13

739 69 49
                                    

13

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.BÖLÜM:ÇÖZÜLMEYİ BEKLEYEN SIRLAR

Tozlu raflar arsında okunmayı bekleyen bir çok bilginin yerde üst üste büyük bir yığın halinde okunduğu işaretini vermesi, asırlardır uğranılmayan oda'nın temiz, toz içinde kalmış kitapların temizlenmiş olması ve karanlık odanın içerisine Ay'ın ışığı altında parlayan çocuk sureti, tablolarda ki eski ev sahiplerini şaşırtıyor onları fısıldaşmalarına itiyordu.

Yerde bağdaş kurarak oturan Çocuk Elindeki 'Zaman kavramı ve Zaman çizgisinin bozulması sonucunda '  adlı kitabı dikkatle okurken havada baş hizasında süzülen kitaptaki 'animagus' ile ilgili sayfayada göz atıyordu ve evet, bunları tek seferde yapabiliyordu.

Son satırları okurken kaşları çatılan çocukla gölgelerdeki beden yine aynı şeylerin gerçekleşeceğini anlayınca ona doğru uçan/fırlatılan kitapla çocuğun çevresine bariyeri çoktan örmüştü eşyaların etkilenmemesi için, ardından beklediği şey gerçekleşmiş saçları birbirine girmiş ve göz altı torbaları morarmış çocuğun avucu içerisinde oluşan siyah sihri patlamıştı. 

Duman içerisinde kalan odayla kolunu önüne uzatarak  Harry'i görmek için  dumanları kendi çevresinden ayırmıştı. Önünü gördü anda çocuğun hareleri'nin siyaha çaldığını ve sinirle soluduğunu görmüş boş boş onun bu hallerinin dinmesini beklemişti.

Mavi gözlü küçük çocuk ise kendini toparladığı anda gölgeye dönme tenezzülü dahi etmezken ortalığa yığdığı kitapları yerlerine bir büyü yardımıyla yerleştirmiş odadan çıkmıştı tabi hayel bozan büyüsüde yapmayı unutmamıştı sonuçta berbat bir haldeydi ve ailesinin onu böyle görmesini istemiyordu yoksa onu bir hastaneye kapatmaları an meselesi olurdu ve bunu birkez daha tatmak istemiyordu.

Merdivenlerden aşağı inerken onu tam bu sırada çağırmaya gelen James oğlunun onu çağırmadan yanlarına inmesine biraz şaşırsada çok ölçüde bu duruma sevinmişti.

"Merhaba Baba" Hadrian merdivenlerde karşılaştığı babasıyla gülümseyerek selam verirken James oyuncu bir ifadeyle kaşlarını çatmış ve oğluna karşılık cevap vermişti.

"Selam hayırsız velet" Harry babasının çocuksu ve tripli tavırlarına kıkırdarken James'ta bıyık altından bu duruma gülüyordu fakat belli olmasın diye bu durumu boğazını temizleyerek hala merdiven basamaklarında olan küçük oğlunu belinden tutarak omuzlarına oturttuğunda kollarını  iki yana açarak muggle'lardaki uçan kanatlı şeyi taklit ederken koşarak salona doğru sağ koluna yaslanarak manevra yapmıştı. Hadrian ise bu durumdan memnun bir şekilde bu zamanın keyfini çıkartıyor kahkahaları evi inletiyordu.

En Doğru Zaman / Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin