oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3***
Davranış Düzenleme Kampı
Kita
Herkes odasına yerleştiyse bizim için ayrılan toplantı salonuna gelin.
Yapmamız gereken aktiviteleri planlamalıyız.kiyoomi
şeyy
biz biraz gecikicez gibiosamu
neden?kiyoomi
kaplumbağa deden ahahahahaKita
Sakusa?kiyoomi
atsumu-chan'la önemli
çok çok önemli bi konu hakkında konuşuyoruz da
bölmek istemediksuna
atsumu-chan?osamu
önemli bir konu mu
neymiş o konu?kiyoomi
ekonomi ve dünya kupasıaran
ne?kiyoomi
ne ne işte
açık gayetosamu
o odada ne dönüyo
sakusa atsumu'ya bir şey yaptıysan seni öldürürümkiyoomi
hiç
hiçbir şey
atsumu-chan'a zarar verir miyim ben hiç
siz planlamaya başlayın
hemen geliyoruzKita
Emin misin Sakusa?kiyoomi
eminim Kita-san*
Atsumu mesajı yazdıktan sonra telefonun ekranını kapatarak Kiyoomi'ye baktı. Kıvırcık saçlı çocuğun gözleri dehşet saçarken yatağın başlığına bağlanmış olan bileklerini kurtarmak için büyük bir çaba sarf ediyordu.
"Kişisel algılama Omi-kun." Kiyoomi gözlerini kıstı. Ona alayla bakan çocuğu öldürmemek için bir sebebi yoktu. "Sonra kavgalarımız berabere bitti diyorsun, seni ezip geçiyorum her seferinde." Keşke önceden de bu kadar güçlü olsaydım diye geçirdi içinden.
"Atsumu, seni öldüreceğimi biliyorsun değil mi?" Atsumu sırıttı ve omuz silkti.
"Ordan birinin yardımı olmadan kurtulamazsın, kurtulduğun zaman düşünürüz." Yardım için birine seslenirse işlerin daha karmaşık bir hâl alacağınında farkındaydı. Üstelik bulunduğu durum utanç vericiydi. Sakusa hırsla tekrar bileklerini çekti. "Yara olacak bileklerin, sonra zırlama bana."
"Ne kadar iyisin, çok düşüncelisin sağ ol!" Atsumu omuz silkerek ayağa kalktı.
"Ben gidiyorum, sende sorumluluklarını yerine getirememenin acısını yaşa-" Sakusa kollarını hızlıca çektiği zaman Atsumu'nun hırkanın koluyla attığı düğüm açıldı. İkisi de birkaç saniye durdu, Atsumu Sakusa'nın sinsi bakışlarıyla karşılaştığında hızlı bir şekilde otel odasından dışarıya çıktı.
İkili en sonunda küçük toplantı odasında yerlerini almışlardı. Nefes nefese ve kızarık olmaları ortamı iyice gererken Osamu öfkeli bakışlarıyla Sakusa'yı süzüyordu. Sakusa rahatsızca yerinde kıpraştı, Osamu bir de bileklerini görse muhtemelen onu burada öldürürdü. Nasıl açıklayacaklardı ki bu saçmalığı?
"Evet," Kita ortamdaki gerginliği atmak için söze girdiğinde Atsumu ışıldayan bakışlarını ona çevirdi. Sakusa göz devirmeden edemedi, aptal çocuk. "Öncelikle Osamu, bazı belgeleri resepsiyonda unutmuşum onları alıp gelebilir misin?" Osamu Kita-san'ı onayladı, Sakusa'ya son bir bakış atıp odadan çıktığında çocuk sonunda rahatlamıştı.
"Bunlar aktivite programı, yarın başka okullarında olduğu bir etkinliğe katılacağız." Beyaz saçlı çocuk konuşurken elinde duran kağıtları herkese dağıttı. Tam bu sırada kapı tıklatıldı ve içeri bir kafa uzandı.
"Merhaba, sizler için ikram getirdim." Genç kız gülümsediğinde Atsumu hızlıca ayağa kalktı. Yüzünde bir sırıtışa kapıyı tamamen açmasına yardımcı oldu. "Çok teşekkür ederim," Kızın duraksadığını fark ettiğinde ismini söyledi.
"Atsumu Miya."
"Çok teşekkür ederim Miya-san."
"Sadece Atsumu diyebilirsin." Kız elindeki tepsiyi masaya bırakıp çıktığında Atsumu gülerek diğerlerine döndü. Kita Aran'la bir şey konuştuğu için Atsumu'yu fark etmemişti. Etseydi ona yine o bakışı atacağını biliyordu. Suna ise bıkkın bir şekilde elindeki kağıtla oynuyordu. Ona dik dik bakan tek kişi elbette Sakusa'ydı.
"Ne?" Atsumu tersçe sorduğunda Sakusa ani bir hareketle sandalyeden kalktı. Bu hareketi üç kişinin de onlara dönmesine neden olmuştu.
"İnsanlarla oynamanın senin için bu kadar kolay olması beni dehşete düşürüyor."
"Birileri yine gerilmiş." Atsumu yanından geçip gidecekken Sakusa onu durdurup biraz geriye ittirdi.
"Beni sen geriyorsun, seninle aynı ortamda olmaya bile katlanamıyorum. Sanki beni hiç aldatmamış gibi davranıp önümde birileriyle flört edip duruyorsun. Sen gerçekten korkunç ve bencil birisin." Atsumu öfkeyle atan kalbinden aldığı güçle Sakusa'nın üzerine atladığında onları izleyen üç kişi şok içerisindeydi, doğrusu Kita bile onları ayırmak için bir girişimde bulunmuyordu. Sakusa, onu fena kışkırtmıştı.
"Lafını geri almazsan seni öldürürüm."
"Neyi geri alacağım? Haklı değil miyim söylediklerimde? Her şey senin etrafında Atsumu, yalnız kalmaya dayanamadığın için bile insanlara kendini sevdirme çabasındasın." Sakusa yüzüne yediği yumrukla birlikte Atsumu'yu tişörtünden yakalayarak yere fırlattı. "Ama hiçbiri seni sevmiyor ve sen bunu bilmene rağmen onların peşindesin. Sadece sen önemlisin senin dünyanda." Atsumu düştüğü yerden kalkmadı.
"Üç ay içinde nasıl benden sıkılabildin? Madem ilişki insanı değilsin, bunu neden bana yaptın?" Sakusa'nın sesi çok, çok çaresiz çıkıyordu. Dudakları titredi. "Bencil olmadığını söyleyebilir misin bana?"
Atsumu kafasını yere eğdi. Bu sırada Suna, eğer burda olsaydı sevgilisinin yapacağı şeyi yapmak ve Sakusa Kiyoomi'nin yüzüne yumruk atmak için hareketlendi. Kita onu durdurdu. Odaya sessizlik hakim oldu. Şu an Kita dahil o kadar öfkeliydi ki bunu kelimelere dökmekte zorlanıyordu. Sakusa bir şeyleri bilmediği için ona yüklenmek istemese bile elinde değildi. Sakusa'nın imajı tam şu dakikalarda onun gözünde yerle bir olmuştu. Kita Atsumu'ya yönelecekken Atsumu konuşmaya başladı.
"Haklısın, istediğimi sende bulamadım ve seni aldattım. Üç ay oyaladım, altı ayda canını yaktım; gerçekten kötü biriyim." Sakusa buğulanan gözleriyle ona baktığında Atsumu gülümsedi. Kocaman bir gülümsemeydi. "Seni incittiğim için özür dilerim Omi-kun."
Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim.
Atsumu odadan çıkıp gittiğinde Kiyoomi dizlerinin üzerine çöktü. Özür dilerim. Sakusa neden bu kadar huzursuz hissediyordu?
***
Nasıl başladık nasıl gidiyoruz
Güzel ama dimi fişek gibisakusa altı ay önce ayrılalım yazmak yerine yanlarına gitseydi dünyamız: 🌸🌷🌞🌇🥰😘😍😜
neyse bunda bu mallık olduğu sürece bu iş yaş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ambivalans ❦ sakuatsu
Short Storykiyoomi bak seni var ya atsumu ee? beni var ya? kiyoomi fena sikerim atsumu aferin söyleyemezsin sanmıştım [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ Sakuatsu mutlu sonu değil. ☞ 27/07/2022 #atsumu 🥇 (04/08/2...