Bugün bir yola çıkıyorum. Tek başıma.
Umarım başarabilirim.
Başlangıç tarihlerini alalım:))
25.10.2022
***
"Seni seviyorum!" dedim güzel hediyesi karşısında!
"Ben de seni seviyorum sevgilim!" dedi gözümün içine bakarak..
"Bunu hak ettin hanımefendi" deyip göz kırptı ve burnumu sıktı bu yaptığı karşısında omuzuna vurdum buna karşılık güldü.
"Ama ben sana bir şey almadım savcı bey bu sınava tek ben girmedim !! Sözüm söz çok güzel bir hediye alacağım sanaaa!!""En güzel hediyesin bana" "Bir de ne savcı bey'i bir dur daha yeni üniversite sınavına girdik hanımefendii" deyip burnumu sıktı , burnumdan ne istiyordu bilmiyordum..
"Aynı üniversite hıh? " deyip tebessüm ettim "hayallerimizi gerçekleştiriyoruz farkındasın dimii?" deyip kafamı göğsüne koydum "bu daha başlangıç güzelim tüm hayallerimizi yavaş yavaş gerçekleştireceğiz" deyip saçımı koklayarak öptü..
Bu güzel dokunuşları beni dünyanın en mutlu kadını yapıyordu , beni gerçekten en değerli kadınmışım gibi hissettiriyordu her hareketiyle her dokunuşuyla.. İçimden bunun hiçbir zaman bozulmamasını diledim..
Birden bir ses geldi "Hop hoppp yaw bir yavaşşşşş aile varr aile" diye bağıran Agır sahte bir sinir ile bize doğru geliyordu bana göz kırpıp, kolumdan tutup çekti abisine dönüp "hayırdır yaw kardeşimden uzak dur" dedi sahte bir sinirle , bir işler çevireceğini göz kırpmasından anlamıştım ama benim canım sevgilim , kurt bakışlım anlamamıştı.. halen şok olmuş bir şekilde Agır'a tip tip bakıyordu, konu ben olunca neden salak oluyor bu çocuk???? Birden ayağa kalkıp Agır'a doğru adım attı tam o anda Agır beni kolumdan tutup koşmaya başladı "ne yapıyorsun Agır " deyip gülmeye devam ettim.
Boran "Lann sevgilimi nereye götürüyorsun puşt" deyip durdu aynı anda Agır da durdu.
"Lan Agır 3 saniye içinde sevgilimi bana vermezsen yeminle senin ağzını burnunu kırarım sende artık yapacağımız tatil de kızların korkulur rüyası olursun" deyip pis pis güldü.
Agır'ın yüz ifadesi değişti , rengi gitti yüz ifadesini görünce gülmeye başladım Boran da gülmemek için büyük bir çaba sarf ediyordu.
"Bir.." Agır gerildi abisine ne kadar yakın olsa da sinirini de en iyi bilen oydu bu şakaları yüzünden yeteri kadar dayak yemişti zamanında.
Agır kolumu bırakıp aniden kaçtı o anda kocaman bi kahkaha attım, Boran'a döndüğümde ise gülüşüme baktığını fark ettim, gülüşüm tebessüme dönüştü.
Kendime geldikten sonra uzakta duran Agır'a dönüp "çok pisliksin hemen beni verdin la" dedim.
"Vallah kusura bakma tatil de sap sap oturacak değilim, hem şu mükemmel yüzüme bakar mısın sence abimin o yumrukları bu yüze hiç yakışıyor mu??"
" haklısın canım" deyip göz kırptım.
Boran birden elimi tutup kendine çevirdi "Hayatım istersen eve götüreyim seni, akşam için valizini hazırla 3-4 saate yola çıkarız" tamam deyip arabaya bindik yolda ne kadar saçma şarkı varsa açıp bağıra bağıra söyledim, o ise sadece beni izleyip gülüyordu o böyle şeylere pek katılmaz onun için sadece türkü sigara olsa yeter.