Jude elvitt egy étterembe, ahol egy kellemeset vacsoráztunk, közben sokat beszélgettünk és jobban megismertük egymást. Igazából mindenre fel voltam készülve de erre pont nem. Élveztem vele lenni. Amikor Jude kifizette a számlát elindultunk a kocsi fele, ami már az étterem előtt várt minket. Egyenesen vissza mentünk hozzá. Felmentünk a szobájába, ami szintén elvarázsolt. Egy fekete hálószoba aminek az egyik fala teljesen üveg volt így kitekintést biztosított a tengerre. Meseszép volt. Jude egyedül hagyott és vissza egy üveg pezsgő és két pohár társaságában tért.
- Nem veszélyes döntés egyedül hagyni valaki idegent a szobájában Mr. Bellingham? - néztem fel rá.
- Jó emberismerő vagyok és látom, hogy a családi képeimen kívül semmi más nem igazán fogott meg. Ja és tegeződjünk. Kérlek. - tette le az italt a kis asztalra.
- Rendben. Szóval Jude, ez te vagy? - mutattam az egyik fiúra a képen amit a kezemben szorongattam.
- Igen, ő pedig az öcsém és a szüleim. - vette kezébe a képet és elmosolyodott.
- Ők hol vannak most? - néztem rá érdeklődve. Ő csak letette a képet és felbontotta az üveget majd mindkettőnknek töltött belőle.
- Sajnos már nincsenek velünk. - nyomta kezembe a poharat.
- Oh, sajnálom. - néztem a pohár aljára.
- Semmi gond. Egy razzia során haltak meg. - hangjában érezni lehetett a fájdalmat. Át tudtam érezni.
- Az én szüleim egy bevetés során mentek el. Ketten maradtunk a bátyámmal, akit már biztosan ismersz. - mentem az ágya széléhez és leültem. Ha most nem teszem ezt összeesem.
- Sajnálom Ivy. De őket már sajnos nem hozhatjuk vissza és bánom, hogy akkor nem tettem semmit, hogy megvédjem őket. Pedig megtehettem volna. - nézte most már ő is a pohara alját és egy nagyot belekortyolt. Kezemet az övére helyeztem biztatás képen.
- Ez nem a te hibád. - nézett rám én pedig rá mosolyogtam. Viszonozta.
Az est további részében már nevetgéltünk, köszönhetően annak az időközben felbukkanó három pezsgőnek. Amikor már mindketten teljesen elengedtük magunkat Jude mélyen a szemembe nézett és lassan arcomhoz közelített. Szeme ajkaim és szemeim között cikáztak reakciómat várva. Nem reagáltam ezzel is tudatva, hogy nincs ellenemre a dolog. Amikor már a leheletét éreztem ajkaimon hirtelen én zártam be a köztünk lévő távolságot.
Mindkettőnket fűtött a vágy és valószínűleg az alkohol mennyiség, ami torkunkon folyt le az este folyamán. Vad, szenvedélyes csók csatánkat csak akkor hagytuk abba, amikor ruháinkat dobáltuk le a padlóra. Jude végigdöntött az ágyon csókunkat továbbra is tartva. Időközben felkerült a védőfelszerelés férfiasságára. Azért valljuk be nem hiányzik egy gyerek.
Egyre lejjebb haladva ajkaimtól egészen a nyakamig lágy ugyanakkor szenvedéllyel teli csókokkal bombázta. Annak nyomán, hogy élvezem, amit csinál egy halk sóhaj hagyta el a számat. Ezután beugrott amikor Kylian masszírozott. Gyorsan elhessegettem a gondolatot és koncentráltam inkább Judera. Nyakamtól még lejjebb haladva melleimen kezdett el időzni. Hajába vezettem kezem és még több halk sóhaj hagyta el a számat. Egyszer csak megéreztem, hogy Jude kemény tagját belém vezeti. Ezúttal már nem sóhaj hagyta el a számat, hanem egy kisebb sikoly.
- Nyugodtan mehet ez hangosabban is. - közelebb hajolt fülemhez és belesuttogta. - Egész éjjel ezt és a nevemet akarom hallani tőled minél hangosabban.
Aztán egyre gyorsabbra vette a tempót. Én hol hátába, hol pedig a takaróba markoltam és eleget tettem kérésének. Még szerencse, hogy a beszűrődő fény nem volt elég arra hogy megvilágítsa zihált, kipirosodott arcom.
Jude vissza tért ajkaim falásához és egyre gyorsabban kezdett mozogni. Fejemet hátradöntve egy hangos sikítás hagyta el számat és éreztem, hogy átjárja testem a gyönyör borzongása. Jude még lökött párat aztán őt is hatalmába kerítette ez a csodálatos érzés. Zihálva borult rám miután eltávolította a gumit magáról. Egy utolsó csókot nyomott homlokomra majd magához húzva mindkettőnk elaludt.
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Alig bírtam kinyitni a szemeim a vakító nap fényeitől. Levettem telefonom az éjjeliszekrényről és láttam, hogy már tíz óra is elmúlt és volt nyolc nem fogadott hívásom Neytől. Kinyomtam a készüléket majd lenémítva vissza tettem helyére. Amikor megfordultam Jude még a hasán fekve aludt, de nem sokáig. Fejét felém fordította és még édes kómás fejjel rám mosolygott.
- Jó reggelt! - köszönt rekedtes reggeli hangon.
- Jó reggelt! - fordultam felé és egy lágy mosoly keretében viszonoztam neki.
- Aludjunk még, ma úgysincs semmi dolgom. - beleegyeztem és egy finom csók után mindketten vissza aludtunk. Oldalamon feküdtem Jude pedig hátulról átkarolt.
Amikor megint felébredtem Jude már nem volt mellettem. Ránéztem telefonomra és délután fél négy volt. Nagynehezen kimásztam az ágyból és elmentem lefürdeni. Még szerencse, hogy a szobából nyílt az ő saját fürdője. Gyors zuhanyzás után a tükörbe nézve méláztam azon, hogy Jude hogy nem ijedt meg tőlem. A sminkem tisztára el volt folyva. Kikaptam a táskámból a sminkem és helyre raktam mindent. Ruhám vissza vettem és indultam meg lefelé, amikor szembe jött velem Ő, akinek az előző csodás estét köszönhetem.
- Már mész is? - nézett rám meglepődve.
- Igen, otthon már biztosan áll a bál. - küldtem felé egy zavarodott nevetést.
- Jól van. Menj csak. De még találkozunk. - elkapta a derekam és magához húzott egy lágy csókra, amit természetesen viszonoztam neki.
Amikor elengedett lesétáltam a lépcsőn és gondolom a többi tag ülhetett az asztalnál és ocsmányabbnál ocsmányabb, beteg megjegyzéseket tettek. Középső ujjam feltartásával búcsúztam el tőlük. Hallottam hogy Jude elnevette magát és fél szemmel láttam ahogy fejét lehajtva megcsóválja.
A távolság miatt este értem csak haza. Mikor beléptem full sötét ház fogadott és a nagy csend. Csak egy hang szólt amikor beljebb értem. Neymar. Azt hittem szívrohamot kapok úgy megijedtem tőle. Ott ült a kanapén a sötétbe és ahogy ki tudtam venni maga elé meredt.
- Hol voltál? - hallottam hangján hogy nem örül annak hogy ilyen későn érek haza, de ezt ő rendezte el nekem.
- Ahová te küldtél, és ha most nem haragszol megyek lefürdök. - választ nem várva szaladtam fel a szobámba, ahol elintéztem az esti rutinom majd lefeküdtem aludni.