BÖLÜM2

98 11 1
                                    

Okulun ilk günü. Babamın beni bırakması için ısrar ediyordum. Ve herzamanki gibi ben kazanmıştım. Kahvaltımı ettikten sonra arabaya doğru yol aldık babamla. Ulan bi baba eteğim kısa olmuş diye kizmaz mı yook benim babam sallamıyo zaten. Okul kapısının öne gelince dışardan incelemeye başladım büyük değildi ama fenada değildi. Heryer yeşillikti öğrenciler çimlerin üzerine oturmuş sohbet ediyolardı. Arabadan inince arkamı dönüp vedalaşıcaktım ki hemen gitmiş. Aslında öz babam değildi ben küçükken ölmüş bu adamda üvey babamız. Okul kapısına doğru yol aldım herkesin arkadaş grupları vardı anlaşılacağından. Arkadaş bulmam zor olacaktı sanırım. Etrafıma bakınırken sert bir şeye çarptım ben ve çantam yere düştük.
Yarabbim sen nelere kadirsin. Bir çok bu kadar mı tatlı olur agzımın suları akıyodu resmen. Öff aman ne saçmalıyorum ben yaa. Çocuk birden " önüne baksana kör müsün?" dedi . tatlıydı bi okadarda ukala. Bende" müdürün odasını ariyordum" dedim. Bişey demeden gitti. Öküz herif nolcak. İnsan bi çantamı bi yerden kaldirir bi yardım eder dimi. Bunların hepsi öküz nolcak. Müdürün odasını bulunca içeri girdim. Müdür çok tatlı bir insandı ayrıca gençti. Bana gülerek"sen yeni öğrencisin heralde"dedi. Bende gülerek başımı salladım. Müdür dosyana baktım fena öğrenci değilsin derslerinde gayet iyi sen 11-C sınıfındasın. Sınıfın üst katta koridorun sonuna doğru dedi. Ve bende odadan çıktım üst kata doğru çıktım. Koridor boyunca yürümeye başlayınca herkes bana yicekmiş gibi bakıyorlardı. Hiç aldırış etmeden sınıfa girdim. Boş yer var mı diye bakındım sonuçta kimsenin yerini alıp tatsızlık çıkmasını istemezdim ilk günden. Benim sınıfa girmemle beraber hocada sınıfa girdi bende en arkanın bir ön sırasına oturdum. Hoca herkesi selamladıktan sonra sınıftan bir ses " hocam sınıfa yeni öğrenci geldi" dedi. Amacıda dersi kaynatmaktı heralde. Hocada başladı nerden geldin hangi okuldan geldin vs vs herzamanki sorular. Tabi bende hepsini anlatmıştım. Hocamız tarih öğretmeniymiş. Adıda canan. Bana tarih dersi ortalamamı sordu. Tabiki bende böbürlene böbürlene 87,50 hocam dedim.
Sınıftaki erkekler " oooo vay vay" sesleri yükseldi. Hatta biriside demek sınıfımıza inek öğrenci gelmiş ha möö möö dedi. Herkes gülmeye başladı. Benimde yanaklarım gibi kendimde alev aldım amk. Onu kim söyledi diye bakınca kimi göreyim. Bahcede bana çarpan öküz herif !!!!

~KORKMUYORUM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin