Madhu saputu Anna time aachu vaa vandhu ena drop panu..
Vishnu .. ram kita Naa drop panren Sola.. ..
R... Sari key eduthutu poo Naa varen Sola.
V.. Thanks bro... Sorry macha.
R... Be careful ... Romba tension panadha...Madhu Car la irruka.. vishnu varadha pathutu.. ipa eduku Ivan vara.. thevai ilama nu nenaika.. avana pakama. Mobile use pana start pandra.. vishnu vandhu driver seat ukandhu vandiya start pana .. madhu eraga try pandra. Vishnu door ah child lock panitu drive panadran. Madhu edhuum.pesama amaidiya vara. Car beachku poi stop pandran.
Eragi vandhu madhu door open Pani eranga Sola... Ava apadiyae pesam irruka..
Door ah close panitu vandhu driver seatla ukandhu Glass ah open Pani vittutu pesaran.
Madhu, Listen to my words... I am not understanding it.. you know that I love you a lot and wish to marry you.
But you are denying it.. see as I said already it's my duty to get acceptance from our family 50 percent is already done. Ram, Amma,my family everyone is happy about our marriage.
But why are you not accepting it. Next week we Will go to your home and i will make them accept it.M..... Look Mr. Vishnu.. This my life and it should be me who have to decide my life... Not anybody else and moreover not any 3 Rd person like you..
So it's better don't waste your time ..
And just drop me in my hostel.V.. oh... I am 3rd person.... Right.. i know you are from Eistien family you will be always right . You are the one who is going to take decision on your life not any other. Even not me...
I know I lost your trust on me... But i definitely don't know what I did.
Now i am just asking you only one chance.... To prove my love towards you.As I said already I got a place where they teach me Tamil and you Hindi.
And from tomorrow onwards we are going to class for one hour daily.M...🙃🙃🙃.... Just now you said every decision in my life will be taken by me but now you are ordering me to take classes. Hence proved.... YOU CAN'T MAKE IT OUT.
v.. no..no...no.. i am just saying i found a place .. we can go together if you are okay... Otherwise no issues you don't need to speak Hindi. But learning Tamil is my opinion.
M... Why are you saying your opinion to me... You are just 3rd person for me ....
V... Say me those words again looking into my eyes..
M... it's so filmly..
V... Look at me Madhu
M... Why should I.
I don't want to talk to you or see you anymore. Thanks for everything.,..and a big Good Bye.,solitu door open Pandra
Vishnu Ava kaiya pudichu iluthu door ah close panitu lock panitu drive pandran.. romba neram drive pandran avanuku teriyala enga poradhunu oru edathula vandiya stop Panitu.. madhuva paka .. Ava enaku enanu ukandhu irrundha edvum pesala.V... Kobathula cigarette Theda adhu Ila....Anga irrundha water bottle eduthu kudichutu face wash Pani konjam relax aitu varan.
Inga madhu avana moraika...
V.. Now what why are staring me like this nu keka.
Apa dhan kavanuchan avaluku vikal varudhuBottle la Tara adhula irrundha konjam Thani kudichum nikala.
Car ah start Pani edhavadhu kadai irrukanu pakaran but edum pakathula ila..inga romba neram ah avaluku vikal vara..
Madhu i am sorry i don't know what to do .. there no shops near by and you getting hikups for long time it's not good for you .. so nu soli oru thadava avala pakaaa.... Sorry Madhu nu soli avala kiss pandran.... Indha thadava andha kiss la Avan akarai, bayam, love,konjam kobam ellamya irruka... Madhu apadiyae amaidya ukandhu irruka eduvum panala.
Roadla pora vechile sound ketu vishnu kiss ah break pana.
YOU ARE READING
Aasai
Teen FictionOru penin all manadhu aasai... Solavum mudiyal kattavum mudiyal...... Yen??? Kelviku padil narpaasai Dan sola mudiyum... Nadakadun terinchum ada pathi yoscihu yoscihu oru narpaasai koda oru penin aaasssaaaaiiiiii..........