Už je to nějakou chvilku co se Luz a její přátelé dostali do lidského světa.
Snaží se učit jak být správným "Člověkem" a jak se znova dostat zpátky do jejich světa..
....Hunter ležel na gauči a přemýšlel o tom ,co se zas poslední čas stalo, kolik toho prožil a co se dozvěděl.
Na lidský svět si začal pomalu zvykat,
Líbilo se mu tam, Camilla ho naučila spoustu věcí, například řídit auto!
Také dostal možnost ochutnat spoustu lidského jídla ale nejvíc mu chutnalo kafe a jahodový milkshake? Nebo tomu tak říkali a on si to oblíbil.
Ale něco se přece jen našlo,
poslední dobou cítil takový divný ale příjemný pocit.
Zatím nevěděl proč se to děje nebo co to způsobuje ale rozhodně přijde na příčinu.•Pohled Huntera•
Dělal jsem si kafe páč jsme za Titana nemohl usnout.
Čekal jsem než se ohřeje voda v tom divném kotlíku, je úžasný kolik věcí se v lidském světě najde.
Opřel jsem se o linku a přemýšlel jsem, úplně nevím nad čím prostě jsem si jen přehrával různé zážitky co jsme tady zažili.
Třeba jednou jsme s Gusem a Willow dělali špagety, omáčka s rajčaty byla všude!
Paní Noceda na nás sice naštvaná nebyla, ale je asi náročný se starat o 6 dětí, nedivím se kdyby jí jednou
ruplny nervy.
Otočil jsem se na kotlík a všiml si, že voda už byla ohřátá.
Nikdy mě to nepřestane udivovat!
Zalil jsem si kávu ale uslyšel jsem kroky, byly hlasitější a blížili se ke mně blíž.
Vzal jsem si kávu a rychle se schoval za linku tak, aby mě nikdo neviděl.
,, je tu někdo? "
Řekl dobře známý hlas a já si oddechl že to není někdo cizí.
,, Kapitánko-! Proč nespíš? " Položil jsem si kavu na zem tak, aby ji neviděla a vylezl z poza linky.
,, To bych se spíš měla ptát já tebe ne? " Opřela se o linku a pokračovala
,, Zase si děláš kávu? " Zeptala se když se koukala na špinavou plotnu od kávy. Sakra!
,, Já- no.. " nervózně jsem se podrbal na zátylku a radši mlčel.
,, Zas ten sen? " Zeptala se se starostí v očích.
Asi jsem se zapomněl zmínit, že od té doby co jsme zjistil že jsem něčí klon a všechno o strýčk- teda Belosovi mívám noční můry.
Proto si dělám Kafe abych nemusel spát a nezažíval to všechno znova.
,, Kafe ti stím ale nepomůže " začla rozsypanou kávu uklízet.
,, Nechci se o tom bavit " měl jsem v plánu že si zvednu aspoň ten hrnek ale Willow byla rychlejší, použila svoji magii a hrnek s kafem vylila do dřezu.
,, Ale notaaak! To není fér " vycitavým Pohledem jsem se na ni koukl, není fér když ostatní můžou používat magii ale já jako jediný ne.
,, Dokud se pořádně nevyspíš tak ti kafe zabavuji, piješ ho až moc " skřížila ruce na prsou a já si odfrkl.
,, A teď pojď " chytla mě za zápěstí a táhla do našeho pokoje kde spal i Gus
Zase ten pocit...
Rychle mi tlouklo srdce a já zas nevěděl co říct, tuhle situaci nenávidím. Vždycky když se tohle stane dojdou mi slova a moje srdce má snad maraton.
,, Lehni si a já hnedka budu zpátky " přikázala mi a já raději poslechl, věřte mi nechcete ji naštvat.
Sedl jsem si na svoji matraci a čekal než přijde.
Když jsem čekal tak jsem se párkrát podíval na Guse jak spokoje oddychoval, jsem rád že aspoň on se může v klidu vyspat.
,, Jsem zpátky" přišla ke mně a sedla si hned vedle k sobě na matraci.
,, Co to je? " Zeptal jsem se když jsem viděl co drží v ruce.
,, Sluchátka a mobil " pokračovala
,, Paní Noceda mi doporučila si pouštět muziku když mám špatné spaní, věř mi že se budeš cítit líp a též usneš "
Podala mi jedno sluchátko a já si ho dal do ucha.
Pustila nějakou muziku a já si mezitím lehl.
Nebylo to špatné celkem by se dalo říct že uklidňující.
Willow si dala druhé sluchátko do svého ucha a lehla si.
,, Vidíš? Já ti to říkala " hrdě se zasmala a já se uchechtl.
,, Děkuju kapitánko " úsměv jsem ji věnoval , už jen zavřel oči a poslouchal dál. Musím říct že to bylo dost účinné páč za pár minut jsem byl tuhej, jediné co sjem naposledy slyšel bylo jak mi Willow přála
na dobrou noc.
,, Postarám se aby se ti to už znova nezdálo "
ČTEŠ
Tlukot srdce..•Huntlow/Winter•
Romance⚠️ Cz verze The owl house neboli Hunter X Willow ⚠️ můj první příběh tak se omlouvám za chybičky 👍