efsaneyim ya ben

251 28 2
                                    


bu bölümü okurken, zamanı gelince, ıslak tişörtlü cb hayal edin


__________________________________________________

"ay date yanii~" 

felix yine bir şeyleri arbartıyordu. ona on kere bunun bir randevu olmadığını ve onlarla takılmaya cıktığım zamanlarla aynı şey olduğunu söylemiştim. bana hâlâ date olduğunu söyleyip duruyordu.

felixin lafından sonra changbin eksik kalmaz diye düşünürken, bu gerizekalılar yine beni haklı çıkardı.

"felix diyosa datedir. hem çocuk açık açık sana yürüyo. sen de karşılık vermeye bahane arıyosun abi. kabul et işte RAN DE VU." zaten changbinin yanımda nefes alması bile sinirlerimi hoplatırken bir de kafamın dibinde vik vik konuşmasıyla suratına bardağımın yarısındaki suyu fırlattım.

"hay ben senin"

"askim ıslanınca da çok seksi oluyomuşsun" felix resmen azgınlıktan türkçeyi ingilizce klavyede konuşmaya başlamıştı. al birini vur ötekine.

"ya ben bu seungmini yerim yav, valla çok seviyorum. canım seungmin"

sanırım kusucam

"keşke sadece jisungu çağırsaydım, hem o sizden daha güzel giyiniyo."

"kıyafet ne alaka amik" changbin nolursun sus artık.

"gerizekalı. ben sizi buraya 'KYAAA JEONGİNİŞKOMLA BULUŞUCAAM ÇOK HEYECANLIYIMM" demeye mi çağırdım sanıyosun? kıyafet seçiceksiniz bana tabii ki."

"he tamam öyle desene."

"ya changbin var ya elime bi fırsat geçse seni şöööyle tutup böbreklerin burnundan çıkana kadar yerden yere vurucam"

"ama ben bi şey demedim kii" (arkadaslar iki biasımdan biri cb ve yazarken çok uzuluyorum sanirim agliycam)

"seungmin, sözlerine dikkat et istersen" felix en derin ses tonuyla konuştuktan sonra telefonundan bir ses kaydı açtı.

önce kendi sesim, sonra arkadaslarımın kahkahaları kulağıma geldiğinde hepsini diri diri yakmak ve onlar daha ölmeden yanarken gömmek istedim.

"KYAA JEONGİNİŞKOMLA BULUŞUCAAM ÇOK HEYECANLIYIMM"

"AHAHAHAHAHZISBHS FELİX NOLURSUN HER BULUŞMAMIZDA SES KAYDI ALMAYA DEVAM ET COK KOMİK ŞEYLER DENK GELİYO"

tabi ya. unutmuşum. gerizekalı arkadaşımın hobisi biz ne zaman buluşsak birisi komik bir şey söyler de güleriz diye ses kaydı almaktı. önemli bir şey yoksa kayıtları siler, varsa sadece orayı kırpardı.

"GEL BURAYA KÜÇÜK ÇİNGENE"

yine beni buluşmaya hazırlamak yerine birbirimize girmiştik. fakat changbin sevgilisini koruduğundan yine kaybeden ve yalvaran taraf bendim.

"felix ayaklarını yaliyim, jeonginle seks tapeimizi atiyim sana ama yalvarırım bunu hiç kimseye atma"

ve tekrar..

game,  seunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin