3

1.1K 95 83
                                    

3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3.BÖLÜM:BABA VE BABA

Karanlık Lordun Güncesinden;

Oğlundan gelen mektupla küçük bir çocuk gibi sevinen Karanlık Lord yanında oturan eşinin ona gülmesine aldırmıyordu bile

Ne yani oğlunu özlüyor olamazmıydı? Karanlık Lord olması oğlunu özlemeyeceği anlamına gelmiyordu ki

Omuz silkti mavi gözlü Adam ve oğlundan gelen mektuba dikkat kesildi

"Sevgili  Babalarım

Nasılsınız? İşler yolunda mı?

Bu gün ne olduğuna inanamazsınız!

Zindanlarda İksir sınıfına doğru ilerliyordum ki bir anda önümü biri kesti! Onu okulda hiç görmemiştim ve üzerindede cüppesi olmadığından dolayıda hangi binadan olduğunu, düşman mı değilmi anlayamadım. Bu yüzden nazikçe çekilmesini rica ettim ama o konudan bağımsız olarak saç telimi istedi ve bende tabiiki ona veremeyeceğimi söyledim. Ama o beni bayılttı! İnana biliyor musun baba beni-beni bir malfoyu, oğlunu bayılttı.

Gözlerimi açtığımdada revirdeydim. Orada görevli olan madam benim bayıldığımı ve bir arkadaşımın beni buraya getirdiğini söyledi ama şimdi fark ediyorum ki beni bayıltan kişinin elinde asa yoktu baba? Sözsüz ve asasız büyü yapan kişilerin çok nadir olduğunu da biliyoruz , o kişilerin kim olduğunu zaten biliyoruz  ama bu kişiyi tanımadığıma eminim. sanada bu yüzden yazdım. o kişiyi  tanıyormusun?

Ve birde Reggie birinin sana mektubu olduğunu söylemişti. Diğer mektup sana yazılmış Regulus mektubu gönderen kişinin adını bilmiyor ama senin tanıdığın biri olduğunu söyledi ve merak etme göndermeden önce kontrol ettim herhangi bir büyü yada lanet barındırmıyor

Beni merakta bırakma olurmu? Biliyorsun sen yazana kadar aklımdan bin bir senaryo üretiyorum. Sizi seviyorum!

Sevgilerle tek ve Biricik oğlunuz Lucius Malfoy-Riddle "

Marvalo öfkeyle biricik oğluna saldıran kişiye bulduğu zaman yapacağı işkenceleri şimdiden düşünmeye başlamıştı.

Onun dışında oğlu sözsüz ve asasız büyü yapabildiğini söylemişti kendisini bayıltan kişinin, Sözsüz ve asasız büyü yapabilen insanların kim olduklarını  ve onların Lucius'a yakınlaşmayı bırak bayıltamayacaklarını biliyordu Eğer öyle bir hataya kalkışacaklar ise Tom'un onlara işkenceden işkence beğendireceklerini de biliyorlardı. Ailesi onun kırmızı çizgisiydi.

En Doğru Zaman / Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin