Partea II - Recap

17 1 0
                                    

*author*

    Cu o noapte in urma, toate bune si frumoase, pana la un moment dat. In casa era o liniste apasatoare ca de mormant. Ne aflam in camera personajelor noastre principale, la ora 3 a.m. , cand un clincait melodic  a distrus brusc linistea din incapere. Era o notificare pe telefonul lui Izaya, de la un numar pe care nu l-a mai vazut in viata lui. Nu stia ce urma sa afle. Pe mesajul primit era afisat doar acel numar necunoscut si iconita unui videoclip langa care era atasat textul video.mp4 .

    Abia trezit din somn, Izaya se uita initial un pic ciudat la acel mesaj. Si-a deblocat telefonul, nerabdator si curios sa vada ce se afla in acel videoclip. Cand l-a deschis, a ramas socat, iar un suvoi de lacrimi a inceput sa ii curga pe obrajii palizi si reci ca gheata. Nu ii venea a crede ceea ce tocmai a privit. In sufletul lui s-a instalat o furie adanca si o mare de dispretuire. Dupa toate promisiunile si dupa totul prin care au trecut impreuna, relatia lui Izaya cu Ben avea sa ajunga la un sfarsit. Unul teribil de malefic, planuit de prietenul lui Ben, care acum stia ca poate obtine ceea ce vrea doar prin manipulare.

    Suspine adanci si zgomotoase se auzeau din ce in ce mai puternic din camera micutului cu inima facuta bucati. Nu ii venea a crede ceea ce tocmai s-a intamplat, ceea ce tocmai a vazut. Era in starea de negare. Baietii din celelalte camere l-au auzit si s-au indreptat cu viteza luminii spre usa incaperii in care plutea in aer numai dezamagire si dispret, o ura imensa dar si negare in acelasi timp. Jason a fost primul care l-a strans in brate si i-a cules de pe obrajii acum rosii, lacrimile calde si triste ale lui Izaya.

    A incercat sa il calmeze pentru ca suspinele lui deveneau tot mai adanci si pline de durere. Mike l-a luat de mana sa dreapta, iar Armin de cea stanga si il tineau strans. Nu aflasera inca ceea ce abia se intamplasera. Izaya a intors telefonul catre Jason, iar acesta a putut observa cum Aki si Ben intretineau acte indecente. Jason i-a luat telefonul din mana si s-a uitat atent de zece ori la videoclip, ascultand cu mare claritate.

    Izaya a inceput sa vorbeasca cu o voce diminuata.

I : Nu credeam ca imi va face asa ceva! Ma doare foarte tare. Nu vreau sa mai fiu, credeti-ma….

     Spuse acesta aratandu-si dezamagirea.

I : Cum a putut? Cum a indraznit?

A : Calmeaza – te te rog, dragul meu. Haide sa analizam situatia. Spuse Armin, determinat sa afle adevarul.

M : Armin are dreptate, nu te consuma inca. Spuse Mike increzator ca nu a fost intentia lui Ben ceea ce tocmai s-a intamplat.

I : Chiar credeti?

     Jason dupa ce a analizat foarte bine videoclipul, a realizat ca era ceva in neregula, dar nu putea sa isi dea seama exact ce se intamplase.

J : Nu cred ca a fost vina ta cu nimic in asta, spuse Jason trist, de asemenea.

    Izaya le-a aratat mesajul pe care Ben i l-a last cu cateva ore in urma, inainte de a parasi casa in mod neasteptat.

J : Uite, Izaya, stii bine ca tinem cu totii enorm de mult la tine. Stiu, de asmenea, ca Ben ti-a fost cel mai bun prieten de cand erati mici si in ultimele luni, iubitul tau ursulet. Dar trebuie sa treci peste. Fara ganduri sinucigase, fara tentative si alte taieturi care doar iti provoaca durere.

M : Haide sa incepem toti o viata frumoasa si fericita. Uita de Ben, sigur vei gasi pe cineva mai bun.

A, S : Exact!

A : Exista atatea persoane care abia asteapta sa te cunoasca, nu iti pierde timpul cu cineva care te-a dezamagit.

I : Va multumesc din suflet baieti ca imi sunteti alaturi, vreau sa fiu fericit si sa am o viata decenta. Dar tot nu pot sa cred ce s-a intamplat.

    Intr-un sfarsit, baietii au reusit sa il calmeze pe Izaya si s-au bagat la somn, urmand ca de dimineata sa isi pregateasca toti bagajele pentru inaugurarea unei noi vieti la Washington.

*urmatoarea zi*

     Era dimineata, in jur de ora 8, iar baietii deja aveau bagajele gata. Biletele de avion erau asezate pe masa langa cinci batoane proteice cu alune si gust de ciocolata pentru un boost de energie de care toti aveau nevoie.

     Baietii si-au luat ramas bun de la casa in care si-au petrecut atatea amintiri. S-au urcat intr-o masina inchiriata pentru a putea ajunge la aeroport. Drumul a durat cam doua ore si jumatate pana la aeroport.
Acestia s-au dat jos din masina si au decis ca vor uita toti de Ben inainte sa puna picioarele in cladirea aeroportului imbibat de repezeala si deosebite mirosuri de mancare. Cand sa ajunga aproape de linia de imbarcare acestia au ramas uimiti de cine le-a iesit in cale.

    Erau Ben si Aki, tinandu-se de mana. Acestia mergeau lent spre grupul baietilor, Aki schitand un zambet malefic stia ca planul lui a functionat cand i-a vazut ochii lui Izaya rosii si plini de ura si dispretuire fata de amandoi. Izaya si restul baietilor au ramas uimiti cand Aki i-a salutat si le-a spus ca se vor muta la Washington si ei.

    Ben simtea ceva ciudat inauntrul sau, in sufletul lui atunci cand privirea i-a ramas fixata pe chipul lui Izaya. Ceva inauntrul lui ii dadea de banuit ca era cineva familiar.

Va urma….
____________________________________
Buuuuuuun! De azi incepem partea a doua, plina de aventuri si suspans, personaje si trairi noi.

Lya-san is out for now!!! :3

No game, no life <yaoi>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum