#1

1.6K 79 6
                                    

Era o zi frumoasă de vară... Ce tot spun.. Nu era deloc vară ba chiar opusul. Afară era un frig de îngheța tot în tine. Și eu încă mă gândeam la lungă mea viață forevăr' alună cu fratelo al meu, Aerel.
Stateam și mă învârteam prin casa, adică cine știe,poate îmi trece ceva prin gând ce aș putea face ca să îmi omor plictiseala.
Deodată...pam pam pam.... Și ideea apăru.. M.am gândit să îi fac o vizită colegului meu de clasă care îmi era și cel mai bun prieten... Anime... Rock.... Jocuri video.... League of Legends.. Ps suntem intr- un fel " sclavi" ai LoL.... Dar nu întru în amănunte.... Nu e deloc interesant asta... Cum ziceam m.am hotărât să îi fac o vizită. M.am îmbrăcat în ceva casual și am plecat spre casa lui care era la câteva străzi distanță.
Ajuns în fața casei lui am bătut la ușă.
A deschis ușa și m.a invitat înăuntru.
- Deci.. Ce ai vrea să facem? Mă gândesc ca ai un motiv pentru care a venit, nu?
- Da... Mă gândeam dacă nu cumva vrei să merge să ne plimbăm cu rolele. Ce zici?
- Să ști ca nu ești prost.
- Adică ce insinuezi? Ca eu ăla care nu are niciodată nicio idee. Amintește- ți că eu am fost acela care ti- a luminat viața cu LoL.
- Bine , bine gata . * mă ia și mă mângâie pe cap ceea ce era foarte ciudat*
De ce ar face un gest ca ăsta? De ce se apropie pe zi ce trece din ce în ce mai mult? Oare simte ceva pentru mine? Dar e imposibil..... Suntem amundoi baieți.. Eh dar nu zic ca nici mie nu îmi place puțin.... Puțin mai mult.. de el. Stai, ce fac eu acum. În așa hal am ajuns? Să îmi cer singuri sfaturi? Ce să fac? Și când să mă dau să îmi iau telefonul Ben s- a apropiat de mine și buzele noastre au făcut contact. A fost ceva bleach și în același timp odododo. M.am înroșit pe loc. Nu mă gândeam că așa ceva se poate întâmpla, mai ales mie.
- Ben... Ce s- a întâmplat?
-N...n..nimic... * roșeam mai rău ca o roșie*
Ben s- a apropiat și m.a strâns la pieptul lui . Era așa de plăcut. Stai.. Ce fac? De ce gândesc așa? Nu îmi vine să cred ca m.am îndrăgostit de cel mai bun prieten. Oh ma' gajjj... Roșesc.
* Din perspectiva lui Ben*
Oare i.a plăcut? Mă întreb dacă și el simte același lucru pentru mine? Mi.a fost greu să îi spun ca țin la el și că îl iubesc așa că am acționat. Nu cred ca e ceva rău în a săruta un băiat, nu.
Îmi doresc așa de mult să îl al mereu alături. Până la urmă suntem cei mai buni prieteni și în același timp suntem împreună, dar asta e decizia lui. El va decide dacă vrea să fim sau nu împreună. Eu îl plac, îl iubesc dar nu știu daca și el simte la fel pentru mine. Uffff...

No game, no life <yaoi>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum