BÖLÜM4

56 9 3
                                    

Arkadaşlar merhabaa :) sınavlarım oldugu icin giremiyodum yazamadim :) simdide telefondan giricem o yüzden yazim hatalari varsa kusura bakmayin :*
MULTİMEDYADA KIVANÇ VAR ❤

****
Peşinden teşekkur etmek icin kosmustum ama benim yuzume bakmadan devam ediyordu. En sonunda kolundan tutup yüzüne baktım." neden beni kurtardın" dedim. O sadece yüzüme bakmaya devam ediyordu. "Sey ben tesekkur ederim." dedim. Oda hala yüzüme bakmaya devam ediyordu. Yüzünde şeytani bir gülüs ile "borcunu çok yakında ödersin" dedi neydi simdi bu borcu ödemekte neydi. Kendi kendime düsünürken bana daha yakin oldugunu fark ettim. Yakınken yüz hatlarını daha cok fark edebiliyordum. Bana bakarak" buralarda o etegi giymesen iyi olur" dedi. Baya bacaklarimi suzmustu hayvan. Bir sey demeden yoluna devam etti bende kendi evime dogru yol aldım. Annem üvey babamla tatilde oldugu icin evde tektim. Ohh be üstümdekileri cıkartinca pijamalarimi giydim. En rahat giysiler. Keske hep boyle gidebilsem okula falan. :( Bugun olanlari dusunuyorum da o kadar kotu bir cocuk degildi belkide. Onu dusunerek yataga dogru gittigimi fark ettim. Salak miyim neyim bende neden onu dusunuyosam öküz.
...
Sabah oldugunda odanin icine günes girmisti sanki gözlerimi acamiyordum günes gözlerimi kamastirmisti. Yataktan kalkip 5 dk etrafi izledim. Gelenek haline getirmistim tabikide. Kendime gelince kahvaltimi yaptim okula gitmek icin hazirlanmistim. Yüzüm biraz solgun gorunuyordu bende o yuzden hafif makyaj yapmak istedim. Kapidan cikmadan oncede dudaklarima parlatici surdum. O kadar da fena olmadigimi fark ettim. Ve dogruca okulun yolunu tuttum. Sinifa girdigimde herkes kendi halinde takiliyordu. Ardindan hoca geldi. Hocanin ardindan da kivan girdi. Off!! Allahim sabahlari uykulu hali ne kadarda tatliydi . ne diyorum lan ben !!. Dersimiz rehberlikti. Butun hocalar bizim siniftan sikayetciydi. Yok cok konusuyomusuz. Yok dersi dinlemiyomusuz falan. Hocada bizim yerlerimizi degistirirken"Çocuklar sizleri kızli erkekli oturtturacağim" dediginde siniftan bir gurultu koptu. Hoca onlari aldirmazken Kıvanç sen Ezginin yanına dedi. Ben şok oldum tabi o arada. Kıvanç yanima oturdugunda hic konusmadi. Bende sessizligi bozmak icin " dün sana tesekkur ettim ama borcunu cok yakinda odersin demistin ne demek oluyo bu ". Bana sadece öylece bakti hicbisey demedi ve bu benim sinirimi gercekten cok bozuyor. Heyy! Sana diyorum offf. " bisey sordum cevap versene en azından evet veya hayir diyebilirsin nezaketen". Cok sasiracagim bir hareket yapti. Elimi o kadar sıktı ki cırlamamla beraber herkes bana baktı. Hoca " bisey mi Ezgi" dedi. Bende bisey olmamis gibi böcek gecti ayagimin altindan dedim. Hoca bizi kendi aramiza birakti serbestik. Bu arada Kıvanç bana dönüp " bir daha bana emir verme" dedi. Ben bir 5sn falan ona baktim saskin saskin bende ona dönerek" seni hocaya ispiyonlamadim. Sende bana borçlandın öküz." dedim. Bana duygusuzca bakip" ben kimseye borçlanmam dün olanlara say" dedi. Bende bisey diyemedim hakliydi tabi.
******
Son ders de bitti esyalarimi topladiktan sonra sinifta ben ve kivanc kaldigimizi son anda fark ettim. Ona hiç birsey demeden sınıftan çıkarken kolumdan tutum beni duvara yasladı. Noluyo sen sa.... Demeden dudakları dudagimin ustunde sözleri kapamisti. Tüm gücümü toplayıp elimi onun göğsüne koyup itledim. Elimle agzimi kapayip sen tam bir serefsizsin seni adi herif bana kimse dokunmamisken sen kimsin ki bana dokunuyosun? Diyip siniftan kosar adimlarla siniftan ciktim. Kıvanç pesimden geldi bana saskin saskin bakip ne yani seni kimse öpmedi mi lan dedi. Lan ne ya öküz herif " rahat birak beni defol" dedim.

~KORKMUYORUM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin