*Izaya pov*
-Beeeeen! Vino jos! Masa e gata!
-Dar mi-e leneeeee!spune Ben cu o voce atat de obosita but stil kawaii .
-Daca nu vi in 5 minute vin si te ud cu galeata! incep sa bufnesc in ras!
Deodata se aud tropuri pe scari. Este Ben care se indreapta spre mine cu o privire perversa.
-Ce ai spus? Pe cine uzi tu?
-Pe tine, iepurasul meu! bufnesc iar in ras si Ben incepe sa ma alerge prin living ca un disperat dupa ciocolata .
-Gata, am inteles, nu iti place sa fi ud ca Mia Kalifa :)))))
- Ce ai spuuuus? si incepe sa ma alerge si mai tare. In scurt timp ma prinde si ma ia pe sus dupa care urca cu mine sus.
Ma leaga cu niste panglici de maini si de picioare de suportul patului si coboara jos. Oare ce are de gand sa faca micul pervers, ma intreb eu amuzata .
Dupa fix 2 minute il vad cum intra in camera cu o galeata plina cu apa.
-Pe cine uzi tu? spune Ben cu o fata creepy.
- Pe tine, iepurasul meu.
- Mai zi odata ca nu am auzit.... :>
-Pe nimeni....
Si arunca galeata plina cu apa pe mine
-Acum cine e ala ud??? spune Ben amuzat.
Se urca pe mine si incepe sa ma gadile. Ma desface de la panglici . Acestea mi-au lasat niste urme pe incheieturi pe care Ben mi le-a acoperit cu manecile hanoracului meu.
Incepe sa isi plimbe mainile pe abdomenul meu pana cand ajunge la sfarcurile mele excitate. Imi lasa mici cerculete de saliva dupa cere urca la gatul meu inca ud si rece. Ma musca ca o bestie fioroasa si isi coboara mainile la pantalonii mei pe care mi-i da jos. Micul meu soldatel se ridica si Ben incepe sa rada. Dupa care vine si se uita in ochii mei profund iar peste cateva secunde buzele noastre ajung intr-un dans in care limba lui incearca sa o gasesca pe mea.
Ma excit si mai tare. Ben isi da pantaloni jos si dupa incepe sa ma mangaie pe piept excitandu-ma si mai tare.
Isi da jos boxeri si pe ai mei si isi freaca soldatelul de al meu amandoi scotand sunete excitante.
Ma saruta brutal pe gat apoi intra iar in lacasul meu. Incet, inet, marea lui bestie intra in gaurica mea ceea ce imi da o senzatie de placere. O baga si o scoate din ce in ce mai repede.
Dupa putin timp ma ia pe sus si ma duce impreuna cu el la dus , tot drumul sarutandu-ne.
Intram in cabina de dus iar acesta da drumul la apa care e rece continuand ceea ce abia incepusem in dormitor.
Ma intoarce cu spatele la el si ma penetreaza. O senzatie placuta imi cutremura intreg corpul . Dupa ma ridica iar sus in bratele lui tinandu-ma cu picioarele de mijlocul lui pentru sustinere. Isi introduce bormasina in gaurica mea si incepe sa dea ca un animal care doreste din ce in ce mai multa.... mai multa distractie.
-Te iubesc! imi sopteste Ben la ureche supa care ma saruta pasional si ma mangaie incet pe spate, acestea fiind urmate de o imbratisare stransa care ma face sa scot niste sunete de placere si un mic:
-Si eu te iubesc din toata inima mea!
Iesim amudoi din cabina de dus cu prosoapele ce ne inconjoara mijlocul si mergem in dormitor.
Eu ma imbrac cu boxeri cu superman pentru ca stiu ca aceia erau preferatii lui Ben, cu o pereche de short-uri negri si cu un tricou.
Ben isi pune boxeri mei preferati, cei cu iepurasi roz pe care eu i-am facut cadou la aniversarea noastra de o saptamana, acum mult timp. Isi pune niste pantaloni scurti si un tanktop negru cu trupa Starset.
Coboram amundoi jos unde pizza este gata. O scot dn cuptor iar o mireasma placuta intra in narile mele dandu-mi o pafta uriasa de a savura cat mai repede. Pun minunata mea pizza pe masa, asez tacamurile si ma duc pana la chiuveta sa beau o cana cu apa si sa iau doua prosopele. cand ma intorc raman uimit.... Iubitul meu si scumpul Ben deja terminase aproape jumate de pizza.
-Tu esti intreg la minte? il intreb eu -_-.
-Ce e... mi-a fost foame.... Pofta mare apropo.
-Mda... Merci...
-Te-ai suparat?
-Nu.. Stai linistit.
Vine si ma saruta incet si pasional.
-Merci, si ma inrosesc mai tare ca rosile apetisante de pe pizza. In sfarsit termin sie u de mancat. Ma duc la canapea unde vad ca ben adormise... E abea ora 2.... Si el doarme ca un urs in perioada sa de hibernare.
Ma sui pe el dar vad ca nu se trezeste. Oricum stau destul de confortabil. Deschid televizorul si dau pe youtube. Pun melodia de la Asking Alexandria- The Black si o dau la maxim.... Abia la a 8-a repetare dragalasul meu Ben se trezeste si ma vede pe el. Etaleaza un zambet din ala de pervers fericit si ma ia cu mainile de cap si ma saruta.
-Cat am dormit...? intreaba el cu o fata de obosit si nedormit de 2 saptamani....
-Cred ca vreo ora... Crec doar... c nu stiu cand ai adormit...
-Merci ca m-ai trezit..
*Ben pov*
Trebuie sa fac cumva sa ma duc sa ii iau cadoul pentru aniversarea noastra de 5 luni.
Ma duc, iau un praf care il adoarme si il pun in suc. Ii daruiesc paharul de suc iar dupa un sfert de ora micul meu pui adoarme. Il invelesc cu o patura si plec la magazin unde comanda era deja facuta.
Ca si cadou i-am facut o rama mare cu multe poze cu noi doi si cu o inimioara pe mijloc si un filmulet cu toate amintirile cu noi e cand ne-am cunoscut.
Ajung la magazinul unchiului meu unde acesta imi inmaneaza pachetul si isi ia la revedere.
Ajung acasa . Pun tabloul pe peretele din camera noastra iar filmuletul il montez pe videoproiectorul care proieca pe peretele alb din camera.
Ma duc jos. Izaya abea ce se trezise.
-Scumpul meu, cum ai dormit?
-Am dormit bine? Cat a trecut?
-O ora dragul meu.. Vi cu mine sa iti arat ceva? ma inrosesc si merg sa il iau de mana.
Ii pun mainile la ochi si il ajut sa urce scarile.
Intram in camera.
-Esti gata?
-Da! imi spune el nerabdator.
Ma intorc cu fata la el spunandu-i un calduros La multi ani! apoi sarutandu-l si luandu-i mainile de la ochi.
Acesta s-a bucurat foarte mult si mi-a sarit in brate strangandu-ma du duiosie .
-Merci, merci, merci... Te iubesc si iti promit ca la fel de nebuni cum suntem acum, asa vom fi pentru totdeauna.
*Izaya pov*
Este cel mai frumos cadou pe care mi l-a oferit cineva. Nu pot sa cred cat de dragut poate sa fie cu mine, Il iubesc din tot sufletul. Pur si simplu il iubesc.
Este ora 5.... Eu si Ben suntem in camera mea vizionand filmuletul daruit de el.
-Nu vrei sa ne uitam la niste filme de groaza? ma intreaba Ben.
-Ba da.. La care?
-Seria Insidious..
-Ok. si ii dau un mic pupic pe frunte si apoi pe gura. Acesta ma imbratiseaza strans...
Acesta merge sa puna filmele la descarcat iar intre timp coboram sa facem ceva de rontait.
Duoa ce s-au terminat de facut floricelele si briosele margem inapoi sus sa vedem daca s-au descarcat filmele.
Inac doua secunde siiii. gata.. s-au descarcat..
Urmeaza sa fie cea mai tare noapte alba ever.
................................................................................................................................................................................
Cam atat pe ziua de azi... Nu prea mai am inspiratie :)))
Lya v-a lasat... Spor la citit. :>
CITEȘTI
No game, no life <yaoi>
Novela JuvenilAceasta este o carte yaoi așa că dacă nu sunteți fani yaoi nu comentați. Izaya este un băiat blond care trăiește singur deoarece părinții lui au murit uciși. După ce a aflat că cel mai bun prieten al sau are niste sentimente ascunse pentru el, senti...