Longest episode
16 April 2018
سامنے آسمان پر عقاب اپنے مدار میں گھومتے نظر آۓ۔۔۔۔اور شکاری اُن کا شکار کرتے۔۔۔۔ جیسے آخری ہدف اُنھیں ہی مان لیا ہو۔۔۔۔۔ہمیشہ ایک ہی چیز پر توجہ مرکوز رکھنا انسان کو اس کا مقصد پورا کرنے میں مدد دیتی ہے۔۔۔۔۔
وہ وال گلاس کے پار دیکھتے وائن پینے لگا۔۔۔۔جب
کارلس اندر داخل ہوا تھا۔۔۔۔۔
کام ہوگیا بوس"۔۔۔۔اس نے بتایا۔۔۔۔اس کے چہرے پر الگ چمک تھی۔۔۔۔۔
"گڈ"۔۔۔۔وہ ہنوز باہر ہی دیکھتا رہا۔۔۔۔بغیر اُس کی طرف مڑے ۔۔۔۔اُس کی نگاہیں اور سوچ کسی اور شے کو اپنا مرکز بناۓ ہوۓ تھی۔۔۔۔۔
بوس آپ نے دو لوکیشن پر کام کرنے کا کیوں کہا؟۔۔۔۔آپ نے ایک ٹریک پر دو بندے لگاۓ ہیں۔۔۔۔۔
یہ بات تم جانتے ہو کارلس!!۔۔۔ آئی ایس پی آر نہیں۔۔۔۔۔وہ اب وائن کی سپ لینے لگا۔۔۔۔ابھی بھی وہ نائٹ گاؤن میں ملبوس تھا آنکھیں روشن ۔۔۔۔بے خوف۔۔۔۔۔اس کا چہرہ بے تاثر تھا۔۔۔۔
لیکن آئی ایس پی آر۔۔۔۔۔کارلس ابھی بول ہی رہا تھا۔۔۔۔۔
آئی ایس پی آر ۔۔۔۔۔مُلک کے نامور باشندے۔۔۔۔وفادار۔۔۔۔مائی فٹ۔۔۔۔۔وہ کہتا ہوا۔۔۔تھوڑا آگے بڑھا۔۔۔۔تاکہ مزید قریب سے باہر کا منظر دیکھ سکے۔۔۔
کارلس تم جانتے ہو مجھے عقاب کیوں پسند ہے؟؟۔۔۔۔اس کے ہر انداز سے غرور جھلک رہا تھا۔۔۔۔جیسے کوئی طاقت اُسے ہرا نہیں سکتی۔۔۔۔ہراتی بھی کیسے؟۔۔۔اس نے ہمشہ ہار کو مات دی تھی۔۔۔۔جیت کو اپنا مقدر بنایا تھا۔۔۔۔
۔
نہیں بوس!!۔۔۔۔کارلس نے کہا۔۔۔۔
کیونکہ اس کی نظر بہت تیز ہوتی ہے۔۔۔اور وہ ہلکے پہ سودا نہیں کرتا۔۔۔۔ناہی مردار کھاتا ہے۔۔۔۔وہ اپنا شکار خود کرتا ہے۔۔۔۔اور ہمیشہ اُونچا اُڑتا ہے۔۔۔۔کارلس اس کی بات سمجھ گیا۔۔۔اس لیے اس کے کمرے میں موجود جہازی سائیز بیڈ کے کراؤن پر عقاب ڈیزائن کیا گیا تھا۔۔۔۔کیونکہ وہ بھی نگاہ کا بہت تیز اور پُھرتیلا تھا جسے مات دینا کسی کی سوچ تو ہو سکتی تھی۔۔۔۔کَاملیت نہیں۔۔۔۔
اگر سوچ اور توجہ ایک نا ہو تو کبھی بھی ایک کنگڈم نہ بن سکے ۔۔۔کبھی بھی طاقت ہر رات کی طرح ہمارے بستر پر نہ لیٹے۔۔۔۔۔کبھی بھی مقصد صبح کسی محبوبہ کے محبت بھرے لمس پر اُٹھنے پر مجبور نہ کرے۔۔۔۔۔۔
وہ خود ایک معمع تھا۔۔۔۔کسی کی بھی سمجھ سے باہر اگر سمجھنے دیتا تو ایک ہدف کا بادشاہ کبھی نا بنتا۔۔۔۔۔۔
فکر مت کرو یہ لوگ ہم تک نہیں پہنچ سکتے مافیا ایسی بُھول بُھلیاں ہے جس میں وہ ہمیں تلاش کرتے خود کو کھو دیں گے۔۔۔۔انداز میں ہنوز مغروریت سموۓ وہ گویا ہوا۔۔۔۔
کارلس اُس کی بات پر ہنس دیا۔۔۔وہ جانتا تھا اُس تک پہنچنا ناممکنات میں سے تھا۔۔۔۔۔وہ سامنے شکار دیکھنے میں مصروف تھا۔۔۔۔۔اس کی نظر میں شکار کو موت تک پہنچا دینا طاقت مل جانے کے مترادف تھا۔۔۔۔۔۔اور اپنے ہاتھوں سے شکار جیت کے مترادف۔۔۔۔۔۔۔۔
چلو ایک اور بات بتاتا ہوں تمہیں۔۔۔۔!!! یہ کہتا ہوا وہ وآل گلاس کا دروازہ کھول گیا سامنے اب بھی شکاری اپنا شکار کرنے میں مصروف تھا عقاب اُس کے مدار میں گھوم رہے تھے۔۔۔۔
لگتا ہے مافیا کے" شاہین" کا آج موڈ ہے اچھا ہے کارلس مسکراتا اس کے پیچھے آتا کہنے لگا۔۔۔۔
ہیم۔۔۔۔
آج تمہاری مافیا کی ملکہ جو آ رہی ہے۔۔۔۔ کارلس اس کی بات پر سر ہلا گیا۔۔۔۔
ہاں تو آپ کچھ کہہ رہے تھے۔۔۔۔۔ کارلس نے اسے یاد کرایا مگر وہ اب بھی خاموش تھا۔۔۔۔وہ اُسے دیکھے کچھ سمجھ نہ پایا آیا وہ کیا کہنا چاہتا ہے؟۔۔۔۔