Babası tarafından hiç sevilmemiş kadınların hikayesi, babası tarafından saçları hiç taranmamış kadınların hikayesi, bir erkek tarafından gerçekten hiç sevilmemiş kadınların hikâyesi, toplum tarafından insan yerine koyulmayan kadınların hikâyesi, gecenin bu saatlerinde ne işi vardı denilen kadınların hikâyesi, sürekli giyimine karışılan kadınların hikâyesi, kahkaha atamayan kadınların hikâyesi, çocuk yaşta zorla evlendirilen kadınların hikâyesi, kocası sevgilisi babası arkadaşı tarafından şiddete uğrayan kadınların hikâyesi, tacize tecavüze uğrayan kadınların hikâyesi, bu kitap mutsuz ve umutsuz kadınların hikâyesidir.. Bazı kadınlar hayatı boyunca bir erkek tarafından hiç sevilmemişlerdir, buna babası da dâhildir. Babası tarafından hiç sevilmemiş kadınlar var ve bu kadınlar babaları yüzünden hep yanlış erkeklerde sevgi aramışlardır, bu aradıkları sevgi biraz da baba sevgisidir. Ama karşısına çıkan her erkeğe maalesef güvenirler, görmediği baba sevgisini göreceğini inanırlar ve karşısına çıkan her erkekte baba sevgisi yerine nefret aşılarlar. Babası yüzünden sürekli hata yaparlar ve bu yüzden başta babası olmak üzere tüm erkeklerden nefret ederler. Zamanla şunu öğrenmiş olurlar, babasının sevmediği nefret ettiği bir kadını başka bir erkek neden sevsin ki? Sorarlar kendilerine ama bir türlü cevap alamazlar ve babasının sevmediği bu kadınlar gerçekten sevilmeye muhtaç kadınlardır. Böyle kadınlar hem çok güzel severler hem de çok güzel sevilmek isterler. Bu yüzden kız babalarına sesleniyorum; eğer bir kız babasıysanız, kızınızın ilk aşkı siz olacaksınız bunu bilmelisiniz. Babası tarafından hiç sevilmeyen kızların, hayatına hep yanlış erkekleri alırlar ve bu yanlışlar kızları derinden yaralar. Bu yaralar öyle yara bandıyla kapanacak yaralar değildir, seneler geçse bile yaraları kapanmayacaktır. Zaten karşısına çıkan her erkekte babasını arar, baba sevgisini, baba şefkatini, baba merhametini arar. İşte bu yüzdendir bazı kadınların hüzünleri, uykusuzlukları, her gece ağlamaları. Sevgisiz büyüyen kadınlar kendilerini hiçbir zaman sevmezler. 18 yaşında ki yağmur yaşadıkları da ülkemiz de ve dünya da çoğu kadın yaşamıştır. Bu hikâye de isimler hariç her şey gerçektir. Sevgili kadınlar sizler mutlu oldukça, biz erkekler de mutlu olacağız. Mutlu kadın = Mutlu erkek demektir. Saçlarınızın kıymetini bilecek, kaşlarınızın kıymetini bilecek, tırnaklarınızın kıymetini bilecek yüzünde çıkan sivilcenin bile kıymetini bilecek bir adamla karşılaşmanız dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir kadının intiharı
ChickLitBir kadının ruh sağlığı hastanesinde yatarken intihar etmeden önce yazdığı kızıyla ilgili acıklı hikâyesini okuyacaksınız.