Selamssss yeni bölüm !!
Umarım beğenirsiniz!!!
Lovelercesine❤️
***
"Senin gibiydi gözleri Boran , bir an kalbim durdu zannettim ama sakin ol durmadı" deyip güldüm, galiba delirmiştim.
"Eskisi gibi oldu sandım bi an , tekrar seni görmeye başladım sandım. İçten içe özlemiştim çok sevindim lakin aklıma o ilaçlar o günler geldikçe korktum biraz."
Mezar taşına bir öpücük bıraktım.
"Senin yüzünü göreyimde varsın hastahanelere kapatılayım sevgilim" dedim muzhip bir şekilde.
Buraya geldiğim önceki zamanlar aklıma geldi.
"Boran sevgilim lütfen uyan ! Lütfen yaşıyor ol. Boran lütfen yaşa!"
"Seni seviyorum! Seni seviyorum seni seviyorum ! Kaç defa söylersem gelirsin geri ?"
"Yaşıyorsun bence ? Yaşıyorsun değil mi sevgilim?"
"Boran lütfen lütfen dön! Canım yanıyor Boran"
Gözlerimin önüne gelen görüntülerle vücudum anlık bir titredi.
Bakışlarımı tekrar mezar taşına getirdim.
Boran Kara.
Siktir kafayı yiyeceğim !
"Boran benziyordu anlıyor musun benziyordu gözleri !"
Derin bir nefes aldım.
"Seni seviyorum , tekrar , hep geleceğim"
Adımlarımı ters yöne tutup yürümeye başladım.
Kapının önünde Agır bekliyordu.
"Ağaç oldum burda be"
"Ee beklemeseydin Agır ?" Boş gözlerle ona baktım.
"1 hafta geçti haber yok mu ?" Dedim
O gecenin üstünden. O gözlerin üstünden. 1 hafta geçmişti ve bıraktıkları nottan sonra bir haber yoktu.
"Kimdi bunlar ?"
" Agır kafayı yiyeceğim !"
"Vera araştırıyoruz ama bi bok çıkmıyor sanki anlık bir hayal gibi ! Yoklar"
"Gözleri onunkine benziyordu fark ettin mi ?" Dedim. Bir haftadır aynı soruyu ona soruyordum bir umut cevabı evet olsun diye.
"Vera yorgundun o gece çok şey üst üste geldi anlık bir aldatmaca olabilir , beyninin sana yaptığı bir oyun" dedi. Bir haftadır aynı cevap.
"Umarım beynim hep böyle aldatmacalar kurar." Dedim ve arabaya doğru yürümeye başladım.
***
"Evet sisteminiz gerçekten çok güzel ve özel , engelli çocuklar için mükemmel bir olay. Lakin şunu anlayamıyorum; sizin, protez ayak üreten bir firmayla anlaşmanız gerek, ayakkabı üreten bir firmayla değil."
Karşımda oturan , gür kahverengi saçlara , geniş omuzlara, saçlarıyla aynı renkte olan gözlere sahip olan, Emre bey'e bakıyordum. Kendisiyle yaklaşık yarım saattir konuşuyorduk lakin daha da ne istediğini söyleyememişti.
" ben protez olan özel ayaklara bir ayakkabı üretmemizi istiyorum Vera hanım. Normalin dışında olan spor , topuklu her tür ayakkabıyı rahatlıkla iki ayak içinde giyilebilmesi için istiyorum"