8 ₍ ᐢ.ˬ.ᐢ₎

977 88 26
                                    

hellooo

birkaç gündür başım ağrıyıp ateşim vardı hastaneye gittim ve pcr testi yaptırdım. Sonuç; koronaymışım. İlk defa korona oluyorum ve şu an karantinadayım.

Bu süreçte hikaye yazıp, minecraft oynayıp, günlerimi boş beleş olarak geçireceğim :3

her yorum baler'e bir öpücük 

iyi okumalaaar:3

-

Aradan 1 hafta geçmişti. Baler ilk başlarda yine hamsterdan korksa da bir şekilde ona alışmıştı. Ve şimdi onu bırakmak istemiyor, sürekli oynamak istiyordu. Bu sırada yavaştan da olsa yerde kendi kendine hareket edip sürünüyor, bazen de kendini zorlayıp birkaç adımda olsa emekliyordu. Ve farklı farklı sesler çıkarmaya başlamıştı.

Babacıkları bu durumdan çok mutluydu. Doktorun yaptığı iğne Baler'i yavaş yavaş güçlendiriyordu. Baler'de bu durumu çok sevmişti. Bazen dizleri acısa da yerde sürünüp bir yerden bir yere gitmek hoşuna gidiyordu. Bazen saklanıp babacıklarının onu bulmasını bekliyordu. Bulduklarında ise sevinçli bir çığlık atıp babacıklarına sarılıyordu.

Bugün işe gitme sırası Feza'da idi. Baler ve babacığı Ilgar bu sırada güzel vakitler geçiriyorlardı. Hava sıcak olduğu için bebeğini serinlemesi için güzelce yıkamış ardından çilekli sütünü içirmişti. Feza ile konuşmuş ve yakında bebeklerine püre yedirme kararı almışlardı. Belki bugün denemek için birkaç kaşık yedirebilirdi ama şu an miniğinin karnı toktu.

Bebeğini bir koluyla tutmuş ve diğer elindeki kirli biberonla mutfağa doğru ilerlerken, "Bugün başka ne yapalım aşkım?" diye sormuştu miniğine. Buna karşı Baler bir şey demeyip sadece babasının yanağına elleriyle hafifçe vurmuştu. Ilgar gülüp başını çevirdi yanağındaki ellerden birini öptü. 

Mutfağa girdiklerinde kirli biberonu tezgaha koymuş ardından bebeğini de mama sandalyesine koyup tezgaha doğru yakınlaştırmıştı. "Madem yapacak bir şey o zaman bizde Feza baban için yemek yapalım." Baler mama sandalyesine vurup kendince mırıldanırken Ilgar'da akşam için yemek yapmaya koyulmuştu. 

Aradan 2-3 saat geçmişti. Büyük olan sevgilisinin en sevdiği yemekleri yapmıştı. Arada sıkılan miniğiyle oynamış, bazen de en sevdiği oyuncağı olan peluş ahtapotu getirmişti. Neden bilmiyorlardı ama bebekleri bu oyuncağı çok seviyordu. 

Büyük olanın mutfakta işi bittiğinde bebeğini de alıp hamsterın yanına gitmişlerdi. Hala bir adı yoktu, Baler'in istediği bir adı olmasını bekliyorlardı. Bunun içinde tabi ki Baler'in konuşması gerekiyordu.

Miniğini oyun halısının üzerine koyup hamsterı da kucağına koyduktan sonra kendisi de koltuğa oturmuştu ve televizyondan sevdiği bir programı açmıştı. Arada Baler'e bir sorun var mı diye bakıyor, ardından önüne dönüyordu.  

Baler ise hamstera zarar vermemeye çalışarak sevip oynuyordu. Parmaklarına değen yumuşak tüyler hoşuna gidiyordu. Minik hayvan bazen üzerine çıkıp burnunu yüzüne değdirince gülüp yüzünü ondan kaçırıyordu. Hamster ondan uzağa gittiğinde de yerde sürünüp yanına gidiyor, sonra bin bir uğraşla poposunun üzerine oturmaya çalışıyordu.

Bu şekilde zaman geçerken sonunda Feza'nın işten çıkma saati gelmişti. İkili onu beklerken Ilgar bebeğinin dolan bezini değiştirmiş ve tekrar sütünü içirmişti. Miniği kaç saattir uyumamıştı ve şu an gözlerinden uyku akıyordu. Odasından battaniyesini alıp tekrar oturma odasına geldi. Baler'i kucağına alıp battaniyesini de üzerine hafifçe örttükten sonra poposunu pışpışlamaya başladı. 

Dakikalar sessiz bir şekilde geçerken Baler'in gözleri yavaş yavaş kapanmıştı.  Tam uykuya dalacaktı ki birden evin içinde yankılanan zil sesi ile irkilmiş ve ağlamaya başlamıştı. Ilgar bebeğini hafifçe sallayıp sakinleştirmeye çalışırken içinden küfürler saydırıyordu. 

Az da olsa sakinleşmiş ama hala iç çeken bebeği ile kapıya gitmiş ve açmıştı. Karşısında gördüğü ikili ile yüzü tepkisizleşmişti. Sadece Feza'yı beklerken yanında bir arkadaşı(!) da vardı. 

Sakinleşmeye çalışırken gözlerini bu sefer sevgilisine çevirdi. Büyük bir dikkatle kendisine bakıyordu. Derin nefesler alırken gözlerini birkaç saniyeliğine kapatıp açtı. 

Bu yavşağın burada, hele de sevgilisinin yanında ne işi vardı?!

-

280722♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

280722♡

ilyada.

baler ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin