Aku seperti anak kecil dalam dukungan seorang ayah. Hilang sudah debaranku selama ini. Terasa begitu nyaman dalam pelukan suami orang. Hilang sudah identitiku sebagai seorang isteri yang telah mempunyai seorang puteri. Aku hanyut dalam suatu alam yang belum pernah aku alaminya.
Selama ini suamiku, Haikal tidak pernah menghampakan aku dengan belaiannya. Sejak dari hari bersejarah saat aku sah bergelar seorang isteri, suamiku tidak pernah tidak menunaikan peranan dan tanggungjawabnya sebagai seorang suami yang sah kepadaku.
Tapi kini, semuanya tidak lagi aku fikirkan. Fikiranku telah terbuai hanyut bersama seorang lelaki yang bergelar Dato' di kala usianya hampir mencecah ke angka 50. Jarak umur yang lebih kurang 10 tahun langsung tidak kelihatan di antara kami.
"Baiklah Niza.. benarkan saya mengajar kamu berenang. Sesuatu yang sebenarnya telah wujud dalam diri kita, cuma kita sahaja yang tidak mengetahuinya.".. terang Dato' yang agak mengelirukan aku. Walaupun percakapannya terang lagi bersuluh, tetapi aku terasa seperti ada sesuatu yang tersirat di sebalik semua kata-katanya itu.
Dato' mula melepaskan sedikit tubuhku. Tangannya dihulur ke pinggangku terus ke perutku. Dengan gaya begitu, aku seolah-olah sedang berenang. Terasa tubuhku terapung di dalam air. Sebelah tangan Dato' di perutku dan sebelah lagi terasa di punggungku.
"Kuakkan tangan secara perlahan.. hayunan kaki ke atas dan ke bawah.. berenang lah selagi saya berada di sisimu sayang..".. Dato' terus mengajar sambil berbisik ke telingaku. Terasa benar hembusan nafasnya. Mendayu-dayu..
Kuakkan dan kayuhanku semakin perlahan. Dato' mengambil kesempatan itu dengan memberi satu ciuman di belakang kepalaku. Entah dari mana kekuatan yang datang, otakku mengarahkan tanganku ke arah kangkangnya. Benjolan yang aku lihat sebentar tadi telah menjadi sasaran tanganku.
Aku meraba dan menggosok-gosok butuh Dato' dari luar swimming trunknya. Keras tetapi masih belum 100%, aku pasti dengan situasi itu. Ini baru permulaan.
"Sayang.. lihat ke arah sana..".. Dato' mengarahkan pandanganku ke arah pasangan merpati dua sejoli. Jelas sekali Datin telah berbogel separuh badan. Suamiku sedang asyik menghisap tetek tanpa susu. Tangannya memeluk dan meraba-raba tubuh Datin. Mereka begitu asyik dan tidak lagi memperdulikan dunia sekeliling.
"Eerrrmmmmph..".. aku hanya mampu mendehem tatkala tangan Dato' mula meraba-raba di tetekku. Lantas aku berpaling padanya. Bibirku terus mencari bibirnya.
"Aaahhhhh... lakukan aku seperti mana suamiku lakukan pada isterimu. Puaskan aku. Tubuh ini milik Dato'.. Lakukanlah semahunya. Aku relakan..".. aku sendiri tidak sedar apa yang aku ucapkan. Namun ucapan itu dipandang serius oleh Dato' untuk terus menggomol tubuhku.
Ciumannya terus melata ke seluruh tubuhku. Aku yang tidak mahu mengalah, aku masukkan tanganku ke dalam swimming trunknya. Terasa penuh genggaman tanganku.. gemuk.. panjang.. panas.. walaupun masih berada di dalam air.
Ciumannya dileherku terus membakar ghairahku. Aku mempercepatkan kocokanku pada butuhnya walaupun dalam ruang yang sangat terhad. Menyedari kesulitan yang aku alami, Dato' menanggalkan terus swimming trunknya dengan hanya menggunakan sebelah tangan. Sebelah lagi terus mengapungkan aku. Kini butuhnya telah bebas dari kurungan. Tanganku juga bebas untuk memperlakukan apa sahaja mengikut kemahuanku.
Dalam keasyikkan itu, terasa tubuhku didukung dan dibawa ke jakuzi bersebelahan kolam renang. Dato' terus duduk dan membiarkan aku berdiri di hadapannya. Aku yang sudah terangsang nafsuku, tanpa disuruh aku terus duduk di atas ribanya. Aku menggesel-geselkan cipapku ke atas butuhnya. Aku dapat melihat riak mukanya seperti menahan sesuatu.. mungkin kesedapan.. mungkin juga kesakitan dek kesatnya material swimsuit yang aku pakai.