BÖLÜM5

51 7 3
                                    

Eve geldiğimde yatağıma geçip uzandım. Annemler bu gece yarısı geri dönüyorlar. bende onlar gelene kadar biraz uyumak istedim ama uyuyamadım. onun hala beni öpmesine anlam veremedim ben onun diğer kızlar gibi sürtüğü değildim ve beni öpemezdi. bunları düşünmemek için elimden geleni yapmak istedim uyuyamadığımı anladım. Annemler gelmişti bana hediye almış kırmızı elbise, kazak ve pantalon. İhtiyacım yoktu ama düşünmesi bile yeterdi.


Sabah baş ağrısıyla uyandım gece uyuyamadığım için uykumuda alamamıştım. Saate baktığımda okula geç kaldığımı fark ettim hemen hazırlanıp yola çıktım. okula vardığımda derse daha 10 dk vardı bende yavaş adımlarla koridor boyunca ilerlerdim. sınıfa girdim Gül her zamanki gibi çok neşeliydi. beni görünce koşa koşa yanıma geldi ve bana sarıldı. canım benim . sınıfa girince kıvancın yanına oturmadım ondan iğreniyorum nefret ediyorum ondan. o yüzden Gülün yanındaki Ediz le ben yer değiştirdik. Kıvanç ne olduğunu anlamadığı bir bakış attı ama ben onu takmadım bile. Sınıfa hoca girince Ediz "hocam Ezgi kendi yerinde oturmuyor haksızlık değil mi bizde istediğimiz yere oturalım o zaman " dedi. ben anlamayan bakışlarımla Edize bakarken Kıvancın sırıttığını gördüm.Ben birşey demeden yerimden kalkmak zorunda kaldım paşa paşa Kıvancın yanına oturmaya gittim. ama ona hiç bir şey demeden direk yerime oturdum. hoca ders işlemedi ve okulumuzu güzelleştirmek için neler yapabilirz demişi. kimse hocanın sorusuna cevap vermedi bende parmak kaldırdım ve söz aldım "hocam okulumuz koridorları bahçesi çok pis duvarların boyası eski ve hiç yeşillik yok " dedim hocada"haklısın ezgicim çok iyi bir şeye parmak bastın ama okul müdürümüz bunları gerçekleştirmek için yeterli bir miktarda paramızın olmadığını söylüyor bu yüzden biz de hiç bir şey yapamıyoruz1 dedi. bende " hocam o zaman paraları biz kendi aramızda toplayalım kızlar evde pasta kek börek yapsınlar onları buraya getirip satalım bazılarımızda okulda konser versin burada toplanan paralarlada okulumuzu güzelleştirebilirz" dedim hoca aferin ezgi bunu müdürüz ile konuşacağım dedi.


Dersin bitimi ile Gül ile ben kantine indik tostumuzu aldık ve bahçeye çıktık ilerdeki banklara oturmaya gittik. Voleybol oynayan kızları gördükçe biraz üzüldüm çünkü ben eski okulumda takımdaydım ve maçlara katılırdım. artık voleybol oynayanlara nasıl baktıysam Gül bana dönüp" voleybol oynamayı sever misin ?" dedi bende"eski okulumda takımdaydım" dedim. Gülde "iyi hadi o zaman bizde gidip voleybol oynayalım" dedi bende başımı salladım büyük bir sevinçle. Aralarına girdiğimizde oynamaya başladık karşıdan bir erkek eline topu almış bana bakıyordu. Bende kim olduğuna bakarken Kıvancın olduğunu fark ettim. Kıvancın sporla ilgisinin olduğunu düşünmemiştim. topu eline alıp benim olduğum tarafa servis kullandı. bende manşet vurarak karşımdaki kız attım kız topu havaya kaldırınca zıplayıp sımaç vurdum veee sayıı !!! herkes bana baktı ve alkışladı tabı attığım topu Kıvanç karşılayamamıştı tabi. Sonra adımı duydum biri "Ezgi Ezgi" diye bağırıyordu. etrafıma bakınca okulumuzun beden hocasını gördüm hemen koşarak yanına gittim. Serkan hoca" Ezgi çok güzel oynuyorsun takımımızda olmak ister misin ?" dedi. bende çok şaşırmıştım bu okula gelirken çok hüzünlü bir şekilde geldim ama burdaki olanlardan sonra bu okula alışmaya başlıyordum. bende "tabiki hocam seve seve zaten eski okulumda takımdaydım ve kaptandım" dedim hocada " o zaman takıma hoşgeldin" dedi ve gitti. gerçekten çok mutlu olmuştum Gülde sevinçle boynuma sarıldı.Konuşa konuşa sınıfa giderken takımda olduğum için formalarımı almam gerekiyomuş o yüzden derse girmedin en alt kata spor odasına doğru yol aldım üstümü çıkartıp mini şotu olan ve üstü kırmızı olan bir tsört giydim. gercekten çok begenmiştim formaları. aynada kendime bakarken kapıda birisinin olduğunu gördüm ve başımı yana çevirdim tam karşımda Kıvanç duruyordu. o beni süzerken bende" ne arıyorsun burda defol git " diye bağırdım o aldırmadan benim üstüme doğru yürümeye başladı daha ne olduğunu anlamadan beni yere yatırdı ve üstüme çıktı elini ağzıma kapatmıştı ve ben kimseden yardım bile isteyememiştim. Gözyaşlarım akıyordu ama o hiç umursamadan boynumu öpüyordu şortumu çıkarttı ve bacaklarımı elliyordu ben onun altında kıvranırken kimse yardımıma gelmiyordu. sonra üstümü çıkardı ve ben onun karşısında sütyenle kalmıştım heryerimi öpüyordu ona durması için yalvardım ama o hala beni öpüyordu ve en sonunda bana bakarak "sana ne yapacaklarımı tahmin bile edemezsin benden uzak dur ve sakın bir daha karşıma çıkma duydun mu sakın!!" diye bağırmıştı. üstümden kalkıp spor odasını terk etti ben hala neler olduğunu idrak edememiştim ve eşyalarımı giyip hemen okuldan ayrıldım.

Yanlızdım ve bana az kalsın tecavüz edecekti vücudumda ki her yerde onun dokunuşları vardı. Ondan nefret ediyorum.

Kendimden nefret ediyorum...

~KORKMUYORUM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin