bölüm şarkısı : adamlar - rüyalarda buruşmuşum
🌟
gokmeennderl:
görüşmüyoruz uzun süredir
naber
nasılsın
ya da
yaşıyor musun?
okul 12ler için kapandığından beri konuşamıyoruz
(13.04.21 - 08.56)
❤️🩹
Babamın zoruyla Nartlara kahvaltıya gidiyorduk. Üzerime beyaz bir crop altıma da uzun bir etek giyinmiştim. Çantamın içine birkaç tane test kitabı koymuştum çünkü oradan kalkar kalkmaz ders çalışmaya gidecektim.
"Alin hazır mısın?" diyerek içeri gelen babama baktığımda gülümsedim. "Hazır sayılırım." deyip dudağıma renk versin diye hafif ruj sürmüştüm. Uzun süredir görüşmediğim insanlarla görüşecektim. Özlemiştim aslında, birkaç yılda.
Telefonumdan birkaç uygulamayı da silmiştim. Mesela instagram. Çünkü dikkatimi dağıtan bir yerdi ve rahatsız ediyordu. Ulaşmak isteyen telefonla da ulaşırdı. Bir aydır falan yoktu. Okul kapanmadan önce silmiştim.
"Nart da orada olacakmış." diyen babama kafamı salladım. "Onun evi sonuçta baba?" dediğimde gülüp saçlarımı öptü. Tepeden örmüştüm saçlarımı. "Annene çok benziyorsun," dediğinde gözleri dolmuştu. Ağlama ama.
"Ağlama," deyip ellerimi yanağına koyup, baş parmağımı yanağına sürttüm. "Gidelim bizi bekliyorlar."
Evden çıkıp arabaya bindiğimizde babam bana bakıyordu. "Nart'tan rahatsız olmazsın değil mi?" dediğinde gülümsedim. "Hayır," dedim. "Ondan hiç rahatsız olmadım baba."
Öyleydi, ben ondan hiç rahatsız olmamıştım.
O benden olmuştu.
Geldiğimizde arabadan indim ve üzerimi düzelttim. Apartmana doğru ilerlerken babama baktım. Peşimden geliyordu. "Uzun süre oldu gelmeyeli ama hatırlıyorsun," kafamı salladım.
Zile bastım ve apartmanın kapısı açıldı. Asansöre ilerlerken babamı bekledim, tuşa basıp. Elinde bir poşet vardı. "Simit aldım. Kapıdan geçen adamdan. " kafamı salladım ve asansöre girdim. Kolumdaki saate baktığımda saatin dokuz buçuk olduğunu görünce gülümsedim.
Asansör durunca alt dudağımın içini ısırdım. Tedirginleşmiştim. Asansörden inip sağa döndüğümde gördüğüm kişiyle gülümsedim. Nesrin teyze kapının önünde duruyordu. "Alinim," dediğinde gülümseyişim büyüdü. Babam birçok kez gelmişti buraya, bensiz. Beni görünce şaşırmıştı tabii ki.
"Nesrin teyze," deyip ona sarıldım ve ayakkabılarımı çıkartıp içeriye girdim. Nesrin teyze önümüze iki tane terlik koyduğunda gülümseyip terliği giyindim. Kürşat amcaya da sarıldığımda beni mutfağa yönlendirmesiyle oraya ilerledim. Nart masanın üzerine salata tabağını koyuyordu.
"Hoşgeldiniz," dediğinde arkamdan babam da içeri geçmişti. Nesrin teyze arkamdan gelip elini omzuma koydu. "Dilerdim ki terasta yiyelim ama hava bugün yağmurlu gösteriyor," dediği şeyle gözlerim önce üzerimde gezdi. Ardından aklıma, beyaz spor ayakkabım gelince elimi alnıma götürüp kaşıdım.
"E oturun madem, niye ayakta kaldınız?" diyen Kürşat amcayla babam onun sağ çaprazına oturunca ben de yanına oturdum. Nart'la göz göze gelince onun yerine oturduğumu anladım. Dudak büzüp omuz silktiğimde kafasını iki yana sallayıp başka bir sandalyeye oturdu.
"Ee Alin, sınav hazırlıkları nasıl gidiyor?" Nesrin teyzenin sorusuyla çayımdan bir yudum alıp cevap verdim. "Yorucu ama okul olduğu zamanki kadar kafam yoğun değil." dedim.
"Anladım, ne hedefliyorsun?" dudağımı bilmem dercesine kıvırdım. "Aklımda bir şeyler var ama her şey sıralamaya göre olacak." dediğimde kafasını salladı. Babam koluma dokunup Nesrin teyzeye döndü. "Zaten sabah akşam ders çalışıyor Nesrin, nefes alsın diye getirdim." dediğinde yanağımın içini ısırdım.
"Bu hergele de öyle," dedi Kürşat amca Nart'ı gösterip. Kaşlarımı havaya kaldırıp güldüm. Sürekli hergele diyordu oğluna.
Biraz daha muhabbet edip havadan sudan konuştuktan sonra herkes oturma odasına geçmişti. Onlar oraya geçince Nesrin teyzeye yardım etmek için mutfağı toplamaya başladım. "Yorma kendini kuzum," dediğinde kafamı iki yana salladım. "Alışkanlık olmuş," dediğimde elimi tutup mutfaktan çıkartmaya yöneldi.
"Nart'a yaptırırım ben, sen gel benimle." dediğinde kaşlarımı çatıp onunla beraber üst kata yöneldik. Merdivenlerden çıkarken aklıma gelen şeyle boğazımı temizledim.
Nesrin teyze ve Kürşat amcanın odası olduğunu bildiğim odaya girerken etrafa bakmaktan alamadım kendimi. Nart'ın odasının kapısı açıktı.
İçeri bakmak istedim.
Nesrin teyze odaya girmemi beklediği için içeri girdiğimde elinde bir paket vardı. "Annen bunu sana vermemi söylemişti ama biraz geciktirmiş olabilirim."
🌟
bölüm sonu.aslında daha farklı bir yerde bitirecektim ama bu paket olayı önemli geldi gözüme dşckpdöfpdlfğd
görüşürüüüüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL | texting (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(aslında bitti ama açığa kavuşturulmadı) gokmenderl : okul içinde düşmanlık gösterisi eskiden kalmadı mı ya? gokmenderl : hani, ne bileyim çocuk işi sanki bunlar gokmenderl : nesiniz siz, ilkokul çocuğu mu? gokmenderl : siz nasıl son sınıfsınız? gok...