Zestarzejecie się razem?

249 9 23
                                    

Syriusz Black- Tak, po zakończeniu Hogwartu (jakimś cudem) zostaniecie narzeczeństwem z małym drewnianym domkiem gdzieś na odludziu. Będziecie mieć dwójkę dzieci, które pewnego jesiennego wieczoru przyniosą wam piątkę wnucząt. Na pewno nie będziecie się nudzić na starość ;)

James Potter- Nie byłoby innej opcji, już w czasie nauki planowaliście swoją przyszłość. Może nie wygląda one tak idealnie jak zaplanowaliście ale kamienica, spokój, jedno dziecko i przemili sąsiedzi bardzo wam odpowiadają. Będziecie siedzieć na werandzie czekając na starość.

Remus Lupin- Oczywiście, narzeczeństwem zostaliście w czasie ostatniego roku nauki w Hogwarcie. Po zakończeniu szkoły wyjechaliście z Londynu na mniej odwiedzane części kraju. Wasz dom będzie przepełniony miłością, a wasz syn będzie, aż za bardzo rozpieszczany.

Regulus Black- Tak, weźmiecie cichy ślub, po czym z bananami na ustach uciekniecie z domów rodzinnych. Wylecicie do innego kraju gdzie zaczniecie nowy rozdział w życiu. Postanowiliście zaadaptować jedno dziecko, które miało bardzo duże powodzenie u płci męskiej co spowodowało mnóstwo zaproszeń na śluby.  

Severus Snape- Jak najbardziej, skończycie szkołę, weźmiecie ślub w towarzystwie małego grona. Postanowiliście zgodnie, że nie będziecie mieć dzieci, ewentualnie jakiegoś zwierzaka. Razem obejmiecie posadę nauczyciela w Hogwarcie i tam będziecie żyć długo i szczęśliwie... no do momentu, w którym nie pojawi się Harry Potter wyglądający identycznie jak jego ojciec :)

Tom Riddle- Tak, nie będziecie brać ślubu, ponieważ uważacie to za zbędne. Nie uda wam się zawładnąć światem co spowoduje waszą ucieczkę z kraju. Osiedlicie się na terenach Alaski gdzie w małym domku będziecie bawić się każdej nocy i wstawać zmęczeni o wczesnym poranku. Pewnego dnia przyjdziesz z nowiną pojawienia się dziecka, Tom postara się to zaakceptować, a wy wrócicie do Londynu.  

HUNCWOCKIE PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz