izleyelim!

Steve:geliyorum!

Steve ile filmi izlemeye başladık filmin ortasında steve kucağıma yattı.

Steve:ne o rahatsızmı oldun istersen kalkabilirim.

Veronika:ha yok hayır şaşırdım sadece.

Steve: saçımla oynayabilirsin

Veronika:çökmu istiyorsun oynamamı *güler*

Steve:çok istiyorum *masum bakışlar*

Steve'in saçıyla oynamaya başladım onun hoşuna gitmiş gibi duruyordu gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı. Bende bu sırada hem saçıyla oynuyor hemde yüzünü en ince ayrıntısına kadar inceliyordum. Gerçekten o kadar mükemmeldiki her bir yanı mükemmeldi saçları gözleri ve elleri...

Ah hayır Veronika hayır sen bu çocuğa sırılsıklam aşık olmuşsun ne yapıcaksın şimdi? Ya o beni sevmiyorsa kardeşi gibi görüyorsa? Ahh bunları düşünmek bile kötü derken steve uykuya dalmıştı. O kadar sevimliydiki dudağının kenarından bi öpücük kondurdum ve yüzünü sevmeye başladım.

Veronika:seni seviyorum harrington.

Steve'in ağzından:sabah uyandığımda Veronikanın kucağındaydım veronikanın elleride yüzündeydi. Saat erken olduğu için veronikayı yatağa yatırdım ve kahvaltı hazırlamaya başladım 1 saat sonra Veronika uyandı ve yemek yedik ardından robin geldi.

Robin:ben geldimm!!

Veronika:hoş geldinn askimm

Koşarak robine sarıldım steve'de arkamızdan geldi.

Robin: ne dicem dondurma yemeğe gidelimmi bi kaç kişi daha gelir.

Steve:bana uyar Veronika?

Veronika:olurr

Dondurma yemeye gittik ben steve nancy jonathan ve robin vardı. Dondurmaları alıp biraz sohpet etmeye başladık o sırada steve'in masadaki eli dikkatimi çekti ve elini alıp incelemeye başladım.

Steve:elimi çok beğendin sanırım al senin olsun

Veronika:çok beğendim ne demezsin ama yalan yok ellerin çok güzel. Gülümsedim

Steve gülerek beni kendine çekti ve sarıldı böyle birleşti beklemiyordum ilk bi duraksadım ama sonrasında bende ona sarıldım. Ve steve saçlarımı karıştırdı..

Veronika:hey! Saçımı bozuyorsun!

Steve:ölmezsin veronikacımm

Veronika:ben seninkini karıştırsam hoşuna gidermi?

Ayağa kalktım ve stevin arkasına geçtim.

Steve:yoyoyo Veronika hayır-

Ve steve'in saçlarını karıştıdm darmadağın olmuşlardı gülümsedim ve yerime oturdum.

Steve:ah Veronika ben seninkini bu kadar dağıtmamıştım!

Steve'e dağınık saç o kadar yakışıyırduki şuan çok tatlıydı tanrım.. bu çocuk bu kadar yakışıklı olmak zorundamıydı?

Robin:eee Veronika hoşlandığın biri falan varmı?

steve'e çok aşığım ölüp bitiyorum aşkımdan o benim yaşama sebebim diyemedim...

Veronika:ha şey yok aslında..

Bunu dememle stevein yüzü düşmüştü

Veronika:hey neden yüzün düştü?

Steve:ha yok bişey

Robin:akşam benim eve gelsenize eğleniriz falan

Nancy:ah çok iyi olur dimi jonathan?

Herkes onaylamıştı saat 7ye yaklaşırken steve ile birlikte robinin evine gittik biz karşıladı ve içeri girdik nancy ve jonathan ordaydı.

Biraz vakit geçirdikten sonra robin elinde içkililerle birlikte odaya girdi.

Steve:ah robin sen muhteşemsin bu aralar kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.

Robin gülümsedi ve içkileri açtı.

Steve:Veronika hiç içtinmi?

Veronika:hayır..

Steve:istersen içmeyebilirsin

Veronika:istiyorum.

Bardaktaki içkiden bi yudum aldım ve geri çekildim

Veronika:garip.. ama güzel..

Steve sırıttı ve oda içkisinden bi yudum aldı.

Valla kuzen bi içtik herkes Jüpiter

Yazardan: herkes 3. Veya 4. Bardağını içmiş yarı sarhoş olmuşlardı. Veronika ayağa kalktı kasetten bir sartgele bi şarkı açtı ve kendi kendine dans etmeye başladı. Romantik bi dans


521kelime

Selamm dün bölüm gelmedi uzun yazmaya çalışmıştım ama olmuyor ben beceremiyorum affedin be vote ve yorum atmayı unutmayın asklarim öyle yapınca daha öok kişi görüyomus galiba öptümm

𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶  //steve harringtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin