8|Güven

23 2 0
                                    

Başımda ki ağrı ve vücudumda ki soğukluk ile gözlerimi araladım. Neredeyim lan ben ?

Yavaş yavaş başımı kaldırdım aksi takdirde gerçekten kendimde değildim.

Hassiktir! Evimdeyim lakin neden buradaydım.

Dün gece aklıma geldi. Elimi cebime attım saatte bakmak için telefonu alacaktım ki yerde ki kapsül gözüme ilişti? İçilmiş bir şekilde yerdeydi lakin ben içmemiştim ya da hatırlamıyor muydum cidden başım çok ağrıyordu.

Telefonu çıkartıp saatte baktım.

Saat, 05:32.

Bakışlarım evime döndü.

Boran Kara.

Ufak bir tebessüm oluştu yüzümde , başım da ki ağrı çok fazlaydı lakin ismini okurken ki heyecanım ve tebessümüme engel olamadı.

"Günaydın Sevgilimmm" dedim neşeli tutmaya çalıştığım sesle. Her anımı hissediyordu biliyordum , dün gece bir istisnaydı çok kötüydüm ve içimde tutamamıştım.

"Dün birlikte uyudukkk , çok güzeldi" dedim.
Hayır sevgilim bayıldım galiba.

İsmine yaklaştım bir öpücük bıraktım.

"Bizimkiler merak etmiştir beni , seni seviyorum tekrar geleceğim." Deyip adımlarımı arabaya doğru attım.

Dün geceki kafayla son anda yürümekten vazgeçmiş arabaya binmiştim.

Arabaya binmemle mezarlığa son bakış atıp gaza bastım.

Canım çok kötü sigara istiyordu vay anasını.
Cebimden sigarayı çıkartıp direkt yaktım.

Sigara tuttuğum elim ile başımı ovalamaya başladım, siktir gerçekten çok ağrıyordu.

Dakikalar sonra evin önünde durdurdum aracı.

Tekrar bir sigara yaktım içeri girmeden.

Kapıyı açıp içeri girdim salondan sesler geliyordu.

Adımlarım seslere yaklaştı.

Offf. Ev kalabalıktı. Kalabalık dediğin 2 kişi fazla Vera !
Of fazla mı fazla ordan bak.

Maskeli ve Batu olmak üzere herkes bana bakıyordu.

Malefiz ve Açelya birden yanıma geldiler.

"Vera neredesin !! Ne kadar merak ettik biliyor musun sen !"

"Yok bir şeyim Malefiz!"

"Ya anlına noldu"

"Ne ne oldu Açelya?"

Tam konuşacaktı ki Agır bey lafa atladı dakikalardır sorduğu soruyu bu sefer karşıma geçip daha sert bir şekilde soruyordu.

"Nerdesin sen Vera." Tepkisine baktım.

"Önce bir sakin ol Agır ! O tepkilerine dikkat et!"
Sesim sert çıkmıştı.

"Sana hesap vermek zorunda değilim" bakışlarım Batu ve Maskeliye kısa bir anlığına döndü "ve kimin yanında nasıl davrandığına dikkat et Agır karşındaki benim ve emin ol eski ben değilim."  Deyip arkamı dönüp gidecekken Agır susmadı "Haline bak Vera ! Çamur içindesin elinde bir sigara nerden geliyorsun! Nerdeydin."

"Çok mu duymak istiyorsun Agır !" Deyip sakin olmaya çalıştım. "Evimdeydim." Tek kelime ona her şeyi anlatıyordur diye umdum. Sonra dönüp odama doğru adımladım..

***

Batu'dan

Vera'nın ani çıkışında sonra Malefiz dedikleri arkasından çıkmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Merhamet VuruşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin