Este dimineața iar soarele pătrunde ușor în cameră luminând- o. Deschid ochi si obosit cum sunt, pentru ca nu am prea dormit bine, mă uit pe tavan. Încă mi- era somn. M- am uitat 5 minute la tavan după care mi- am pus mâna în jurul taliei lui Ben și am adormit la loc. Până să ne trezim amândoi, am visat ca eu si Ben ne căsătorisem și că aveam doi copii adoptați. Eram amândoi îmbrăcați la sacou, și normal pentru ca eu sunt ukele a trebuit ca eu să iau rolul de " femeie". După ce am visat ca ne- am căsătorit am visat ca eu si Ben ne plimbam pe zona pietonală, un fel de trotuar mare si lat în care te poți plimba cu lejeritate. După ce am ajuns acolo am visat ca ne- am pus pe o bancă iar Ben se apropia din ce în ce mai mult de mine. Când sa ajungem să ne sărutăm am tresărit pentru ca am simțit două buze calde și moi care mi le sărutau pe ale mele. Eu credeam că e Ben, dar când sa deschid ochi si sa ma uit mai bine, ce văd eu? Pe Mike care era suit pe mine.
- Ce dracu' cauți la mine în cameră și de ce m- ai sărutat?? țip eu nervos.
- Shh, dulceață. Ben si Jason s- au dus până la magazin să cumpere ceva pentru micul dejun. Iar noi doi... O să rămânem singuri ceva timp pentru ca după aceea se vor duce prin oraș să caute un birou si un nou PC.
- În primul rând: tu nu îmi spui mie dulceață și, în al doilea rand: ieși afară din camera mea ACUM!!!
- Stai chill, nu te ambala. Promit că nu îți fac nimic rău.
Dintr-o dată mă trezesc că sunt dezbrăcat doar în boxeri si ca sunt legat de pat cu niște cătușe. Ce ar trebui să fie asta? Fifty Shades of Mike?? Mike s- a apropiat de abdomenul meu și a început să mă sărute lăsându- mi mici cerculețe de saliva pe el. A urcat mai sus până la sfârcurile mele excitate. Cum am putut să fac asta de la el?? Se juca cu ele și expresia lui perversă demonstra că îi place să mă tortureze. A ajuns la gât unde mi- a lăsat mici mușcături pe gât. Defapt ce mici, ca dureau ca naiba. Am scos un geamăt de durere. Se vedea pe fata lui ca îi place foarte mult. Si- a ridicat capul și timp de cinci secunde s- a uitat atent la mine apoi s- a apropiat de mine iar buzele noastre au făcut contact. Îmi venea să plâng. Pur si simplu voiam ca Ben să fie aici ca să mă salveze de perversul ăsta. Altul nu își putea găsi Jason, fix pe el l- a găsit.
Acesta si- a băgat limba în lăcașul meu secret o caută pe a mea care parcă fugea de frică. Si- a coborât mâinile până la talia mea și a apucat de elasticul boxerilor. Mi- a dat încet jos boxeri si după intr- o fracțiune de secundă s- a dezbrăcat și si- a introdus armăsarul în mine. Mă durea foarte tare. Voiam ca si coșmarul ăsta.Voiam ca Ben să se întoarcă mai repede.
------------------------------------------------------
Lipsa de inspirație. Plâng.
Lya san is out for now!
Sayonara ^^
CITEȘTI
No game, no life <yaoi>
Genç KurguAceasta este o carte yaoi așa că dacă nu sunteți fani yaoi nu comentați. Izaya este un băiat blond care trăiește singur deoarece părinții lui au murit uciși. După ce a aflat că cel mai bun prieten al sau are niste sentimente ascunse pentru el, senti...