Merhaba yeni bölümle sizlerleyim.
Yorum atmayı ve yaldıza basmayı unutmayın.
İyi okumalar.
***
Omuzumda hissettiğim bir elle , ilk önce mezar taşında olan kafamı kaldırdım arkama dönmeden önce göz yaşlarımı sildim, kimsenin beni böyle görmesine gerek yoktu.
"Kızlar nerde Agır?"
"Onlar arabadalar saatlerce gelmeyince merak ettiler seni, şimdide seni bekliyorlar."
Ela gözleri sadece benim üstümdeydi mezara bakmıyordu..
"Halen mi Agır?" Dedim acı bir tebessümle.
"Yıllarca onun kaza yüzünden öldüğüne inandım ben abla ! O piç Emir'i fark etmedim. Lan öğrendiğim günden beri sanki şu azıcık gün yıllar gibi geliyor! Öğrendiğim andan beridir günler oldu mezarına gelmedim , sulamak için adam yolladım. Ben onun yüzün- onun mezar taşına bakamam abla ! Utanıyorum kendimden."
"Ama bak buradayız Agır ! Onun ölümünde kimin parmagı varsa her şeyi bulacağız! Yemin ederim hepsini bulup cezalarını vereceğim! Ben eski Vera değilim! O eski Vera nerede biliyor musun?" Dedim bi hırsla.
Çenesinden tutup yüzünü mezara döndürdüm.
"O senin bakamadığın mezar varya ! İşte orada yatıyor!"Başını eğdi hiçbir şey demedi. Ben ise kafamı mezar taşına çevirdim. Sakin olmalıyım.
"Neyse gidelim" deyip hızlı adımlarla uzaklaştım Agır'dan.
Kızların olduğu arabaya geçtim. İkiside biraz yüzüme baktı. Bir şey söylemek ister gibi. Ama eminim ki bir şey söylemeyecekler.
"Şu konağa geçmeden önce bir otele mi gitsek ? 1-2 saatliğine , duş falan alırız kıyafetlerimizi değişiriz." Dedi Malefiz.
Arabaya Agır'ın binmesiyle konuşmaya başladım.
"Agır , bir otele geçelim duş falan alırız sonra da konağa gideriz" dedim.Agır sadece kafasını sallamakla yetindi.
Gözüm Açelya'ya kaydı kafasını pencereye yaslayıp gözlerini kapamıştı.
Gözüm Malefize kaydı , dışarıyı yorgun gözlerle izliyordu..
Bu sefer gözüm , Malefiz'in o yorgun bakışlarının nedenini bulup yok etmek istercesine bakan ela gözlere kaydı.
Agır.Malefiz'e öyle bir bakıyordu ki , bir göz ancak bu kadar anlamlı bakabilirdi..
Gözümü onlardan çekip pencereden dışarıya baktım.
Sokaklara baktım , canım yandı.
Tekrar tek başıma gelmeme yandı.
Tekrar onsuzluğa yandı.***
"Yav hadi kızlar 3 saattir sizi bekliyorum" diye bağırdı Agır.
Tam konuşacaktım ki Malefiz'in sesi duyuldu.
"Of işin ne be senin , bekle" dedi
"Ya kızım açım aç başka ne işim olabilir" diye bağırdı Agır.
Seslerine güldüm onlar atışmaya devam ederken bende aynanın önünde son görünüşüme bakıyordum.
Bir kot pantolon , tişört ve deri bir ceket giymiştim. Altına siyah bir spor ve saçlarımı da ensemde toplamıştım.