o-ö

95 5 0
                                    

Uzun aradan sonra bölümm

Yemek masasına oturduk, annem chan haber vermediği için söyleniyordu.

"Oğlum gelmeden önce haber verseydin keşke böylelikle en sevdiğin yemekleri yapardım.

Bay jeon ayrıca sizde bizimle yemeğe kaldığınız için teşekkür ederim. Bang Chan Chaenyoung'un çocukluk arkadaşıda kendisi"

"Ben davet ettiğiniz için teşekkür ederim efendim."

Yemekten sonra oturmuş sohbet ediyorduk, anneme gelen aramayla çıkması gerekmişti.

Üçümüze limonata dolduruyorum ki jungkook ayaklanmıştı, limonatayı iç öyle gidersin dedim. Limonatasını alıp oturdu.

B "Aa askim ev bize kaldı." Chan'in söylediği ile jungkook kafasını başka yöne çevirip üfledi.

C "Aynen film falan izleriz."

Jungkook'da Chan gibi bizde kalabilseydi ben kafamı onu göğüs kafesine yaslasaydm o elini omuzuma atsaydı beraber film izleseydik diye aklımdan geçiriyordum.

Limonatasını bitirdiğinde matematik kitabını almak için üst kata çıktı bende peşinden yukarı çıktım. Odaya girdiğinde kitabı aldı.

"Bir sonraki derste görüşürüz rosé."

"İstersen- biraz daha kalabilirsin, gerçi buraya ders vermeye geliyorsun. Sonraki derste görüşürüz."

"Doğru ders vermek için geliyorum, sen ne için gelmemi isterdin?"

Sorduğu soruyla ne diyeceğimi bilemedim. Çapkın çapkın bakıyordu. Chan'in aşağıdan seslenmesiyle

"Gitmem gerekiyor." Dedim gitmek için hamle yapmıştım ancak beni duvarla arasına almıştı.

"Sen değil miydin beni öpen? Şimdi veda öpücüğümü vermeden mi gideceksin?"

Diyip dudaklarıma kapanması bir olmuştu. Anın etkisiyle çok heyecanlanmıştım. Bütün gece ise söylediklerini düşünmüştüm.

My Math TeacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin