#3

699 47 0
                                    

* Din perspectiva lui Izaya*
- Beeeeeeeen!!.... Vreau ciocolataaaaa! Dacă nu mi- o dai o să îți bag ceva undeva unde știu ca îți place. * am început să radem amândoi ca doi retardei care nu au văzut de 3 ani ciocolată*
- Mi- o dai,huh?? începe să alerge prin cameră cu ambalajul de ciocolată .
Am continuat să alerg după el pana când l.am prins. L- am prins de picior pentru ca m.am aruncat după el și l.am prins, spre surprinderea mea. L- am tras și m.am suit pe el.
- Deci imi dai ciocolata?
- Nu o să ti- o dau * bufnește în râs* nici dacă o să stai o viață întreaga pe mine.
- Bine... Bine.. Vezi tu..
Când mă pregateam să mă dau jos de pe el m.a tras la pieptul lui și mi- a dat să mușc din bucata de ciocolată pe care o țineam între dinți. Mi s- a părut așa de kawaii.
După ce am terminat amundoi de mâncat ciocolata, m- am ridicat. El, fără să observ, s- a ridicat și m- a prins de mijloc după care m- a ridicat și m- a aruncat pe canapeaua aia pufoasă, parcă era făcută numai din iepurași pufoși și fulgi. S- a urcat pe mine iar fețele noastre erau la o distanță mai mică de 3 cm. După ce ne- am privit în ochi buzele noastre au început un joc de- a prinselea. Limbă lui a intrat în lăcașul meu secret căutându- mi limba mea. Eram amundoi așa de dulci.
- Ești așa de dulce!spune Ben. O să te mănânc cu totul.
A început să mă dezbrace după a făcut și el același lucru până am rămas amundoi în boxeri.
În timp ce se dezbrăca, eu m- am dus să iau repede ambalajul care mai avea jumate de ciocolată și am fugit sus la etaj.
- Izayaaaaaaaa! Treci imediat înapoi! Dacă nu vi jur ca te mânjesc tot cu ciocolată și te ling!
Am început să bufnesc în râs.
M- am ascuns în spatele frigiderului și când a trecut pe lângă acesta, fără să mă vadă, i- am sărit în spate. Acesta m- a prins bine ca să nu cad. A coborât din nou cu mine la parter și iar m- a aruncat în canapea.
- Să continuăm! Spune Ben răzând. Pentru că ai fugit o să fac ce am spus mai devreme așa ca pregătește- te.
Nu a făcut deloc ce credeam ca face. În loc să mă mânjească cu ciocolată acesta si- a dat jos boxeri, lăsându- și armăsarul să se scoale. După mi- a dat și mie boxeri jos și m- a penetrat.
A fost cea mai tare partidă. Și amuzanta și perversă.
>Va continua<

No game, no life &lt;yaoi&gt;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum