Rosié
Yarın ki dersimizi iptal edebilir miyiz?
Uzun zamandır arkadaşlarımla çıkmadım ara vermiş oluruz.
Jungkook
Olur Roséanne bende zaten ertreleyebilirmiyiz diyecektim.
Rosié
Bir sorun mu var?
Jungkook
Hayır
Yorgun hissediyordum ama iyiyim.
Rosié
Anladım, size iyi dinlenmeler.
Jungkook
Sana da iyi eğlenceler Rosé
Taehyung, sana ve ben arabadan indiğimizde mekanda Jay ve Jaehyun'u arıyorduk. Sonunda onları gördüğümüzde yanlarına ilerlemeye başladık. Ancak derhal geri dönmek istiyordum. Jungkook bey güya kendini yorgun hissediyormuş. Öyleyse Jay'lerin arkasındaki masa da yanındaki 2 kızla ne işi vardı?
Bende benim söylediklerim yüzünden mi üzüldü acaba demiştim birde salak gibi. Ortama alışmamız ve hareketli müziklerle dans ediyorduk. Sana ve diğerlerini pistte göremiyordum. Ancak Taehyung elimden tutup çalmaya başlayan slow pop müzikle hareketlerimi kontrol ediyordu. Bende ona ayak uyduruyordum. Arkamı dönüp bedenimi ona yaslamamı sağlamıştı. Belimden tuttuğu için sadece kollarımı ve kalçamı hareket ettirebiliyordum. Hareketlerimizi müziğin akışına bıraktığımızda bizi izleyen jungkook'u görmem çok uzun sürmedi, inatla dansımıza devam ettim.
Şarkı bittiğinde ve yorulduğumuzu anladığımızda masamıza geri döndük. Daha sonra pistin baya ilerisinde dans eden Jay, Sana ve bir şeyler için Jaehyun'u gördüm.
"Çok iyiydi eğlendin mi? Matematiği ektiğine pişman etmemişimdir umarım."
"Hayır, hayır iyi ki gelmişiz. Çok eğlendim."
Gecenin sonuna doğru Taehyung beni eve bıraktı. Ardından Sana ile evlerine geçtiler.
Uzun bir aradan sonra bölüm okurlara teşekkür ediyorum ama oy verir misiniz oylar çok düşük :(
"Ellie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Math Teacher
FanfictionDerslerimden memnun olmayan ailem -zaten hiç bir zaman memnun olmadılar.- bir matematik öğretmeni tutmuştu. Jeon Jungkook & Roséanne Park Chaenyoung Rosé #42