BÖLÜM6

11 2 0
                                    

Eve nasıl  geldiğimi hatırlamıyorum. Okul koridorları dar ,sokaklar bomboş ,gökyüzü karanlık. Kendimi banyoya attım. Küveti doldurdum .  içine kendimi attım ve 1 saat çıkmadım. Her yerime kese attım. Onun dudaklarının geçirdiği her yerin üzerinden 2 kere geçtim. Allahım sen bana dayanma gücü ver. Nolur. Kendimi  kirlenmiş gibi hissediyorum . kendimi nasıl biyerde buldum ben. Her şey güzelken... Banyodan çıktım akşam olmuştu bile eşofmanlarımı giydim aşağı indim. Annemler yoktu. Nereye gittiler diye çok kafa yormadım zaten. Karnım çok açtı buzdolabında bişey bulamadım kıdem alt üst olmuştu zaten. Biraz temiz hava almak en iyisi olacaktı. Evin biraz ilerisinde hastane vardı. İçeriye gidip oturdum. Bir çay içtim  bir de poğaça yedim. Aslında normalde doymazdım ama olanlardan sonra hiç bir şey yiyesim yoktu. Parayı verip hastaneden çıktım . yavaş yavaş adımlarla ilerlerken  birisinin beni takip ettiği hissine vardım. Etrafına baktım ama kimse yoktu . Bir çıtırtı duydum. Yanıma bakarken arkadan biri tutup çıkmaz sokağa soktu beni sesime çıkartamıyorum heryer karanlık kims yok eli ağımda ve ben bağıramıyorum .Başında hissettiğim bir ağrıyla kendimi yerde buldum ve şimdi heryer kapkaranlık....

Gözümü açtığımda etraf  güneşin ilk ışıkları ile aydınlatıyordu. İlk başta ne olduğunu idrak edemedim ama elime bulaşan kan ile gözümde anılar canlanmaya başladı.
Elimi başına götürdüğümde elime kan bulaştı. Hemen ayağı kalkıp hastaneye doğru yol aldim. Sadece dikiş attılar. Neden bunu yapmisti ve kimdi benden ne istiyordu? Hastaneden 10 günlük rapor aldım. En azından okula gidip sınır oldugum insanları gormeyecektim . sanki hepsi bana düşman ben onlara hiç bir şey yapmadım ama. Eve gittim annem evde yoktu hiç mi merak etmez başıma bir şey geldi diye. Direk odama geçtim yattım 10 dk sonra telefonun çaldı yataktan kalmaktan usendim o yüzden cevap vermedim. 5 dk sonra yine çalmaya başladı bu sefer baktım. Arayan Gül'dü.
-Efendim Gül.
+Arıyorum neden cevap vermedin bana çok korktum bişey oldu sana diye. Niye gelmedin okula?
-Gül sana bir şey diycem ama kimseye çaktırma.
+Noldu
-Dün bir kaza geçirdim daha doğrusu geçirdiler. 10 günlük rapor veriler o yüzden okula gelmiycem istersen okul çıkışında gel.
+Kızın deli misin hemen geliyorum size.
-Tamam canım bekliyorum. Gelirken birşeyler alır mısın kahvaltı yapamadı da?
+Merak etme canım alırım hadi öptüm.

Bende Gül gelene kadar azıcık kestirsem iyi olucak.

Uykum kapının zili ile kesildi Gül geldi herhalde hemen kapıya doğru koştum. Kapıyı açınca ne göreyim.
-Senin burada ne işin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~KORKMUYORUM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin