Bu bölüm flashbake ile devam edeceğiz önceki olanlar gibi her fotoğraf'ın altı bir anıya ev sahipliği yapıyor. Hepinize İyi okumalar ve lütfen kitap hakkında olan düşüncelerinizi, bölümle ilgili görüşleriniz paylaşmaktan çekinmeyin. Bölümün sonunda görüşürüz papatyalarım🌼👋🏻
22.Bölüm:Hatıralar
Harry yatağında yatan sevgilisine doğru ilerlerken duştan çıktığı belli olan ıslak ve dahada çok karışmış olan Potter saçları ile birlikte yatağa oturmuş avuç içini sarışın'ının alnına yaslamış vücut sıcaklığının eskisinden az olmasıyla rahat bir nefes vermişti kuzgun saçlı oğlan
Yaptıkları kar savaşından sonra büyüler ve aldıkları önlemler bir işe yaramamış iki aşık hastalıktan malesef kaçamamıştı. Harry daha yeni yeni iyileşiyorken Malfoy oğlanı hâlâ bunu atlatamamıştı. Bu süre boyunca ikili Slytherinli olan oğlanın odasını mesken almış aldıkları raporlarla beraber vücutlarını ve bağışıklık sistemlerini dinlendirmişlerdi. Mağlum Gryffindor yatakhanesi onlara bu mahremiyeti veremezdi.
Harry odadaki dağınıklığı toplarken arkasından bilincini zar zor açık tutan sevgilisi seslenmişti.
"Pottah.. "
"Geliyorum Bebeğim "
Yerdeki Son peçeteyide çöpe atan Potter varisi yorganı kaldırarak yatağın içine girmiş ona doğru sokulan Güzelliğinide bir güzel sarıp sarmalamıştı, tekrardan hasta olmayı umursamadan.
Sevgilisinin Yüzünde öpülmedik yer bırakmayan zümrüt gözlü oğlanla yorgunluğu nedeniyle hafifçe gülümseye bilen Draco mayışmasıyla birlikte tekrardan uykuya teslim olmuş Biricik Sevgilisi ise o uyurken onu tüm sevgisiyle beslemişti...
Slytherin ortak salonunda oturan ikili onlara bakmakta ısrarcı olan Slytherin öğrencilerini takmazken, Draco kafasını sevgilisinin baldırına koymuş elinde tuttuğu kitabı okurken Potter oğlanı ise sol eliyle sarışın'nın öldüğü saçlarını sevip diğer elinde tuttuğu kitabı okuyordu. İki Aşık büyücü kendi dünyaları'nın baş aktörleriyken kendilerinden başka kimseyi umursamıyorlardı. Ne onlara düşmanca bakan Slytherin'leri nede ne kadar haberleri olmasada onlar hakkında planları olan malum kişi umurlarında değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Doğru Zaman / Drarry
FanfictionO sadece güzel bir çocukluk geçirmek istemişti ve bu isteği için yapmaya çekinmeyeceği hiçbirşey olmayacaktı. Bu Zamanın akışını değiştirmek olsa bile.. Yeşil elma 🍏