Çok pratikti, yarım saatte çözdüğüm soruları 5 dk da çözecek pratik yöntemler kolay yollar gösteriyordu, Ama ben matematik çalışmak istemiyordum :) Özellikle annem arkamızda bizi izlerken. Belirli saatleri yoktu sadece saat 4 de geliyordu. Ne zaman yeterli olduğunu düşünürse o zaman gidecekmiş, öyle saçma şey mi olur. Saatlerin belirli olması gerekiyordu. Pazartesi, Salı günleri geliyordu. Çarşamba izin günü. Perşembe, Cuma tekrar dersimiz varmış.
Bu gün dersimizi benim odamda işleyecekmişiz. Odamda çalışma masama oturup beklemeye başladım. Camdan dışarı izliyordum. Tam o sırada arkadaşım Chanyeol arıyordu, yani nasıl tutturdu bilmiyorum ama tam aynı zamanlı olarak içeri girdi. Telefonu açıp konuşmaya başladım. Eliyle sadece 2 dk anlamında işaret yaptığında göz devirdim.
"Efendim Chanyeol."
"Yarın mı?"
"Yarın boşum tamam."
"Görüşürüzz."
"Başlayalım mı Jungkook-nim?"
"Başlayalım."
-----------
"Biraz Mola verelim."
"Otur. Mola yok, sadece 10 soru çözdün."
Üstünlüğünü bana göstermeye çalışıyordu. Eminim sinir olduğumun farkındaydı. Ne gıcık, yakışıklılar gıcık olmak zorunda mı!? Bu gün bu sorundan kurtulmanın yolunu bulmalıydım. Ne yapıp matematik derslerini engelleyebilirim acaba annemle alakalı yapabileceğim bir şey yoktu. Jungkook ise tam bir beyefendiydi. Bir türlü sinirlenmedi. Bana bir kez bağırsaydı falan olacaktı da...
Başka bir yol bulmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Math Teacher
FanfictionDerslerimden memnun olmayan ailem -zaten hiç bir zaman memnun olmadılar.- bir matematik öğretmeni tutmuştu. Jeon Jungkook & Roséanne Park Chaenyoung Rosé #42