P44: POV YANA - Pengakuan

7K 109 17
                                    

"Aku dah agak dah benda ni akan terjadi.. Ingatkan aku yang akan ajar dia.. tetapi ada insan lain yang lebih dulu.. rakan sebaya dia pula tu. Apa aku nak buat ni Yana?.. Walaupun benda dah jadi, aku harus membawanya ke jalan yang betul." Niza meluahkan perasaannya.

Niza masih duduk bersila di sebelahku. Aku tersedar dari lenaku dan melihat Niza masih belum dapat melelapkan matanya. Dengan malas aku juga bangun dan bersila di hadapannya.

"Bagus juga cadangan hang Yana.. mereka berdua mesti ditunangkan terlebih dahulu. Tappiiii.. kalau jodoh antara depa tu.. entah apa pula yang akan jadi pada masa depan.. apa akan jadi antara kita.. berbesan.. aku dengan Razak.. hang dengan Haikal.. atau mungkin keenam-enam kita akan berpesta sekali.. satu bilik pada masa yang sama.." bercelaru otak sahabatku memikirkannya.

Aku masih diam memberi peluang kepadanya untuk meluahkan apa yang sedang difikirkannya.

"Perlukah aku bagitau dia tentang hubungan aku dengan Shah?" aku juga bermain dengan perasaan sendiri dijangkiti dengan rungutan Niza.

"Sabar ja Niza.. benda dah jadi.. kita yang bersalah.. terlampau ikutkan perasaan. Tak sangka juga, perangai kita ni turun kat anak-anak kita. Ingatkan.. kita ja yang kuat seks.. depa pun sama.." balasku memujuknya.

"Aku rasa.. apa yang patut kita buat la ni.. kita bimbing depa.. amalkan save sex. Jangan laa ikutkan sangat nafsu itu.. blah ikut suka jaa. Nak buat seks, buat dengan yang kita kenal.. buat ja dengan kita. Tak kan ada yang tau, kalau kita sendiri yang tak ceritakan." sambungku lagi.

"Ya laa.. aku pun ingat macam tu juga. Hari tu, masa aku nak bersetubuh dengan Haikal.. aku yang offer kat Tasya sebagai penonton pada mulanya.. sekali terkantoi.. Haikal ajak Tasya masuk tengok kami main." cerita Niza tanpa aku minta.

"Lepas tu.. ada laa Haikal pesan benda yang sama.. dan offer Tasya.. kalau dia nak, Haikal akan main dengan dia.. tapi Tasya tolak.." sambung Niza.

"Tasya tak stim ka masa tu?" tanyaku.

"Maunya tak stim.. belenja air mazi dia masa tu.. tapi dah dia tak mau, Haikal just give her an oral sex only.. sampai dia klimaks." balas Niza menyambung cerita.

"Haikal main cipap Tasya.. aku pula.. main tetek anakku tu.." Niza terus menerus menceritakan kejadian yang telah berlaku.

"Yana.. aku nak tanya sikit." tanya Niza kepadaku secara tiba-tiba.

"Kalau Shah nak main dengan hang.. hang bagi dak?" tanyanya lagi..

"Aku?.. Shah?" balasku terkejut dengan soalannya.

"Ha'ah.. kalau Shah nak celup cipap hang dengan butuh dia.. hang bagi ka dak?" Niza mengulangi soalannya dengan penambahan beberapa kosa kata agar aku lebih memahami.

"Addoooiiiiii.. macamana ni.. nak bagitau ka dak ni?" bergelut neuron-neuron dalam orakku untuk menyelesaikan permasalahan ini.

"Eerrrrrr... Aku?.. sebenarnya... Eerrrrrr.. Aku dengan Shah dah pun penah main." balasku sambil memandang tepat wajah Niza menanti responnya.

"Woowww! Advanced!!" balasnya.

"Berapa kali dah?" tanyanya lagi.

"Ada laa beberapa kali.. dan aku nak minta maaf juga kat hang." balasku untuk cuba lebih berterus terang tentang hubunganku dengan Shah dan juga Tasya.

"Ish! Awat nak minta maaf pula.. dia kan anak hang?" balas Niza.

"Sebenarnya.. lepas sesi sembang-sembang santai antara aku dengan Tasya.. malam besoknya tu.. kami Threesome kat dalam bilik ni.. kat atas katil ni.." pengakuanku ini membuatkan Niza terdiam seketika.

SEMPADAN NAFSUWhere stories live. Discover now