3

77 3 0
                                    

Reggel arra keltem, hogy Ney pakolászik a szobámba. Kereste az esti ruhámat. Mindig rábízom az ilyen feladatokat. Kiderült, hogy nem csak remek testvér, vezér de még a ruhákhoz is ért. Ha megyünk ilyen estékre mindig úgy öltöztet, hogy matcheljünk. Nálunk ez ilyen szokás. Most sem csalódtam benne. Kiválasztott a szekrényemből egy fekete hosszú ruhát, ami a lábánál fel van vágva és csak az egyik ujja hosszú a másik pedig rálátást enged a vállamtól az egész karomra. Hozzá pedig egy fekete magas sarkú cipőt.

-Jó reggelt kincs! Nézd, ezt vedd majd fel estére. A hajad pedig legyen kivasalva és összefogva. -adta ki az utasítást. Én is ugyanerre a koncepcióra gondoltam egyébként.

- Jó reggelt! Amúgy már nem azért de te olvasol a fejemben? - néztem rá fáradt fejjel. A látványra elnevette magát és bólintott egyet. - Na jó, de most már menj ki, szeretnék felöltözni.

- Jó, jó már itt sem vagyok. - azzal a lendülettel sarkon fordult és elhagyta a szobám.

Gyorsan elkészültem és lementem a többiekhez. Éppen reggeliztek ezért én is helyet foglaltam és velük együtt ettem meg a croissantom. Miután végeztünk elmentem rendet rakni a konyhába mert úgy nézett ki mint ahol egy bomba robbantott.

- Ivy, ha ezzel végeztél Kylian lent vár az edzőteremben. Megígértem neki, hogy segítesz az edzésben. - na még csak ez hiányzott.

- Mi? Miért én? Ott van Lio, Mauro vagy bárki más. -nagyon kiakadtam. Nem elég, hogy nem szívlelem a srácot de ma még vele is kell edzenem.

- Mindketten tudjuk, hogy te vagy az egyik legjobb a közelharcban, szóval kérlek ne okozz nekem fejfájást. Köszi kincs.

Na ez remek. Nem volt kedvem lemenni hozzá de nem tehettem mást. Gyorsan átöltöztem edzős cuccba, aztán levonszoltam a kis testem az edzőterembe. Mire leértem Kylian már a boxzsákot püfölte. De a látványon meg akadt a szemem. Nem volt rajta csak egy edző nadrág. Felső testén semmi. Így rálátást nyertem izmaira. Nem mondom tetszett a látvány, de ugyan kinek ne tetszett volna.

- Oh megjöttél? Észre sem vettelek bocsi. - hagyta abba a zsák kivégzését.

- Egész jól mozogsz, de még van hova fejlődni.

- Úgy gondolod?

- Úgy! Na gyere meglátjuk képes vagy-e meglepni. - léptem fel a ringbe, ahova követett ő is.

- Oh tudok én meglepetést okozni. - ült ki egy kaján vigyor az arcára, amit csak szemforgatással díjaztam.

Minden mozdulatát figyeltem és rájöttem, hogy egész könnyű őt kiszámítani. Egy párszor a földön is kötött ki pontosan emiatt.

- Túl kiszámítható vagy. Az ellenfelednek ez sokat fog kedvezni a verekedésben. - szóltam el magam, de lehet nem kellett volna. Egy határozott mozdulattal már a földön is voltam és annyit vettem észre, hogy ő felettem tornyosul alig néhány centire az arcomtól.

- Biztos vagy benne? - most lehet azt hitte sikerült legyőznie, de egy határozott mozdulattal én kerültem fölé.

- Biztos!

Ahogyan elhelyezkedtünk az kicsit se volt félreérthető. Kylian a földön feküdt én pedig a csípőjén ültem, kezeit feje mellé a földre szorítva.

- Ti meg mi az isten faszát csináltok? - lépett be a terembe Ney.

- Mr. Majd én okozok neked meglepetést azt hitte sikerül engem legyőznie, úgyhogy megmutattam neki, hogy téved. - másztam le a srácról és indultam kifelé.

- Aha, na indulj 1 óra múlva már indítanom kell a kocsikat. - zavart be a ,,főnököm".

Alig értem ki a teremből a ribancok féltékenyen néztek rám. Kis semmire kellők.

- Mivan? Nem láttál még fehér embert? - szúrtam oda nekik.

- Hát ilyen fiús lányt még nem. - vetette nekem oda mind közül a legundorítóbb. Tiffany.

- Lehet fogy fiús vagyok, de ha nagyon szeretném még mindig pástétomot tudnék belőled csinálni. Kurva. - hagytam őket ott. Valószínű most megsértettem mert a medence partján ülő fiúk elkezdtek uh-zni.

Gyorsan megfürödtem, felvettem a ruhát, amit Ney választott, megcsináltam a hajam, a sminkem és már a cipő is a lábamon volt. Amikor késznek nyilvánítottam magam lementem a többiekhez. A bátyám egy elégedett mosollyal nyugtázta, hogy jól nézek ki. Meg kell hagyni ő is csinos volt.

Karját nyújtotta, hogy karoljak belé és a kocsihoz vezetett. Mindenkinek saját autója volt. Neynek egy mercedes amg c osztálya volt. A jogsim nekem is megvan, de ő biztonságosabbnak tartja ha ő visz el mindenhova. Persze csak ha ráér.

Folytatás következik.

A Nagy ŐWhere stories live. Discover now