P53: POV NIZA - Percutian Ditaja Part7

6.4K 99 7
                                    

"Laju lagi Azrul.. Oowwhhhh.. Laju lagi.. Ahh.. Ahh.. I'm cuummmiiinnggggg.. Aarrrrggghhhhhh.." aku sekali lagi tewas bersama-sama dengan pemandu Dato' Amir, lelaki yang berada dalam senarai yang ingin aku setubuhi.

Terasa penuh air mani Azrul dipancutkan ke dalam cipapku. Azrul terjelepok di atas tubuhku seketika sebelum ditolak David yang sepertinya sudah tidak dapat bersabar menikmati juadah masakan Melayu. Mungkin dia belum pernah menikmati tubuh perempuan Melayu berbeza dengan Nick yang kelihatan tenang melancap butuhnya sendiri. Aku sempat menjeling Razak yang juga sedang mengocok-ngocok butuhnya di sisiku.

David memegang pinggangku dan mengubah posisi tubuhku kepada posisi doggie. Dia sempat menjilat kedua-dua lubangku dengan lidahnya sebelum memulakan dayungan. Di kesempatan itu, Nick datang dan duduk di hadapanku yang sedang dalam posisi merangkak itu.

Aku masih lagi cuba untuk mengulum batangnya tetapi hanya satu per lima sahaja yang berjaya masuk ke dalam mulutku. Aku mengocok-ngocok baki batangnya yang tidak berjaya aku masukkan ke dalam mulutku itu. Batangnya telah 90% mengeras. Panjangnya mungkin dalam 9 ke 10 inci, begitu mendebarkan aku.

Sedang aku memfokuskan ghairahku pada batang Nick dengan jilatan dan kuluman, terasa lubang cipapku sedang dikuak oleh kepala butuh David. Dengan perlahan-lahan dia menolak masuk butuhnya. Walaupun saiznya kurasakan besar, tetapi kekerasannya tidak dapat menandingi kekerasan butuh milik Razak. Walaupun keras dan hayunannya terasa nikmat dan menyenakkan, aku tetap kurang puas dengan kekerasannya.

David memompa lubang cipapku dari belakang. Tangannya mengapai tetekku yang sedang terhayun ke hadapan dan ke belakang mengikut rentak hayunan butuhnya. Bunyi tamparan ya di punggungku memenuhi ruang tamu tersebut begitu mengasyikkan. Sekali sekala Nick menarik kepala dan mencium bibir dan mengulum lidahku.

Aku menjeling ke arah Azrul yang sedang duduk memerhatikan kami. Razak datang menghampiriku dan menyuakan butuhnya padaku. Kini giliran Razak pula menerima blowjob dari mulutku. Aku lebih menikmati batang Razak walaupun butuh Nick yang paling menggerunkan aku.

Terasa sangat lazat butuh David menyetubuhi lubang cipapku. Peluhku berjurai menitik dan membasahi peha Nick. Aku melepaskan butuh Razak dan menyembamkan mukaku ke dada Nick. Aku gigit dadanya dalam menahan kesedapan ditusuk senjata milik David. Tidak lama kemudian, giliran David pula membanjiri lubang cipapku dengan air maninya.

Aku dibiarkan seketika. Terdengar bualan antara Razak dan Nick, tetapi aku tidak dapat menangkap butir-butir percakapan mereka.

Setelah mereka membiarkan aku berehat seketika, Nick melunjurkan tubuhnya tidur menelentang di bawah tubuhku. Aku meniarap menindih tubuhnya di saat aku cuba mengembalikan tenagaku. Mereka begitu sabar dan memberi ruang untuk aku berehat seketika selepas aku memperolehi klimaksku yang entah kali ke berapa.

Setelah kurasakan tubuhku kembali bertenaga, Nick mengarahkan aku memasukkan butuhnya dengan posisi cowgirl. Aku bersyukur kerana dia mahu aku mendatanginya dengan posisi itu. Dapatlah aku mengawal kemasukkan butuh monster miliknya dengan rela.

Aku patuh dan segera bertinggung di atas tubuhnya. Butuhnya yang telah tegang sepenuhnya aku genggam dan aku gesel-geselkan di alur cipapku. Aku menyangkakan hasil gabungan air maziku dan air mani Azrul dan David memudahkan cipapku menelan butuh Nick perlahan-lahan, tetapi ternyata meleset.

"Bessss ssaaaarnyaaaa.. Aaahhhh.. taakkkk muuaaatttt.. Oowwhhhh.." jeritku sambil menggeleng-gelengkan kepalaku.

Aku menahan tanganku.. sebelah di dada dan sebelah lagi di pehanya. Nick memegang pinggangku menghentikan pergerakan tubuhku. Mataku terbeliak melilau tidak tahu hendak memandang ke arah mana.

SEMPADAN NAFSUWhere stories live. Discover now