oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3***
"Gin! Buraya gel buraya!" Atsumu kucağında atıştırmalıklarla etrafına bakan çocuğu eliyle yanına çağırdı. Ginjima onu gördüğünde koşarak yanına geldi. Atsumu kavgayı daha iyi izleyebilmek için her şeyi ayarlamıştı, bankın tepesinde dikilmiş tam bahçenin ortasına bakıyordu. Yūto bile kavgayı izlemek için bahçeye çıkmıştı. Doğrusu günlerdir grup mesajlarına bakmıyordu ama bu konu ilgisini nasıl çektiyse hemen uyum sağlamıştı. Benzer bir şekilde Akagi de işlerini bir seferlik kenara itmişti. Ren'de zamanı gelince müdürü çağırarak onlara yardım edecekti. Kita'yı oyalama işiyse Aran'ın göreviydi, bu kavga için herkes birlik olmuştu. Osamu Miya ve Suna Rintarō kavgası milyonda bir gerçekleşen yıldız kaymalarından daha heyecan vericiydi.
"Buranın iyi olduğuna emin misin?" Ginjima da onun gibi bankın tepesine çıktı. Atsumu onaylayan mırıltılar çıkarırken Ginjima'nın kucağında duran atıştırmalıklara uzandı. Bankın tepesine çıkmak yerine insan gibi oturan Yūto'nun bacağını ayağıyla dürttü.
"Bak insanlar toplaştığı zaman oradan göremezsin." Yūto cevap verecekken bahçenin ortasına doğru ilerleyen Osamu'yu gördüler. Osamu etrafına bakındı, kardeşini ve arkadaşlarını gördüğünde işaret parmağı ve baş parmağını yuvarlak biçiminde birleştirdi ve gülümsedim. Ginjima atıştırmalıkları Yūto'nun kucağına attı ve hızla telefonunu çıkardı.
Ve ardından Sunarin'de Osamu'ya doğru ilerlemeye başladı, işte eğlence tam burada başlıyordu. Suna Osamu'nun yanından geçerken 'kazara' omuz attığında Osamu onu ittirdi. İnsanlar daha ne olduğunu bile anlayamamıştı. Suna üzerine yürüdüğünde Osamu bu sefer okul formasının yakalarını tutarak Suna'yı kendine yaklaştırdı. Durdu, durdular.
"Kavga etmeleri gerekmiyor muydu?" Ginjima konuştuğunda Atsumu kaşlarını çattı.
"Yeterli gerilimi alamadılar herha-" Atsumu cümlesini tamamlayamadan Suna uzanıp dudaklarını Osamu'nun dudaklarına bastırarak hızlıca geri çekilmişti. "Almışlar! Siktir bu nasıl libido?!" İkizinin bağırışı Osamu'yu daha da utandırırken Suna'nın yüzüne yumruk attı, Suna'dan ayrıldığında eliyle yüzünü kapattı. Tanrım bu çok utanç vericiydi.
Suna yumruğun etkisinden çıktığında tekrar Osamu'ya yöneldi. Bu sefer yumruk atmak için Osamu'nun yakasını o tutmuştu ancak gri saçlı çocuk Suna'nın onu yine öpeceğinden korkarak yumruğun karnına geçirdi. Atsumu'nun kahkahası bahçede yankılandı.
"Siktir, bu sefer benim kazanacağıma anlaşmıştık." Suna acıyla homurdandığında Osamu sırıttı.
"Sen söyledin ama ben bir onay vermedim." Suna gözlerini kıstı ve hızlıca karşısındaki çocuğun üzerine atladı. İkisi de yeri boylarken birbirlerine vuracak şansı bile bulamadan yerde debeleniyorlardı. Atsumu hafifçe gülümsedi ve iç çekti.
"Ah, Kiyoomi'yle ilk kavgamı hatırlattı. Ne günlerdi ama..." Ginjima kaşlarını çatıp sarışına döndü.
"Ona artık Sakusa dediğini sanıyordum?" Atsumu boğazını temizledi.
"Dilim sürüçüşüştü."
"Sürçtü." Yūto onu düzeltti.
"Dil sürüçüşüşmez Atsumu, sürçer." Atsumu'nun gözleri kısıldı. Kiyoomi kılıklı. Ona cevap vermek yerine kavgaya geri döndü. Suna sonunda Osamu'ya yumruk attığında alt dudağını sarkıttı. Demek Sakusa'yla kavga ettiğinde Osamu'da böyle hissediyordu. Ve bir yumruk daha ikizinin yüzüne indiğinde Atsumu banktan indi, amacı yanlarına gitmekken onlara doğru ilerleyen müdürü gördü ve yerinde durdu.
Suna ve Osamu'da yanlarında birinin dikildiğini hissederek durmuş ve kafalarını kaldırarak müdüre bakmışlardı.
"Siz ikiniz, odama." Müdür başka bir şey söylemeden arkasını döndüğü zaman Osamu ve Suna birbirlerinden ayrılarak ayağa kalktılar. Müdürün peşinden ilerlemeden hemen önce üzerlerindeki tozu silkelediler, ardından ellerini aşağıda tutarak yumruklarını tutuşturdular.
Sanırım planları işlemeye başlamıştı.
***
kavga sırasında öpüşmeselerdi ölürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ambivalans ❦ sakuatsu
Short Storykiyoomi bak seni var ya atsumu ee? beni var ya? kiyoomi fena sikerim atsumu aferin söyleyemezsin sanmıştım [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ Sakuatsu mutlu sonu değil. ☞ 27/07/2022 #atsumu 🥇 (04/08/2...