medyaya bakin aglicam
oturuşlarını da sizin için resmettim
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3
***
"Seni öyle gördüğümde kalbim parçalara ayrılmış gibi hissettim." Sakusa elini Atsumu'nun saçlarının üzerine yerleştirdi. Sakusa sırtını kapıya, Atsumu'da iki bacağının arasında göğsüne yaslanmıştı. Bir eli Sakusa'nın bacağındayken diğer eli iki bedenin arasına sıkışmıştı. Ne zaman bu hâle geldiklerini bilmiyorlardı ama ikisi de memnundu.
Uzun zaman sonra kavga etmeden, sadece ikisinin olduğu bir an yaşıyorlardı. Çok başka şeyler konuşabilirlerdi, eğer birbirlerini altı ay önce dinlemiş olsalardı. Ancak şimdi hataları düzeltmek için bir şans bulmuşlardı, birbirlerine bu şansı tanımışlardı. Önemli olan buydu değil mi?
"Sana güvenmediğim için değildi, sadece yanına gelirsem ne olacağından korktum. Mükemmel bir sevgili değildim; bir gün benden sıkılacağın, seni mutlu edemediğim düşüncesi hep aklımdaydı." Kiyoomi'nin en büyük sorunlarından biri olmalıydı, kaygı sorunları onun hayatını ele geçirmiş durumdaydı. Atsumu bunu önceden pek anlamıyordu, bir şeyler üstünde fazla düşünen biri değildi. Ancak olanlardan sonra kaygıyı daha iyi anlamıştı.
İnsanlar bana mı bakıyor? Bir bildikleri mi var? Onları iğrendiriyor muyum? Hatalı olduğumu mu düşünüyorlar? Atsumu uzun süre bu düşüncelerle mücadele etmişti, hâlâ sık sık savaştığı oluyordu. Böyle zamanlarda duş almayı tercih ediyordu, geçmişi temizleyemezdi ama kendisini temizleyebilirdi.
"Yanına gelirsem bunları söyleyeceğini düşündüm, korktum ve gelemedim. Soramadım da," Atsumu yüzünü hafifçe Sakusa'nın göğsüne sürttüğünde Sakusa transtan çıkmış gibi irkildi. "Düşüncelerimin beni alt etmesine izin vermeseydim eğer böyle olmazdı. Özür dilerim." Atsumu bedenleri arasında sıkışan elini çıkararak Sakusa'nın beline sardı.
"Ama yine de benden vazgeçemedin." Kiyoomi Atsumu'nun nasıl hâlâ bardağın dolu tarafından baktığına anlam veremedi. "Seni aldattığımı ve senden sıkıldığımı düşündün, aylarca kavga ettik ve sürekli sana kaba davrandım ama yine de beni sevmeye devam ettin."
"Sende sana sürekli beni aldattın dememe rağmen vazgeçmedin, seni yüzüstü bıraktım Atsumu." Atsumu iç çekti.
"Doğrusu seninle kavga ediyor olmayı sevdiğimi söyleyebilirim." Kiyoomi'nin yüzünde gülümseme oluşurken kafasını eğdi, kucağında yattığı için yüzünü göremiyor bile olsa onun da gülümsediğini hissetmişti. "Eskisi gibi olmayacağını biliyorsun."
"O zaman daha iyisi olur Tsumu."
"Olur mu gerçekten?" Atsumu kafasını kaldırdı, çenesini Kiyoomi'nin göğsüne yasladı. Sanki küçük bir çocuğa en sevdiği atıştırmalığı vermişsin gibi parıldıyordu gözleri. Atsumu'nun tek ihtiyacı biraz destekti, zaten çoğu şeyi kendi başına halledebiliyordu. Artık Kiyoomi de yanındaysa... Sakusa gülümsemesine karşılık verdi, eliyle Atsumu'nun yüzüne düşen saçları geriye taradı ve dudaklarını alnına bastırdı.
"Sen istersen her şey olur." Yerer ki beni affet, yeter ki bana kızgın kalma. Atsumu iyice dikleşti, yüzünü Sakusa'nın dibine soktu.
"O zaman benim olsana, benim olmanı istiyorum."
***
bu bölümün sevimliliği beni tokatladı
bu yüzden kısa kestim
textlerime geri dönmek istiyorum ama burayı yarım bırakamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ambivalans ❦ sakuatsu
Short Storykiyoomi bak seni var ya atsumu ee? beni var ya? kiyoomi fena sikerim atsumu aferin söyleyemezsin sanmıştım [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ Sakuatsu mutlu sonu değil. ☞ 27/07/2022 #atsumu 🥇 (04/08/2...