"Bu gün gerçekten çok kötü ders anlattın, neredeyse hiç bir şey anlamadım." Beklediğimin aksine kafasını eğip bu gün için kusura bakmamamı söylediğinde şaşkındım. Ondan hiç böylesine bir tepki beklemiyorum. Asıl benim anlayamadığımı ima edeceğini düşünmüştüm. "Bir sonraki dersimizde görüşürüz." "Görüşürüz."
Söylediklerim yüzünden mi böyleydi, Erkek arkadaşım olduğunu söylediğim için mi, yoksa beni öptü diye kendini bir şey zannetmemesini söylediğim için mi kırgındı anlayamıyordum. İkiside moralin bozmuş olabilirdi. Okulun sonuna yaklaşıyorduk, en azından bu zamanlarımı güzel geçireyim diyerek düşüncülerimi rafa kaldırdım. Sana'nın ailesi bu akşam yemeğe gelecekti. Her şey özenle hazırlanmış durumdaydı. E tabii bende özenmiştim. Ne de olsa Taehyung'da gelecekti.
...
Sana, Taehyung ve ben odamda boş beleş muhabbet ediyorduk ki Sana'nın lavabo için kalkıp gitmesiyle ortam sessizleşmişti. "Chaenyoung." Biraz ne diyeceğini düşünür gibi sesler çıkardıktan sonra devam etti. "Biz yarın Sana, ben, Jay ve Jaehyun beraber bir yerlere gitmeyi planlıyoruz da sende bizimle gelmeye ne dersin?"
"Yarın aslında özel matematik dersim var ama sizle gelmeyi çok isterim. Şey- ben bunun için sana sonra mesaj atsam olur mu?"
"Ah, tabii olur. Bende gelmeni çok isterim. Hem bildiğim kadarıyla Jay ve Jaehyunla da çok iyi anlaşıyorsunuz."
"Evet, öyle. Numaranı yazar mısın o zaman?" Telefonumu Taehyung'a uzattım.
"Tabii. O zaman haberleşiriz."
"Aynen haberleşiriz."
Sana geri geldiğinde sohbetimize devam ediyorduk. Sana'nın anlattığı kadarıyla Taehyungla çokça ortak noktam vardı. Bir yandan sohbete devam ediyorduk, evet ancak Taehyungla manasını kestiremediğim bakışmalarımız sıklaşmıştı. Taehyung çok yakışıklı mankenlere taş çıkaracak cinstendi ancak ne yönde ne tür bir ilişki isterdi sorusu daha önemli ve düşündürücüydü. Neden her şeyi sürekli düşünmek zorundasın Chaenyoung anı yaşa dedim ve gözlerimi geri çekme zahmetinde bulunmadım.
Uzuunca bir aradan sonra bölüm saçmalamadan toparlamaya çalıştım, Beklediğimden çok okunma geliyor oylarınız için teşekkür eder devamını dilerim :D
Takipleşmek-arkadaş olmak isteyen varsa diye ig bırakıcam
İg: lllecoilll (başta 3 L sonda 3 L var kafalar karışmasın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Math Teacher
FanfictionDerslerimden memnun olmayan ailem -zaten hiç bir zaman memnun olmadılar.- bir matematik öğretmeni tutmuştu. Jeon Jungkook & Roséanne Park Chaenyoung Rosé #42