19.BÖLÜM :Geçmişten kesitler-2
Esmer oğlan uzandığı ağacın altında ve yeşilliklerin arasında bir kolu yanında diğer kolu başının altında dinlenirken yanına yaklaşan adım sesleriyle tanıdık, asi ama onun yanında olunca dinginleşen sihir özünü hissettiğinde gülümseyerek beklemeye başlamıştı. oğlan'ın yanına çökerek göğsüne başını koymasıyla Harry ona sığınan Sarışın'nını diğer koluyla sarıp sarmalarken ölüp bittiği saçlara buse kondurmayı unutmamıştı.
Ne kadar öyle kaldıkları bilinmesede birbirlerinde buldukları huzurla birlikte iki taraf içinde zaman önemsizdi.
_____ /-/_____
Harry buruk bir gülümsemeyle yatağından doğrulduğunda karşısındaki duvara gözleri dalmıştı. Kendine gelmek amacıyla yüzünü sıvazladığında derin bir nefes bırakarak yataktan yaşlı yüreğiyle kalkmış ve üzerindekileri tek bir el savuruşuyla kendi binasının formasıyla değiştirmişti.
Ders programına uygun ders kitaplarını çantasına koyarken öyle dalgındı ki onun herdaim yanında, arkasında olan kişiden haberdar değildi.
Odadan çıkarken arkasında bıraktığı hüzünlü ruhtan Bihaberdi. Uçuş dersi için bahçeye çıkan beden karşılıklı tek sıra halinde olan dört binadan Rawenclaw'ların arasına kaynarken karşılarında olan Slytherin binasından Draco'nun sarışın kafasını arayan küçük beden ona gülümseyerek el sallayan çocuğu gördüğünde oda el sallayarak gülümsemişti. Sevgi insana neler yaptırıyordu değil mi?
Mrs. Hooch her sınıfın ortasında olacak şekilde dururken açıkladığı ve verilmesi gereken komutları söylerken çoğu kişi başarmıştı. Son olarak uçuş testleri kalırken bayan Hooch konuşmuştu.
"Kendine güvenen ve ilk deneyimlemek isteyen var mı? Nasıl yapıldığını gösterecek biri?"
Potter varisi refleks olarak öne çıkarken bir anda herkes'in gözlerinin üzerinde olması nedeniyle bozuntuya vermemiş elindeki süpürgeyle onun için açılan alana yönelerek hazır olda beklemiş verilen talimatla havaya yükselmiş hiç bekletmeden öne doğru bedenini yatırarak hızını arttırmış herkesin nefesini kesmişti. Süpürgesini ve bedenini Hafif yana yatırarak kalenin etrafından dolanmış çok geçmeden başlangıç alanına geri dönmüştü.
" 2 dakika? Büyük bir başarı Mrs. Potter, babanızın genlerini almışsınız."
Harry'nin ise aklı mazileri karıştırıyordu.
_______ /) _______
Hufflepuf ve Gryffindorla olan Quidditch maçı kıyasıya bir rekabetlikle sürerken snitch'i yakalayan arayıcı hangi binadan ise kazanan o olacaktı. O yüzdendir ki türübünlerde olan izleyiciler gerginlerdi özellikle hufflepuflar, Gryffindorlar kazanacaklarını bildikleri için tezahüratlarına son gaz devam ediyorlardı. Slytherinler düşmanlıklarını bir kenara bırakaraktan kazanacak kişiyi yani Potter oğlanını tutuyor, destekliyorlardı. Rawenclawlar ise en sessiz tribün olarak bitsede gitsek modundalardı.
Zümrüt gözlü çocuk bir süre sonra gördüğü snitch ile birlikte süpürgesini oraya yönlendirmiş oyunu sunan seamus'un bilgilendirmesiyle hufflepuf'un arayıcısı da Potter'ın yöneldiği yere giderek ondan önce snitch'i yakalamaya çalışsada en iyisi olan bu gryffindorludan önce yakalamasının imkansız olduğunu biliyordu. Nitekim öylede olmuş altın snitch'i yakalayan kişi seçilmiş çocuk olmuştu.
Bütün binalar - hufflepuf hariç- çığlık çığlığa bağırarak kutlama yaparken slytherinler bile kendini tutamamışken en ön safada tezahürat yapan Draco'ya şaşırılmamıştı. Kendi binasının arasından kurtulan Harry ise bir gazla süpürgesine atlayarak Slytherin platformuna uçarak sarışını göz hapsine almış yanına uçarken onu fark eden herkes ne yapacağını merakla izlemeye koyulmuştu ama yaptığı şey şaşkın nidaların yükselmesine sebebiyet vermişti.
Harry Potter hani şu seçilmiş kişi ve altın oğlan Slytherinlerin gözde oğlanını, Slytherin prensini Draco Malfoy'u öpüyordu hatta dur Öpüşüyorlardı! Draco Malfoy karşılık mı vermişti? Aman tanrım!
O gün mutlu ve beraber oldukları başka bir güzel hatırayı daha beyinlerine kaydetmiş ve Gelecek postasına iyi bir(!) haber malzemesi olmuşlardı. Ondan sonra ise Lucius Malfoy'la baş etmek zorunda kalmışlar ama neyseki önceden bu ilişkiden haberdar olan Narcisa Malfoy ikna yeteneklerini kullanaraktan kocasını yumuşatmış Draco'yu başka okula almasını engellemişti.
Bir günlerinin daha sonuna böylece sorunsuz(!) gelmişlerdi.
________\_ _______
Esmer beden daldığı hatıralardan beynini uzaklaştırmaya çalışırken arkadaşları birşey olduğunu anlarcasına yanında bir anda bittiklerinde aralarında şeytani ikizleride görmekten mutlu olmuş gülerek selam vermişti. O 7'li kalabalık grup bahçeden uzaklaşıp konuşarak bir dahaki derslerine gitmek için dağılmışken Harry elinde hissettiği dokunuşla yutkunmuş yanında duran tanıdık ruhla gözleri dolmuştu.
Gözlerindeki yaşları arka plana atan yaşlı adam tüm gün neşeyle etrafta dolaşmıştı ona verilen bu güzel hediye ile
İşte Şimdi haberdardı kalbinde, aklında ve en güzel haliyle herdaim tek kişinin yanında olacağından.
Merhabalar!
Nasılsınız?
Öncelikle Yks'ye giren herkesi tebrik ederim. İnşallah beklediğiniz performansı alırsınız.
Nasıl buldunuz?
Hiç tahminleriniz var mı gidişatı hakkında kitabın?
Biraz geç kaldığının farkındayım bekleyen herkes için özür dilerim ama maalesef ilham gelmeden birşeyler yazsamda içime sinmezdi. İlham geldiği her an yazıp atıyorum, sizlerle paylaşıyorum.
Umarım beğenmişsinizdir.
Çok geçmeden atayım da bekleyenler huzura kavuşsunlar🙃
Bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle
Drarry'le kalın Hoşçakalın
Yeşil elma🍏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Doğru Zaman / Drarry
FanfictionO sadece güzel bir çocukluk geçirmek istemişti ve bu isteği için yapmaya çekinmeyeceği hiçbirşey olmayacaktı. Bu Zamanın akışını değiştirmek olsa bile.. Yeşil elma 🍏