Când am ajuns acasă Ben era suit pe Jason și îl bătea cu o pernă Alba pufoasă pentru ca trântise borcanul de Finety pe jos. Chiar nu vreau să îmi imaginez ce ai făcut până am venit. Lăsând asta la o parte. Încă nu îmi pot scoate din minte sărutul pe care mi l-a dat Mike. De ce a făcut- o? Oare are vreo intenție să mă despartă de Ben. Nu il voi lăsa. Trebuie să fac cumva să nu mai rămânem singuri pentru ca nu stiu ce s- ar întâmplă dacă Ben ar intra deodată și l- ar vedea pe Mike călărindu- mă. Ar ieși urât. Și eu îl iubesc pe Ben, nu pe Mike. Mike e iubitul lui Jason. Poate a facut- o din glumă... Poate.... Gândul ăsta îmi străbate mintea în toate părțile.
Am mers în bucătărie să lăsăm bagajele și am văzut borcanul vărsat de Jason. Era o groază de ciocolată întinsă pe jos. Când am văzut ciocolata m- am dus la Jason.
I: Ucigașule!
J: Ce ai pățit vere?
I: Cum ai putut face așa ceva?
J: Dar eu nu am făcut nimic...
I: Ei nah... Nu ai făcut nimic
J: °-°
I: Tot nu ti- ai dat seama?
J: Nu ...
I: Greu de cap esti...
J: Știu..
I: Ce sti?
J: Știu că sunt la fel de greu de cap ca si vărul meu..
I: Ce ai zis mă, tu ucigașule?
J: Nimic
I: Nimic?
J: Mă lămurești azi de ce sunt EU un ucigaș?
I: Cum ai putut să îi faci așa ceva ciocolatei?
J: De aia m- ai luat tu la ture?
I: Aham.
J: Pentru ca am spart borcanu' de ciocolată??
I: Da ma.
J: Si mai zice de mine ca sunt prost.
I: Dar eu nu am zis ca ești prost... Eu am zis doar ca ești greu de cap. Și m- a bufnit râsul.
După ce eu si Jason am încetat să ne certăm ne- am întors către Mike și Ben care se uitau la noi cu niște fete de drogați confuzi.După au început și ei să râdă.
I: Voi la ce va holbati așa? Și de ce râdeți? Huh?
B&M: Ne uităm la voi pentru ca va comportați ca niște copii de grădiniță.
B: Mike o să avem ceva de lucru îngrijindu- i pe copilași ăștia.
M: Ai dreptate.
I: Pe cine faci tu copilaș?
B: Pe tine si pe Jason... Se vede că semănați.
I: De Jason nu comentez, el chiar e copilaș. Dar eu sunt om în toată firea, și am început si eu si Ben să radem după care Mike și Jason ni s-au alăturat.
I- am sărit la gât lui Ben și l- am strâns tare pentru ca i- am simțit lipsa cât am fost la magazin.
I: Whoaaa.... Sunt un monstru și o să te mănânc... Whoa... și am început să râd ca un retardel.
B: Și cică el nu e copilaș.
M-a strâns în brațe și mi- a șoptit un dulce " Te iubesc!" după care m- a lăsat jos și m-a sărutat părintește pe frunte, acest sărut fiind urmat de un sărut pe buze, dulce ca si el, pe care l- am acceptat. Limba lui cutreiera prin lăcașul meu lăsând saliva lui dulce să îmi răsfețe papilele gustative eu fiind nevoit să înghit tot lichidul și de la el și de mine. După ce am rupt sarutul pentru a lua o gura de aer m- am apropiat de urechea lui i- am șoptit "Și eu! Foarte mult!", după care l- am mușcat. Acesta a scos un geamăt iar când am dat să mă uit în jos am văzut cum soldatul lui s- a ridicat.
M- a luat si m- am prins cu picioarele de talia lui pentru a avea mai multă susținere.
B: Ne întoarcem imediat, să nu faceți nebuni. Sau dacă vreți măcar mergeți în camera voastră.
I: Mrrr.. :>
B : Mrrr și tie, și mi- a dat un pupic scurt pe buze.
Ben m- a cărat până sus în cameră noastră unde s- a trântit cu tot cu mine în pat iat ca de obicei eu sfarseam a fi ukele. De ce eu mereu? O să fac cumva si ma urc si eu pe el.
S- a pus peste abdomenul meu și l- a presat apoi s- a apropiat. Fetele noastre se aflau la o distanță mai mică de un centimetru. Acesta a început să mă sărute pasional. Încă era dulce de la ciocolata pe care scumpul meu văr a scăpat- o. O să îl țin minte. Vede el! Revenind! A rupt sarutul și a coborât la gât unde a început să îmi lase mici cerculețe de saliva după care m- a muscat. M- am excitat și am scos un geamăt care l- a făcut și pe el să se excite mai tare iar soldatei noștri să stea în poziția drept. Acesta a început să îmi mângâie spatele dându- mi niște senzații minunate. Mi- a dat încet jos tricoul și a început să se joace cu sfârcurile mele erectate. Pe unul din ele îl gâdila cu degetele iar pe celălalt lăsându- mi mici urme de salivă. A coborât pe abdomen si ma săruta în continuu. M- a desfăcut la pantaloni si mi i- a dat jos. Soldatelul meu era deja pregătit. Si- a dat tricoul jos și pantalonii rămânând amândoi în boxeri. Si- a dat jos și boxeri după care au urmat ai mei. A început să își frece bestia de bețișorul meu această excitându- ne pe amîndoi și mai tare. Erau senzații nemaipomenite. După două minute după ce s- a jucat cu soldatul meu, si- a dat drumul, lichidul albicios murdărind lenjeria si pe noi. Nu după mult timp mi- am dat și eu drumul. Apoi ne-am trântit amîndoi în pat de parcă am fi fost căzuți de pe front.
B: Ai fost extraordinar!
I: Nice explosion!* ceva de genul eram și noi*
B: Thank you! Te iubesc!
I: Și eu si nu as vrea sa te pierd vreodată!
B: Nu ai să mă pierzi niciodată! Vom fi uniți pentru totdeauna.
S- a apropiat de mine si m- a sărutat.
Ne- am pus pe noi boxeri așa murdari cum eram și am fugit la dus care era după camera celorlalți. Din camera lor se auzeau gemete accentuate. Oare ce fac cei doi nebuni. Ben mă ținea de mână. Am intrat amudoi în cabina de dus si am lăsat apa să curgă pe corpurile noastre era asa de relaxant.
Ben m- a prins de talie si m- a apropiat de el. Corpurile noastre erau acum lipite. Ben s- a apropiat de fața mea înroșita și m- a sărutat. Apoi m- a prins se picioare si m- a ridicat. M- am înfășurat în jurul taliei lui. Acesta a accentuat sărutul iar apoi, după ce a rupt sărutul, m- a mușcat de gât făcându- mă să gem. M- am desprins de talia lui și m- am pus bine în picioare. Acesta m- a întors cu spatele la el și cu fata de peretele cabinei de duș. A început să mă sărute pe gât și să își plimbe mâinile pe talia mea. Soldatul lui cel mare si puternic m- a penetrat făcându- mă să scot sunete si gemete. Ben s- a excitat și mai tare si a mărit viteza. Apoi s- a potolit iar după ce am făcut duș și ne- am schimbat în pijamale am coborât jos în bucătărie. Nu ai sa mai vezi nebuni ca mine și Ben. Suntem specimene unice!
Ușa camerei celorlalți doi nebuni s- a auzit închizându- se.
B: Ce ați făcut nebunilor iar?
J: Nimic nou! strigă Jason de sus.
M: Noi mergem să facem duș.
B: Aveți grijă ce mai faceți!
J: Da da cum zici tu boss.***
E ora 10. Ne- am pus în pat și ne- am băgat la somn.-----------------------------------------------------
Nu prea am avut inspirație.
Lya- san is out for now!
Sayonara! ^^
CITEȘTI
No game, no life <yaoi>
Ficțiune adolescențiAceasta este o carte yaoi așa că dacă nu sunteți fani yaoi nu comentați. Izaya este un băiat blond care trăiește singur deoarece părinții lui au murit uciși. După ce a aflat că cel mai bun prieten al sau are niste sentimente ascunse pentru el, senti...