14

606 62 32
                                    

14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14.BÖLÜM:HOGWARTS

Harry 11 yaşında

Kahvaltı sofrasında çatal bıçak sesi hariç büyük bir sessizlik hüküm sürüyordu, herkes heyecanlı ve stresliydi. Bunun nedeni ise Hadrian'ın 1 hafta önceden 11. yaşını doldurmasıydı ve bu geçen günler boyunca Hadrian'a Hogwarts'a katılım mektubu ulaşmamıştı.

Ne kadar Harry içindeki sihiri ve katılacağını bilsede ailesi bunu bilmiyor ve zaman gittikçe heyecanları korkuya dönüşüyordu.

Çoğu safkan birlikteliklerinden doğan çocuklar hogwarst mektubu gelene kadar kofti olma korkusuyla yaşarlardı,Onların ise korkuları bu yüzdendi. Ne olursa olsun oğullarını dışlamayacklardı tabiki fakat durumun artık bunu işaret etmesiyle konuşma vakitleri gelmişte geçiyordu, biriciklerinin üzülmesini istemiyorlardı ama böyle umut ederek beklemesini onu içten içe bitireceğinide biliyorlardı. Bu yüzden bu işi devralan James boğazını temizlerken elindeki çatal ve bıçağı tabağın kenarına bırakmış ve vücudunu oğluna çevirmişti.

Tam ağzını açıp konuşmaya bir yerden başlamaya hazırlanırken açık pencereden içeri giren turuncu tüylü baykuşla sofrada bulunan herkesin nefesi kesilmiş baykuşun masanın kenarına iniş yapması ve pençelerinin arasındaki mektubu Harry'e uzatmasını sadece izleyebilmişlerdi, Harry baykuşun pençeleri arasındaki mektubu alırken baykuşun başını nazikçe okşamıştı.

Hogwarts Cadılık Ve
Büyücülük Okulu

Müdür:Albus Dumbledore
(Merlin Nişanı,Büyük Usta,Yüksek Cadı, Baş Sihirbaz, Yüce Başbuğ, Uluslararası Büyücüler Konfed.)

Sayın Mr. Potter
     Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulun'da yerinizin ayrılmış olduğunu size bildirmekten mutluluk duymaktayız. Gerekli Kitap ve gereçkerin listesi ilişikte sunulmuştur.
      Ders yılı 1 Eylül'de başlamaktır. Baykuşunuzu 31 Temmuz'dan önce göndermenizi dileriz

       Sevgilerimizle,

        Minerva McGonagall
        Müdür Yardımcısı

Diyerek okumayı bitiren küçük çocuk elindeki mektubu havaya kaldırarak sallamış ve kahkaha atmaya başlamıştı. Ne kadar binlerce kez bu olayı yaşasada her seferinde içindeki tepinişi aynı yerinde buluyordu, hiçbirşey değişmiyordu..

Şoktan çıkan diğer aile fertleri'de küçük çocuğun sevincine hız geçmeden yetişmişler, bulunduğu yerde zıplayan çocuğun koltuk altlarından tutarak omzuna alan Peter, mutfaktan bahçeye açılan kapıdan koşarak dışarı çıkarken omuzlarında olan çocuğun kahkahaları herkesin içini huzurla dolduruyordu.

En Doğru Zaman / Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin