#5

548 25 2
                                    

* Căscând* Ce bine e să dormi într- un pat mare și confortabil. Nu voiam să mă mai dau jos din pat. Era așa de bine. Deschid ochi și observ ca Ben mă ține în brațe. Era așa de bine. Mâinile lui calde îmi înconjurau abdomenul. Era o senzație foarte plăcută. Nu am vrut să îl trezesc așa ca am rămas în brațele lui nu pentru mult timp. În sfârșit s- a trezit. M- am întors la el și al figurat un zâmbet iar el mi- a răspuns cu acel zambet care îmi făcea viața mai frumoasă. Mă simțeam așa de bine în preajma lui.
- Bună dimineața, somnoriciul meu! Ai dormit bine?
Ben căsca si abea apoi îmi răspunse.
- Neața, iepuraș! Am dormit bine, dar tu?
- Păi și eu la fel. Atât timp cât sunt cu tine totul este și va fi bine mereu.
El a zâmbit și s- a apropiat de mine. M- a îmbrățișat și apoi buzele lui calde și moi au făcut contact cu ale mele. Limba lui a intrat în lăcașul meu în căutarea limbii mele. Sărutul era așa de strâns si intens încât nu mai voiam să se termine. Am rups amundoi sărutul pentru ca aveam nevoie de o gură de aer.
Apoi ne- am dat seama ca se făcuse deja 09:00 și am început să râdem. Agale, ne- am ridicat din pat și am pornit încet spre baie. Mi- am făcut obișnuita rutină de dimineață+ un duș pentru a mă răcori. Mi- am pus boxeri și un prosop ce îmi înconjura mijlocul și am pornit spre dormitor. Simțeam nevoia de a îmbrățișa pe cineva, și cum aveam deja pe cineva pe care îl voi îmbrățișa mereu nu am ratat ocazia și am mers în dormitor luându- l în brațe pe Ben.
Acesta m- a strâns asa de intens încât m- am cam excitat pentru ca știu la ce se gândește când mă vede în prosop. Am început să râd pervers iar acesta mi- a dat un mic sărut pe buzele mele uscate și s- a dus la baie să se pregătească de micul dejun.
Cât el era la baie eu m- am îmbrăcat și am coborât jos. Mă tot gândeam la ce o să mâncam. Am făcut o listă de cumpărături și un bilețel pentru Ben pe care am scris:" Dragule,eu am plecat până la magazinul de la colț să cumpăr ceva să mâncam. Revin cât de repede pot. Te iubesc!".
Cum am zis, când am ajuns la magazin mă tot învârteam pe acolo gândindu- mă la ce aș putea găti.
M- am decis. Voi face niște pene la cuptor cu roși, pui, spanac și cașcaval. Știu sigur ca lui Ben ii place spanacul așa ca nu am ezitat să îl cumpăr. În plus era proaspăt și nu voia nimeni să îl cumpere.
Am mai cumpărat și ce mai era nevoie și am plecat spre casă. După ceva timp mi- am amintit ca în nicio zi nu poate lipsi ciocolata așa ca am fost să cumpăr o cutie cu Fineti. Poate o să fac clătite cu ciocolată ca desert sau poate o prăjitură.
Am ajuns în față casei chinuindu- mă să deschid ușa. Ben a văzut pe geam cum dădeam greș și în a deschide o ușă. Am auzit un râset care m- a înveselit iar peste câteva secunde Ben mă ușurase de toate acele bagaje grele.
- Ce mi- ai luat bun? Spuse Ben curios.
- Dacă îmi dai un pupic îți zic și ce o să fac bun. Am zâmbit așteptând sărutul pe care l- am primit de- ndată.
- Păi .. Să vedem.... Am luat spanac pentru că știu că îți place și mă gândeam să fac niște paște la cuptor.
Nu am terminat bine de zis că Ben mă întrebă:
- Și ..... La deșert ce avem??
- Acum tu decizi dacă vrei clătite sau brioșe.
- Nu se poate să le faci pe amândouă?
- Ui, o să încerc având în vedere ca nu mai e ca atunci când aveam școală de mă stresam să termin.. Deci le fac pe amândouă.
Acesta s-a bucurat foarte tare și a sărit în brațele mele simțindu- i parfumul acela intens care mă înnebunea.
M- am apucat să fac pastele.După ce au fost gata am pus la fiecare câte puține în farfurie pentru ca erau foarte consistente și le- am lăsat puțin să se răcească.
Între timp am pus brioșele la cuptor și am reușit să termin și clătitele.
- Wow, ce rapid ești Izaya! Spune Ben cu un zâmbet pervers pe față.
- Merci prințesa mea.
- Cum mi- ai zis?
Ei bine, și din acest moment distracția începe. Ben a început să mă alerge prin toată casa. La un moment dat m-am împiedicat de scări și am căzut pe spate. Norocul meu ca Ben era în spatele meu și m-a prins.
- Acum nu mai scapi. Spune Ben încă zâmbind pervers.
M-a luat și m- a dus până în dormitorul nostru unde m- a aruncat în pat. Si-a dat jos tricoul ca o bestie fioroasă și s-a urcat pe mine. Deci jur ca nu e zi în care eu și cu Ben să nu ne alergăm. Este foarte amuzant mai ales când o faci cu persoana dorită. Acum depinde și ce facem... Am început sa zâmbesc pervers iar cât ai clipi m- am trezit dezbrăcat doar in boxeri.
- Vai dar ce rapid ești iepurașul meu! O doamne..
- Ce?
- Mi- a venit o idee..
- Ce e!
- E așa de genială.
- La ce te gândești?
- O să îți cumpăr un costum de iepuras după o să te îmbrac cu el și o să te pun să sări prin casa cerând morcovi.... am început să rad ca un psihopat.
- Ce ai spus ? Se uita Ben la mine cu o privire intensă
- Sunt așa de malefic!Muahahah .... Și la un moment dat m- am înecat și am tușit.
Ben m- a strâns la piept făcându- am să cred ca a uita de ceea ce am zis. Pe naiba. A început să mă gâdile. După ce m-a gâdilat până nu mai puteam am observat ca bețișorul meu , la figurat spus bețișor, era ridicat și excitat. Ben a început să îmi sărute unul din sfârcurile mele erectate iar celălalt pipăindu- l cu degetele. Am simțit cum armăsarul lui se scoală. Acesta mi-a lăsat urme de salivă pe pectorali mei nu prea bine făcuți și a urcat până la gât unde m- a sărutat și m-a mușcat ca un animal flămând. Apoi buzele noastre s-au unit intr- un sărut intens.
- Brioșele! tip eu și rup sărutul.
Am fugit jos la bucătărie și când am verificat erau în regulă. Erau făcute așa ca le- am scos și le- am lăsat la răcit.
M- am întors în cameră. Ben mă aștepta în pat să terminăm ce aveam de terminat. Mi- a dat jos boxeri lăsându- mi armăsarul să se scoale . Mi- a atins varful iar eu am gemut excitându- l și mai tare. A început să își frece armăsarul apoi încet încet m- a penetrat mărind viteza. Eram amândoi în culmea fericirii. A început să mă muște iar și să îmi lase mici cerculețe de salivă pe abdomen. Apoi s- a ridicat și am fost să facem dus pentru ca stomacelele noastre o dădeau pe remixuri care le puteai auzi de la o poștă. După ce am făcut dus și ne- am îmbrăcat am coborât jos să mâncam.
Era deja 16:00. Am decis ca după ce mâncam să mergem să ne plimbăm.
Asta am și făcut. Ne- am asortat amundoi și ne- am urcat în mașină iat Ben ne-a dus la un club de unde am băut amândoi un shot de whisky. Ben a mai cerut unul. Nu m- am împotrivit punând condiția ca eu să conduc înapoi spre casă. Ne- am mai plimbat ce ne- am plimbat si deja se făcuse 19:30. Ce repede trece timpul.
Am ajuns acasă unde am observat ca Ben o luase umpic pe arătură. Se uita așa de pervers la mine. Știam la ce se gândește așa ca nu am ezitat să îi ofer ceea ce voia. Am mers in dormitor unde distracția a continuat. Nu va mai zic ce-am făcut cu Ben. Va puteți imagina ce ar putea face doi nebuni intr- un dormitor.
*********
*********
După ce marea noastră nebunie s- a încheiat iar Ben si-a revenit am coborât jos să mâncam brioșele.
- Gătești așa de bine. Te iubesc , Izaya! S- a apropiat de mine lăsându- mi unul din săruturile lui dulci să îmi relaxeze buzele.
După ce am mâncat toate brioșele am urcat sus și ne- am îmbrăcat în pijamale. Ne- am băgat în pat.
- Să știi ca tot am de gând să te îmbrac în iepuraș! a început să mă gâdile și să mă țină strâns în brațe. Am mai stat ce am stat și am adormit. Ben mi-a dat un mic sărut pe buze după care a spus : Noapte bună, iepuraș!

* Wow e cel mai lung capitol de până acum și de acum în colo cred, asta depinde de inspirație. Sper ca v- a plăcut . V- am pupat! să aveti o noapte plăcută!*

No game, no life <yaoi>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum