helloo
hava o kadar sıcak ki evde oturduğum yerde götüm terliyor. bir de regl olmuşum, o da ateş yapıyor... ÇOOĞK SICAĞK, EVDEĞ COĞK CANIM SIKILIYOOR
bu arada beni insta ve spotify'dan takip edebilirsiniz. isterseniz spotify'dan takipleşebiliriz de:3 (bio da ikisi de mevcut)
yorum yapmayı unutmayın minnoşlar:3
umarım beğenirsiniz, iyi okumalaaar
-
"Sen içeri geç Cem, biz geliyoruz. Oturma odasını biliyorsun zaten."
"Tabi ki," diyerek eve giriş yaptı Cem. Ve ardından, "Merhaba Ilgar ve minik bebiş," diyerek yanlarından ayrıldı ve oturma odasına gitti.
Ilgar, evin içinde ilerleyen bedenin arkasından sert bakışlarını yollarken Cem gözden kaybolduktan sonra sinirle Feza'ya dönüp, "Bu itin evimizde ne işi var Feza?!" dedi gür sesiyle. Baler babasının kucağında şaşkın şaşkın etrafa bakarken bir yandan da babasının neden böyle olduğunu sorguluyordu. Babasını ilk defa böyle görüyordu. Birazcık da korkmuştu bu halinden.
"Biraz sessiz olur musun Ilgar, Cem duyacak şimdi."
"Duysun, umurumda değil. Neden o yavşağı buraya getirdin?! Ondan hoşlanmadığımı biliyorsun!"
"Üzerinden çok zaman geçti aşkım, öyle değil artık." Feza sevgilisine yaklaşıp sarıldı ve çenesine öpücük bıraktı. "Lütfen bu gece sakin ol tamam mı?"
"O orospu ço-" diyecekken kucağındaki bebeğini hatırlayıp sustu. Miniğinin kötü kelimeler öğrenmesini istemiyordu. "O burada olduğu sürece sakin olmayacağım." Trip atar gibi arkasını dönüp Cem'in peşinden gitti. Feza'da onun bu hallerine karşı kafasını iki yana salladı ve evin kapısını kapatıp sevgilisinin peşinden gitti.
Oturma odasına girdiğinde eşinin kucağındaki miniği ile arkadaşı Cem'e sert bakışlarla baktığını gördü. Cem ise sessiz bir şekilde yuvasındaki hamstera bakıyordu. Boğazını temizlediğinde üç bedenin kafası da aniden kendisine çevrilmişti. "Ben üzerimi değiştirip geliyorum."
"Tabi, tabi, biz bekliyoruz seni Feza." Cem gülümseyerek konuştuğunda Ilgar tekrar sert bakışlarla dolu gözlerini ona çevirmişti. Feza bunu gördüğünde sadece derin nefes alıp odadan çıktı ve üzerini değişmeye gitti.
Minik bebeğimiz ise... Ah, o sadece hamsterına bakan adamı dövmek istiyordu. O sadece onun hamsterıydı, sadece onun arkadaşıydı. Hem Ilgar babası da bu adama kötü kötü bakıyordu. Demek ki bu adam kötüydü. O da kaşlarını çatıp Cem'e kötü bakışlarını yollamaya başladı. Oysaki ne kadar tatlı göründüğünden bir haberdi.
"Eee, nasılsın Ilgar?" diyerek bir konuşma başlatmak istemişti Cem. Fakat Ilgar'ın, "Sana ne benim nasıl olduğumdan?" demesi ile dumura uğramıştı. Yüzünde ki gülümseme gidip yerini şaşkınlık aldığında birkaç saniye durup ardından boğazını temizlemiş ve tekrar gülümsemeye çalışmıştı.
Ilgar hala Cem'e sert bakışlarla bakarken odaya Feza girmişti. Sabahtan beri özlediği bebeğine ilerleyip eşinin kucağından aldı. Sıkıca sarılarak yanaklarına öpücükler bıraktı. Baler ise babasının öpücükleri ile mutlu olurken azıcık yanakları kızarmıştı. O da babacığını çok özlemişti.
"Benim mis kokulumla tanıştın mı Cem amcası?" Kucağındaki minik ile arkadaşının yanına oturdu. Eşinin sert bakışlarını şimdi de kendi üzerinde hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baler ♡
Fiksi Remaja(ara verildi) baler ve minik hamsterı. little space hikayesidir ˚ ༘♡ ⋆。˚ ﹋﹋﹋﹋ Sevmek insanların en doğal hakkı, cinsiyet fark etmeksizin... (hikaye bxb içeri. homofobikler uzaklaşsın pls.)