16.BÖLÜM:OLAYSIZ GÜN
1 Ay sonra
1 Ay.. Kabuslarla dolu 1 Ay..
Harry için o kadar zorlu geçmiştiki bu dönem, ter içinde ve ıslak gözlerle uyanmadığı tek bir sabahı dahi yoktu.Bu kabuslar yüzünden ise çoğu gece çığlıkları ile uyanıyor sihrinin açığa çıkıp herşeyi maffetmeside saliseleri alıyordu.Ne kadar yaptığı sessizlik büyüleri çığlıklarının sesini oda arkadaşlarına duyurmasada parçalanan ve patlayan bir çok şey nedeniyle bunun böyle gitmeyeceğini anlayan Hadrian, Potter ve Black bağlantılarını kullanaraktan Rawenclaw'daki tek bir kişilik odaya sahip ilk kişi olmayı başarmıştı. Fakat buda herşey gibi büyücülük okulunda çok çabuk yayılmış, herkesin kendisini safkan, şımarık ve kendini beğenmiş sanmasına sebebiyet vermişti.
Bunları duymaya alışık olan Harry'nin aksine arkadaşları kendisinin olaya yaklaştığı şekilde, sakin ve umursamaz yaklaşmamış safir gözlü çocuğa atılan her bir laf ve göz dikmelere karşılık vermiş gerektiğinde asalarını kuşanmaktan çekinmemişlerdi. Kısa sürede ise Hogwarts'ın ayrılmayan 5 çapulcusu haline gelmişlerdi.
Ah, Harry'nin söylenenleri ilk duyduğunda verdiği tepkiyi merak mı ediyordunuz?
Gülmüştü.
Heleki ona laf atmaya cüret eden ve popülerlik kazanmak için kendisine bulaşan değersiz birinin ona şımarık demesi umursamazlık maskesini ve sakinliğini kaybettirmiş ürkütücü bir soğuklukla kıkırdamasına sebebiyet vermişti.
O Şımarıktı ha?
Lanet olası muggle'larla merdiven altı bir dolapta, istismar görerek yaşadığında da Şımarıktı öylemi?
Annesi ve Babası'nın kendisini Karanlık Lord' dan korumak için öldüklerinde, Aptal ihtiyar yerine sihri daha yeni keşfetmiş olan bir çocuğun kendisinden daha güçlü bir karanlık Lord ile savaşmalarını beklediklerindede Şımarıktı değil mi?
Arkadaşlarını, ailesini, aşkını lanet bir savaş ve saçma bir kehanet ile ortaya atılmış sağ kalan çocuk ünvanı yüzünden kaybettiğindede Şımarıktı.
O her zaman başkaları için şımarık olmuştu, ne yaparsa yapsın,ne olursa olsun..
🌼🌼🌼
Noel gelmiş ve çatmıştı. Kar yerleri beyaza boyarken Hogwarst süslenmiş, ısıtma tılsımları yapılmış olan küçük büyücüler tatil için eşyalarını toparlamış kendi binalarında rahatlıkla sıcaktan mayışırken Ortak Salonda endişeden dört dönen arkadaş grubundan habersizlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Doğru Zaman / Drarry
FanfictionO sadece güzel bir çocukluk geçirmek istemişti ve bu isteği için yapmaya çekinmeyeceği hiçbirşey olmayacaktı. Bu Zamanın akışını değiştirmek olsa bile.. Yeşil elma 🍏