İyi okumalaar 🍁
Fırat abiye abi demem ev ahalisi için büyük bir şok olmuş ve akşam yemeğinde bile masada bu konu konuşulmuştu.
"Abicim yarın Alp'le seni alışveriş merkezine götüreyim de okul ihtiyaçlarınızı alın."
Fırat abi, diğerlerine nispet yapmak için sürekli 'abicim' demeye başlamıştı.
Onu onayladıktan sonra masadan kalkıp doğruca Şakir'in yanına gittim.
Şakir de yavaş yavaş bu eve alışmaya başlıyordu.
"Şakirciğim maşallah keyifler gıcır herhalde." Şakir ona seslenmemle kafasını yattığı yerden kaldırdı.
Paşamız yata yata muz yiyordu. Gerçekten bazen Şakir'in yerinde olmak istiyordum.
🍁
Sabah Alp'in tepemde zebellak gibi dikilmesiyle yattığım yerden sıçrayarak uyanmıştım.
"Kalk artık kahvaltı yapıp dışarı çıkacağız." Cevap vermemi beklemeden odadan ayrıldı.
Bu evdeki ergenlerle uğraşmaktan bir türlü alışmaya fırsat bulamıyordum.
(Giydikleri)
Üzerimi değiştirdikten sonra insanları daha fazla bekletmemek için hızlıca aşağıya indim.
Herkes çoktan kahvaltı masasındaki yerini almıştı. Ben de yerime oturunca olaysız bir şekilde sessizfe kahvaltıya başladım.
🍁
"Bak bu defteri de al abicim." Fırat abi sabahtan beri bulduğu her okul eşyasını ihtiyacım olur diye arabaya atıyordu.
Allah aşkına atasözleri ve deyimler sözlüğüne neden ihtiyacım olsun. En son ilkokulda kullandım.
"Abi yeter vallahi bırak bu dönemi resmen tüm lise hayatıma yetecek kadar kitap defter aldık."
Fırat abi, bana onaylamaz bakışlar atarken sepete defter koymaya devam etti.
Alp, ikimizi de takmadan bizden uzakta ihtiyaçlarını alıyordu. Bu çocuk resmen ergenliğinin dibine ekmek banıyordu.
"Aldınız mı her şeyi. Hazır mısınız?"
Alp'le aynı anda kafamızı salladık. Göz göze geldiğimiz o kısacık dakika da bana iğrenç bir şeymişim gibi bakıp direkt bakışlarını çekti.Sonunda arabada yerlerimizi aldıktan sonra eve gitmek için hazırdık. Bütün gün boyunca oradan oraya gidip durmuştuk.
Eve geldiğimizde Alp kendine ait eşyaları alıp apar topar eve girdi. Ben de Fırat abiye yardım ederek bagajdakileri almaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabani | Düzenleniyor
Teen FictionDoğa, 16 yaşında ve Amazon ormanlarında yaşayan bir kızdır. 6 yaşında ailesinin işleri nedeniyle geldiği bu ormanda pek çok yeni deneyim kazanmıştır. En yakın arkadaşıysa bir kapuçin maymunudur. Ancak bir gün ailesi sandığı insanlardan ve büyüdüğü...